Het magazine voor Natuurfotografen

Nederpix.nl Forum Index -> Nieuws / News


Hoe creatief mag je zijn? Het vervolg.

 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author
Message
Ron Poot


Gender: Male
Age: 67
Joined: 25 Oct 2006
Posts: 1647
Location: Almelo
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Wed 06 Jan 2010, 19:17    Post subject: Hoe creatief mag je zijn? Het vervolg.
Het wel of niet plaatsen van meer artistieke foto’s heeft afgelopen tijd de tongen menigmaal los gemaakt. Met name als er foto’s verdwenen in het tijdelijk album wegens gebrek aan scherpte (op de juiste plaats) of onjuiste belichting, terwijl het nou juist de bedoeling van de maker was om gebruik te maken van andere vormen van scherpte of belichting. Kortom, de regeltjes van de FAQ waarop moderatoren de foto’s beoordelen, staan onder vuur. In praktijk is er wel steeds meer ruimte gekomen voor creatieve foto’s, maar dat leidt ook onmiddellijk weer tot de nodige onduidelijkheid. Wanneer mag uit oogpunt van creativiteit afgeweken worden van de regeltjes en wanneer niet? Vandaar de titel van de poll: hoe creatief mag je zijn. Een titel met een knipoog, want hoe creatief iemand wil zijn bepaalt hij of zij toch altijd zelf. En echte kunst heeft geen regeltjes nodig. Waar het wel om gaat is hoe de moderatoren bij het beoordelen ruimte kunnen geven aan creatieve experimenten, binnen de doelstellingen van Nederpix. De doelstellingen en de gehanteerde kwaliteitseisen zoals opgesomd in de FAQ vormen nu de basis voor de beoordeling en geven die ruimte niet altijd.

Uit de poll blijkt de behoefte aan creatieve inzendingen duidelijk, voor de meesten ook als deze de grenzen van de FAQ overschrijden. Tegelijkertijd geeft bijna iedereen aan dat er wel normering en selectie moet zijn. Opvallend is dat de hoogste score is gehaald door het item: “Bij creativiteit mogen de normale criteria vervallen als de fotograaf duidelijk maakt waarom hij afwijkt van de normen”. Dit legt de bal veel meer bij de fotograaf: geef aan wat je bedoelt met de foto en waarom je afwijkt van de normale regels. Eigenlijk kun je beter spreken van experimenteren met natuurfotografie, want creativiteit binnen de FAQ regels was nooit een punt.

Wat doen we als moderator-team met dit resultaat?
Om meer ruimte te geven aan experimenten vervangen we het werkalbum door een Experimenteel Album. Hier kunnen foto’s geplaatst worden, waarbij de maker afwijkt van de normaal geldende regels. Als uit de toelichting blijkt dat de fotograaf zich er bewust van is dat hij of zij afwijkt van de normale FAQ kwaliteitscriteria (scherpte, licht, kleuren, ruis, compositie) en uitlegt waarom dit juist waarde toevoegt aan de foto, kan dat nu reden voor plaatsing zijn. De beoordeling van de moderator houdt dan in, dat hij toetst of deze uitleg ook redelijkerwijs aansluit bij de aangeboden foto. Dat is nodig om te voorkomen dat mislukte foto´s met een mooi praatje alsnog geplaatst worden. Geen extra regeltjes dus, maar wel meer inspanning voor de fotograaf. Als een foto in het tijdelijke geplaatst wordt omdat de toelichting ontbreekt of onduidelijk is, kan de maker de toelichting alsnog toevoegen of aanvullen en verzoeken om nieuwe beoordeling. De andere FAQ eisen (natuur hoofdonderwerp, vrije natuur) blijven natuurlijk gewoon zoals ze waren.
Het werkalbum vervalt daarmee dus. In praktijk werd er maar weinig gebruik van gemaakt; gebruikers die graag een bewerking willen laten zien kunnen dat via hun PA doen. Foto’s in sepia, die nu in het werkalbum terecht komen, kunnen jullie aanbieden in de gewone albums. Hetzelfde geldt voor zwart wit foto’s.

Hopelijk doen we hiermee voldoende recht aan de ontwikkeling die we zien bij Nederpix, zonder het modereren tot een discutabele en onmogelijke aangelegenheid te maken.

het modertorenteam
Arjen, Jaap, Jack, Jan, Ron
Back to top
Reply with quote
 
Laurens


Gender: Male
Age: 33
Joined: 16 Jun 2006
Posts: 289
Location: Sliedrecht
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 06 Jan 2010, 19:27    Post subject:
Beste mods,
tnx voor deze duidelijke post,
eens kijken welke invulling dit album gaat krijgen!
Ben benieuwd naar de (nieuwe) ontwikkelingen,
goed te zien dat er daadwerkelijk iets met de poll/discussies gedaan is.

gr
Laurens
_________________
www.beverskijken.nl
facebook.com/beverskijken
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Rijnbende
Moderator
Moderator


Gender: Male
Age: 43
Joined: 05 Nov 2007
Posts: 2388
Location: Geleen
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Wed 06 Jan 2010, 20:27    Post subject:
Ik ben zeer benieuwd naar de ontwikkelingen in dit album, ik ben nieuwsgierig naar de foto's die hier geplaatst gaan worden.
Er is door menig fotograaf om geroepen dat dit album moest komen dus...

Dat het werkalbum hiervoor moet sneuvelen vind ik jammer, er werd imho toch regelmatig iets uitgespookt aldaar, maar goed.
Wat gebeurt er met de foto's die hier tot nu toe gepost zijn?

Wanneer gaat de album-change gebeuren, als ik nu kijk zie ik nog het werkalbum?

gr.Vincent
Back to top
Reply with quote
 
Jaap Schelvis


Gender: Male
Age: 64
Joined: 05 Sep 2005
Posts: 9574
Location: Leeuwarden
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Wed 06 Jan 2010, 20:36    Post subject:
Vinz1980 wrote:
Ik ben zeer benieuwd naar de ontwikkelingen in dit album, ik ben nieuwsgierig naar de foto's die hier geplaatst gaan worden.
Wij ook Cool
Vinz1980 wrote:
Dat het werkalbum hiervoor moet sneuvelen vind ik jammer, er werd imho toch regelmatig iets uitgespookt aldaar, maar goed.
Wat gebeurt er met de foto's die hier tot nu toe gepost zijn?
Die blijven voorlopig gewoon staan. Het zal alleen niet meer mogelijk zijn om er nieuwe foto's bij te plaatsen.
Vinz1980 wrote:
Wanneer gaat de album-change gebeuren, als ik nu kijk zie ik nog het werkalbum
In ieder geval nog deze week, maar mogelijk al vanavond.
Groet,
Jaap
_________________
Jaap Schelvis
Feel free to visit my [url=http://jaapschelvis.nl/[/url]
Back to top
Reply with quote
 
h.fotograaf


Gender: Male
Age: 27
Joined: 28 Jan 2008
Posts: 72

Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Thu 07 Jan 2010, 7:11    Post subject:
Dit vind ik een hele goede ontwikkeling mods!
Ik ben blij dat jullie wat gedaan hebben met de poll!

Ik ben benieuwd wat voor creatieve uitspattingen we de komende tijd zullen zien Wink

Gr, Hans
_________________
Nikon D7000
Tamron SP AF 17-50mm f/2.8
Tamron 90mm f/2.8 DI MACRO
Back to top
Reply with quote
 
Sonja


Gender: Female
Age: 64
Joined: 12 Oct 2005
Posts: 505
Location: Esen-Diksmuide, Belgie
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Thu 07 Jan 2010, 7:37    Post subject:
Very Happy Wat onwijs gaaf !! Ben zeeeeer benieuwd naar de uploads Wink
groetjes Sonja
_________________
Sinds februari 2010 Canon 7D. Divers glaswerk.
Voor "andere" foto's kijk ook eens op:
https://www.facebook.com/sonja.olthof?ref=tn_tnmn
Back to top
Reply with quote
 
luc hoogenstein


Gender: Male

Joined: 08 Sep 2005
Posts: 6200

Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Thu 07 Jan 2010, 8:12    Post subject:
Fijn dat er geluisterd wordt. Komt hiermee het bespreekalbum te vervallen? Ik kan me voorstellen dat er overlap gaat bestaan (zoals nu ook al het geval is geweest(, en dat het interessanter is om de laatste experimentele upload een plek te geven op de portal. Experimentele fotografie is immers ook een fotografievorm en verdient daarme de volle aandacht, imho. Een andere optie is wellicht het naast/onder elkaar laten verschijnen (hoewel de portal dan wat drukker wordt). Een nadeel van de locatie van het werkalbum/experimenteel album is dat de foto's niet op de portal verschijnen, en daarmee relatief weinig exposure krijgen.
Hoe gaat Nederpix met deze punten om?

groet,
Luc
_________________
Nederpixer in ruste

Volg Luc op Twitter: http://twitter.com/luchoogenstein
Augustus 2011: Veel nieuwe foto's op www.luchoogenstein.nl
Luc op Facebook: www.facebook.com/luchoogenstein

CPN-Goldmember
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Rijnbende
Moderator
Moderator


Gender: Male
Age: 43
Joined: 05 Nov 2007
Posts: 2388
Location: Geleen
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 07 Jan 2010, 8:41    Post subject:
Luc schreef:
Quote:
Een nadeel van de locatie van het werkalbum/experimenteel album is dat de foto's niet op de portal verschijnen


Bij mij verschijnen de foto's in het werkalbum gewoon op de portal tussen de rest, maar dat komt dan doordat ik daarvoor was aangemeld?!
Is wel een goede vraag, ik gok/hoop dat deze gewoon geplaatst gaan worden...anders meld ik me bij deze alvast aan Very Happy

Quote:
Komt hiermee het bespreekalbum te vervallen? Ik kan me voorstellen dat er overlap gaat bestaan


Misschien dat die overlap voor een deel veroorzaakt werd door het feit dat men experimenten nergens anders kon plaatsen. En ik denk dat het bespreekalbum breder is dan dat, ook handig voor beginnende fotografen die meer advies willen, of voor voor de ervaren fotograaf die een foto wil plaatsen waar hij over twijfelt of meningen van anderen over wil horen.

gr.Vincent

P.S. Ik heb gezien dat het Album er klaar voor staat mensen, dus uploaden maar!
Back to top
Reply with quote
 
Jaap Schelvis


Gender: Male
Age: 64
Joined: 05 Sep 2005
Posts: 9574
Location: Leeuwarden
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Thu 07 Jan 2010, 8:47    Post subject:
luc hoogenstein wrote:
Komt hiermee het bespreekalbum te vervallen?
Nee, het bespreekalbum blijft gewoon in de huidige vorm bestaan met zijn eigen plekje op de portal.
luc hoogenstein wrote:
Een nadeel van de locatie van het werkalbum/experimenteel album is dat de foto's niet op de portal verschijnen, en daarmee relatief weinig exposure krijgen.
Hoe gaat Nederpix met deze punten om?
Foto's in het "Experimenteel Album" verschijnen gewoon op de portal en kunnen (voor sommige gebruikers misschien nog wel belangrijker Wink ) itt het voormalige werkalbum en bespreekalbum ook nominaties ontvangen.

Groet,
Jaap
_________________
Jaap Schelvis
Feel free to visit my [url=http://jaapschelvis.nl/[/url]
Back to top
Reply with quote
 
Rinke


Gender: Male

Joined: 07 May 2008
Posts: 12
Location: Taranaki, Nieuw Zeeland
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 07 Jan 2010, 9:35    Post subject:
Lijkt me een heel goede manier om hiermee om te gaan. Proficiat met deze keuze.
Back to top
Reply with quote
 
Verwijderd
Guest







PostPosted: Thu 07 Jan 2010, 12:14    Post subject:
Ik heb deze vraag al onder mijn foto gesteld maar realiseer me dat
je deze alleen kan lezen indien je bent ingelogged, dus bij deze.

@Jaap:

Quote:
Foto's in het "Experimenteel Album" verschijnen gewoon op de portal en kunnen (voor sommige gebruikers misschien nog wel belangrijker ) itt het voormalige werkalbum en bespreekalbum ook nominaties ontvangen.



Ik zie de foto in het experimenteel album alleen indien ik ben ingelogged zoals voorheen bij het werkalbum. Ik begrijp uit je citaat dat de foto's gewoon zichtbaar zijn op het portal. Komt hier nog verandering in ?

Overigens een goed initiatief Wink

gr.Ben
Back to top
Reply with quote
 
Jaap Schelvis


Gender: Male
Age: 64
Joined: 05 Sep 2005
Posts: 9574
Location: Leeuwarden
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Thu 07 Jan 2010, 12:20    Post subject:
Verwijderd wrote:
Ik zie de foto in het experimenteel album alleen indien ik ben ingelogged zoals voorheen bij het werkalbum. Ik begrijp uit je citaat dat de foto's gewoon zichtbaar zijn op het portal. Komt hier nog verandering in ?

Overigens een goed initiatief Wink

gr.Ben
Inderdaad zijn ze nu alleen voor ingelogde gebruikers gewoon te zien. Eigenlijk mag iedereen ze wel zien dus ik zal dat nog aanpassen.

Groet,
Jaap
_________________
Jaap Schelvis
Feel free to visit my [url=http://jaapschelvis.nl/[/url]
Back to top
Reply with quote
 
jonggolde
Guest







PostPosted: Thu 07 Jan 2010, 12:38    Post subject:
Ik vind het heel goed dat het bespreekalbum blijft bestaan want alleen hier wordt kritisch commentaar geleverd, ook als die minder positief is. Ik had mij al voorgenomen om in de gewone albums geen commentaar meer te geven op foto's die ik niet goed of niet interessant vind omdat ik al het stempel had gekregen alleen negatief commentaar te geven. Als je mijn commentaren bekijkt is dat absoluut niet zo, maar dat LIJKT zo omdat ik een van de weinigen ben die af en toe ook wat minder positief commentaar geef.

Ook fijn dat er iets positiefs is voorgekomen uit de POLL.
Bedankt moderators!

Henriëtte
Back to top
Reply with quote
 
Michiel Janssen


Gender: Male
Age: 49
Joined: 16 Apr 2009
Posts: 926
Location: Zevenhuizen
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 07 Jan 2010, 23:51    Post subject:
Hulde voor jullie luisterende oren!
Back to top
Reply with quote
 
h.fotograaf


Gender: Male
Age: 27
Joined: 28 Jan 2008
Posts: 72

Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Fri 08 Jan 2010, 7:26    Post subject:
@jonggolde: ik ben er juist blij mee als je kritische commentaren geeft, daar leer ik tenminste van. Want ik plaats mijn foto's hier om te horen wat er goed aan is en wat er beter kan. Mij maakt het dus niet uit als ik kritische commentaren krijg, dus.... barst maar los Laughing

Zelf probeer ik ook altijd kritisch naar mijn en andermans foto's te kijken, ik geef daardoor best wel eens een kritisch commentaar. Maar als men daar niet tegen kan (heb ik overigens nog niets van gemerkt) dan vraag ik me af waarom ze hier dan foto's plaatsen.

gr, Hans
_________________
Nikon D7000
Tamron SP AF 17-50mm f/2.8
Tamron 90mm f/2.8 DI MACRO
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Rijnbende
Moderator
Moderator


Gender: Male
Age: 43
Joined: 05 Nov 2007
Posts: 2388
Location: Geleen
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Fri 08 Jan 2010, 9:55    Post subject:
Kritisch commentaar en een beoordeling van een foto op technische punten is altijd goed. Beter dan wanneer er alleen maar 20x "wat mooi" onder een foto staat!
Dus Henriette vooral mee doorgaan, en ook het experimentele album is hiervoor zeer geschikt. De foto's die hier aangeboden worden verdienen immers ook een goede beoordeling en commentaar.
Zoals als Hans ook aangeeft, het gaat hier ook om leren van elkaar en dan moet je ook tegen kritisch commentaar kunnen.

Er zijn inmiddels al een aantal opnamen geplaatst in het album, ik vind het tot nu toe een leuke ontwikkeling, alhoewel ik nu al het gevoel heb dat het voor de mods een hele kluif wordt om een duidelijke scheiding aan te houden, wat hier wel en niet geplaatst gaat worden.

gr.Vincent
Back to top
Reply with quote
 
Verwijderd
Guest







PostPosted: Fri 08 Jan 2010, 10:24    Post subject:
@Vincent:

Quote:
..............alhoewel ik nu al het gevoel heb dat het voor de mods een hele kluif wordt om een duidelijke scheiding aan te houden, wat hier wel en niet geplaatst gaat worden.


Lijkt me niet zó moeilijk. Indien ik een foto van een damhert in het album "landschappen " plaats wordt dat ook gecorrigeerd dus zal dat met dit album ook wel gebeuren. Ik neem aan dat de mods hier goed over hebben nagedacht .

gr.Ben
Back to top
Reply with quote
 
Aad Verkuijl


Gender: Male
Age: 70
Joined: 08 Sep 2005
Posts: 495

Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Fri 08 Jan 2010, 10:32    Post subject:
Quote:
Ik had mij al voorgenomen om in de gewone albums geen commentaar meer te geven op foto's die ik niet goed of niet interessant vind omdat ik al het stempel had gekregen alleen negatief commentaar te geven. Als je mijn commentaren bekijkt is dat absoluut niet zo, maar dat LIJKT zo omdat ik een van de weinigen ben die af en toe ook wat minder positief commentaar geef.


Zo denk ik er exact hetzelfde over. Een héél mooie/goede foto krijgt een nomi, een normale foto geen commentaar, en een foto die beter kan/moet, krijgt een opmerking.

Helaas wordt daar toch nooit meer op gereageerd, dus ben ik daarmee ook maar gestopt.

Groet, Aad
_________________
Canon 7D - Sigma 120-300 2.8
Back to top
Reply with quote
 
Arjen Drost
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 47
Joined: 29 Sep 2005
Posts: 13141
Location: Groningen
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Fri 08 Jan 2010, 11:52    Post subject:
Vinz1980 wrote:
Er zijn inmiddels al een aantal opnamen geplaatst in het album, ik vind het tot nu toe een leuke ontwikkeling, alhoewel ik nu al het gevoel heb dat het voor de mods een hele kluif wordt om een duidelijke scheiding aan te houden, wat hier wel en niet geplaatst gaat worden.

Wel goed dat je dit nog even naar voren brengt. Waar wij vooral op letten bij plaatsing van foto's in dit album is de beschrijving bij de foto. Waarom is er afgeweken van de normale criteria, wat is de bedoeling van de foto. Als dit er niet bij staat, verdwijnt de foto meestal naar TA.... Let hier dus even op.
_________________
Arjen Drost
http://www.natureview.photography
http://www.natureview.blog
http://www.facebook.com/natureviewphotography
arjen@natureview.photography
Back to top
Reply with quote
 
Laurens


Gender: Male
Age: 33
Joined: 16 Jun 2006
Posts: 289
Location: Sliedrecht
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sat 09 Jan 2010, 0:56    Post subject:
Wetenschappelijke naam is nu nog verplicht. Is dit bewust, of kan dit net als in het album diversen vrijgegeven worden?
_________________
www.beverskijken.nl
facebook.com/beverskijken
Back to top
Reply with quote
 
luc hoogenstein


Gender: Male

Joined: 08 Sep 2005
Posts: 6200

Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Sat 09 Jan 2010, 10:07    Post subject:
Aanvullend op datgene wat Arjen schrijft: wees kritisch op datgene wat je instuurt, en laat het nieuwe album geen alternatief tijdelijk album worden. De eerste foto's vind ik eerlijk gezegd over het algemeen van een niet al te grote kwaliteit, waardoor de aantrekkelijkheid van het album nog niet echt groot is. Maar dat zal vast wel gaan groeien!

Luc


Arjen Drost wrote:
Vinz1980 wrote:
Er zijn inmiddels al een aantal opnamen geplaatst in het album, ik vind het tot nu toe een leuke ontwikkeling, alhoewel ik nu al het gevoel heb dat het voor de mods een hele kluif wordt om een duidelijke scheiding aan te houden, wat hier wel en niet geplaatst gaat worden.

Wel goed dat je dit nog even naar voren brengt. Waar wij vooral op letten bij plaatsing van foto's in dit album is de beschrijving bij de foto. Waarom is er afgeweken van de normale criteria, wat is de bedoeling van de foto. Als dit er niet bij staat, verdwijnt de foto meestal naar TA.... Let hier dus even op.

_________________
Nederpixer in ruste

Volg Luc op Twitter: http://twitter.com/luchoogenstein
Augustus 2011: Veel nieuwe foto's op www.luchoogenstein.nl
Luc op Facebook: www.facebook.com/luchoogenstein

CPN-Goldmember
Back to top
Reply with quote
 
nelappelmelk
Moderator
Moderator


Gender: Female
Age: 72
Joined: 25 Jan 2008
Posts: 6002
Location: Ugchelen
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Sat 09 Jan 2010, 11:23    Post subject: Experimenteel album
Het is voor iedereen even zoeken en kijken.
Dus dat er foto's bij zijn die het nog niet helemaal zijn is logisch.
En dat het een extra belasting voor de mods zal zijn lijkt me duidelijk. Je probeert toch de grenzen op te zoeken.
Vind het wel een spannende boeiende ontwikkeling.
Groeten Nel
_________________
Sony RX 10-4
Back to top
Reply with quote
 
jwchess
PixPas Pro


Gender: Male

Joined: 05 Sep 2005
Posts: 1390

Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Tue 12 Jan 2010, 11:47    Post subject:
Laurens wrote:
Wetenschappelijke naam is nu nog verplicht. Is dit bewust, of kan dit net als in het album diversen vrijgegeven worden?

Is nu aangepast.
_________________
Nikon D50 met Nikkor 18-200 VR
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Rijnbende
Moderator
Moderator


Gender: Male
Age: 43
Joined: 05 Nov 2007
Posts: 2388
Location: Geleen
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Tue 12 Jan 2010, 16:51    Post subject:
Jaap schreef:
Quote:
luc hoogenstein schreef:
Komt hiermee het bespreekalbum te vervallen?
Quote:
Nee, het bespreekalbum blijft gewoon in de huidige vorm bestaan met zijn eigen plekje op de portal
.


Ik zie de foto van afgelopen week niet meer op de portal, als ik probeer er een te plaatsen krijg ik een foutmelding?

Zijn er geen foto's meer voor het bespreekalbum? Of is dit nu toch de nek omgedraaid?

gr.Vincent
Back to top
Reply with quote
 
Arjen Drost
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 47
Joined: 29 Sep 2005
Posts: 13141
Location: Groningen
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Tue 12 Jan 2010, 16:57    Post subject:
Vinz1980 wrote:
Ik zie de foto van afgelopen week niet meer op de portal, als ik probeer er een te plaatsen krijg ik een foutmelding?

Zijn er geen foto's meer voor het bespreekalbum? Of is dit nu toch de nek omgedraaid?

gr.Vincent

Dinsdag is altijd de dag dat de oude foto van de portal af gaat en de nieuwe erop komt. Alleen hadden we dat laatste nog niet gedaan.... er staat er dus weer eentje.

Wel zijn we aan het bekijken hoe we verder gaan met het bespreekalbum. Op zich hoeven het bespreekalbum en het experimenteel album elkaar niet te bijten, maar de meeste foto's die in het BA zijn aangeboden hadden toch wel een wat experimenteel karakter. Als er geen nieuwe foto's worden aangeboden (de wachtrij is nu leeg), zal er inderdaad volgende week geen nieuwe verschijnen...

Groeten, Arjen
_________________
Arjen Drost
http://www.natureview.photography
http://www.natureview.blog
http://www.facebook.com/natureviewphotography
arjen@natureview.photography
Back to top
Reply with quote
 
Display posts from previous:   
   Nederpix.nl Forum Index -> Nieuws / News

 
Post new topic   Reply to topic
Page 1 of 1


Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum