Posted: Thu 07 Jan 2010, 15:39 Post subject: Vos in winterslaap?
Iemand enig idee of er momenteel vossen rond te OVP te fotograferen zijn of hebben die Siesta ik bedoel winterslaap?
Tevens vraag ik me af of er bij de OVP net zoveel sneeuw ligt als in het noorden?
Van de hoeveelheid sneeuw die momenteel in de OVP ligt, heb ik geen idee. Mocht je vossen willen fotograferen dan kun je ook nog
naar de Amsterdamse Waterleidingduinen gaan, ik weleens heb gehoord dat ze daar zo tam zijn dat ze zelfs uit je handen eten.
Gender: Male Age: 55 Joined: 19 Mar 2009 Posts: 3142 Location: Hoenderloo
Posted: Thu 07 Jan 2010, 17:12 Post subject:
@ Klaas,
Misschien moet ik in het gevolg wanneer ik een vossefoto upload erbij vermelden dat deze in de vrije wildbaan genomen zijn.
Vossen op de OVP en AWD en ook het nationaal park zijn allemaal half tam gemaakt
Mooi voor sommigen, erg jammer van de vos
mvg vanuit het altijd zonnige Hoenderloo _________________ mvg vanuit het altijd zonnige Hoenderloo
Camera en wat lenzen, geduld, inspiratie en doorzettingsvermogen.
Vossen lopen er ook in het wild nog zat rond, van de week een zeer close encounter gehad op 4 meter in het edese bos. Foto's helaas niet nederpix waardig vanwege scherpte....ontstaan door schakelaar op 100-400 op 6,5 meter ipv 1,8......grrrrr
(ik sta er nu elke dag rond het zelfde tijdstip 10:20 omdat hol toch echt vlakbij moet zijn)
Iedereen bedankt voor de info, ik heb hem reeds voor de lens gehad.
Met een beetje geluk komt ie vandaag op nederpix.
Onder ideale omstandigheden, sneeuw en zon en 3 a 4 meter voor mijn neus.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum