Gender: Male Age: 67 Joined: 16 Oct 2005 Posts: 97 Location: Barneveld
Posted: Mon 19 Oct 2009, 19:05 Post subject: Aanmelden Paddenstoelenplaatdag
Het is zover, men kan zich weer aanmelden voor de paddodag. Het wordt zaterdag 31 Oktober 2009, en natuurlijk in het Horsterwold. Er stonden dit weekend niet zoveel paddenstoelen , maar de temperatuur gaat omhoog en wie weet wat niet is kan altijd nog komen. Naar aanmelding krijgen jullie de route en de tijd toegemaild. We gaan weer uit van ongeveer 25 personen dus wie het eerst komt het eerst maalt.
Groetjes Cees. _________________ FUJI Finepix S9500,
Cannon EOS 400D, Kitlens, 200mm lens, Tamron 90 mm 2.8 macrolens.
ONWIJS leuk Cees !!
Hierbij meldt ik Andrea en Gerrie aan om mee te gaan die dag....
Ik kan helaas niet (SNIF SNOTTER SNIF) (Niet verkouden hoor haha...maar heb die dag al andere plannen - ook leuk - in het Vlaamsche Land)
groetjes Sonja _________________ Sinds februari 2010 Canon 7D. Divers glaswerk.
Voor "andere" foto's kijk ook eens op:
https://www.facebook.com/sonja.olthof?ref=tn_tnmn
Last edited by Sonja on Mon 19 Oct 2009, 19:41; edited 1 time in total
Gender: Male Age: 67 Joined: 23 Nov 2008 Posts: 55 Location: Zeewolde
Posted: Mon 19 Oct 2009, 19:11 Post subject:
Hoi Kees,
Dat is bij mij in de achtertuin.
Ik ga graag mee.
Als ik voor de organisatie nog iets kan betekenen dan hoor ik dat graag.
Groet, Haijo _________________ Canon
Gr. Henk _________________ Canon 6D met wat tele en macro glaswerk. Plus de Panasonic Lumix DC-G80 , Leica DG 100-400mm, macro 60cm . Monopod en Manfrotto driepoot.
Aj, dat gaat hem voor mij weer niet worden dit jaar...maar gelukkig heb ik mijn eigen paddenstoelenplekje waar het goed toeven is . Veel plezier allen! _________________ Nederpixer in ruste
Ook ik moet dit jaar verstek laten gaan helaas, ook al gaat het stukken beter ik moet nog wel erg mijn grenzen bewaken.
Heel veel plezier allemaal gr Roosje
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum