Het magazine voor Natuurfotografen

Nederpix.nl Forum Index -> Nieuws / News


Het bespreekalbum wordt "Moderators Choice"
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author
Message
jannie


Gender: Female
Age: 76
Joined: 08 Sep 2005
Posts: 171
Location: leiden
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Wed 03 Feb 2010, 21:50    Post subject:
Jammer Henriette dat je zo eigenzinnig/eigenwijs reageert, het is een openbare site en je dient er dus rekening mee te houden dat er veel mensen meekijken/lezen.

Het is vaak de toon die de muziek maakt.

Voor mijn gevoel ga je te kort door de bocht en beticht je de mod’s van iets/ideeën die zij beslist niet zo hebben gesteld, zij leggen niemand iets op laat staan bevelen iemand iets te doen. Het is je eigen vrije keuze of je wel of niet wilt kijken en/of reageren.

Op de vraag van Bokje om met een voorstel/idee te komen ga je voorbij.

Een klein beetje respect voor elkaar is toch wel het minste wat je mag vragen/verwachten.

Meestal hou ik me verre van dit soort discussies, dit ging me net
iets te ver.

Vr.gr. Jannie
_________________
Sony HX 400V vaak in combinatie met de Raynox voorzetlens 250 en sinds kort ook de Raynox 150
Sinds februari 2015 een Sony ILCE 6000
Back to top
Reply with quote
 
Laurens


Gender: Male
Age: 33
Joined: 16 Jun 2006
Posts: 289
Location: Sliedrecht
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 03 Feb 2010, 22:40    Post subject:
Henriëtte,
met je verschillende posts breng je me erg aan het twijfelen of je het doel van deze site wel weet.
Het is niet dat iedereen zomaar zn plaatjes upload van total crap tot total prof.
De mods hebben hier een duidelijke functie de kwaliteit hoog te houden, niet om anderen klein te houden maar juist om de groei te stimuleren, en om bezoekers plezier in hun bezoek te geven. (En niet het idee dat ze naar een fotodumpsite kijken).
Waar baseer je op dat iedereen naar zich toetrekt dat ze tekort geschoten zijn in commentaar geven?
Het bespreekalbum is niet geworden wat de mods bedoeld hebben, dus maken ze er wat anders van. Who cares, ze zijn medebeheerders van deze site dus hebben daar volledig het recht toe lijkt me!
Als je bij iemand op visite gaat, ga je toch ook niet zijn huis verbouwen zoals jij dat graag zou zien?
Zo zie ik het ook met deze site, het is niet mijn eigen site, niet jouw eigen site. Dus, het beheer is in handen van anderen.
Dus, als bezoeker heb ik, iedereen, dus ook jij het daar mee te doen.
De mods maken keuzes die hun als groei voor de site zien, of als expiriment om een betere site neer te zetten.
Ook luisteren die "betuttelde schooljufachtige arrogante" (sorry mods, absoluut niet mijn woorden) heren nog naar wat wij willen: er is een expirimenteel album gekomen.
(Ik snap btw nog steeds niet hoe je zo over ze kan praten.)
Ook krijg je nu plots wel erg veel commentaar naar je toe, dan zou er toch een lichtje moeten gaan branden dat je misschien een beetje raar uit de bocht bent gekomen?
Natuurlijk zal je alles vast op een goede manier bedoelen,
maar het blijft een forum: het is moeilijk te peilen hoe het echt bedoeld is.
Het laatste wat ik wil is arrogant of schooljufferig op je overkomen, maar misschien is het handig voortaan je posts even te laten staan.. nalezen /evt rewrite en dan pas te posten, voorkomt bij je medegebruikers een hoop irritatie en frustratie.

Persoonlijk vind ik deze discussie nu wel lang genoeg geduurd te hebben, als het aan mij ligt: terug on-topic, het moderators choise album.
_________________
www.beverskijken.nl
facebook.com/beverskijken
Back to top
Reply with quote
 
Ton Valk


Gender: Male
Age: 67
Joined: 30 Mar 2006
Posts: 446

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Wed 03 Feb 2010, 22:54    Post subject:
@Laurens, ik vindt dat je het heel netjes en goed verwoord hebt en ik ben het helemaal met je eens.
_________________
De snelste manier om geld te verdienen met fotografie is je camera verkopen!
Back to top
Reply with quote
 
jonggolde
Guest







PostPosted: Wed 03 Feb 2010, 23:08    Post subject:
@ Laurens...Jammer dat bij jou het lichtje niet gaat branden! Ik had je hoger ingeschat Crying or Very sad

En nee Laurens...ik bedoel het precies zoals ik gezegd heb!

Ik betreur het wel dat jullie de essentie van mijn opmerking niet hebben kunnen doorgronden.

Amen
Back to top
Reply with quote
 
Aad Verkuijl


Gender: Male
Age: 70
Joined: 08 Sep 2005
Posts: 495

Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 03 Feb 2010, 23:42    Post subject:
Je kunt commentaren geven op foto's, maar daar wordt in 70% van de gevallen niet meer op gereageerd.

Een foto van een bloemetje met (te) weinig scherptediepte lijkt mij geen foto voor het (voormalige) bespreekalbum. Daar viel namelijk niet over te bespreken. Wink

Bij de moderators choice is het een beetje smeken om commentaar. Ik denk eigenlijk dat het meer is bedoeld om van de oh's en ah's af te komen en te hopen op zinnig commentaar.

Maar, zoals ik al eerder aangaf, men bekritiseert hier niet snel. Wink

Aad Verkuijl
_________________
Canon 7D - Sigma 120-300 2.8
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Rijnbende
Moderator
Moderator


Gender: Male
Age: 43
Joined: 05 Nov 2007
Posts: 2390
Location: Geleen
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 04 Feb 2010, 9:10    Post subject:
Ik ga voor een heel eind met Aad mee, foto's die in een (P)TA komen is vaak duidelijk waarom, en behoeft meestal geen verdere reactie, dus een levendige discussie zal daar nooit ontstaan als het een open TA is.
Het feit dat mensen soms afgekeurde foto's alsnog plaatsten in bespreekalbum heeft volgens mij bijgedragen aan het weinig succesvol zijn hiervan.

MOD's choice, kijk het eens een tijdje aan, als er een foto is waarop je nog niet gereageerd hebt, wil je er misschien alsnog iets over zeggen, of niet... ook goed.

gr.Vincent
Back to top
Reply with quote
 
jonggolde
Guest







PostPosted: Thu 04 Feb 2010, 9:33    Post subject:
Ik moest nog een alternatief aandragen. Welnu. Er zijn foto's waar de moderators erg lang over doen om tot een besluit te komen of die wel of niet geplaatst worden. Misschien zouden zij die ter discussie in een album kunnen plaatsen!
Back to top
Reply with quote
 
luc hoogenstein


Gender: Male

Joined: 08 Sep 2005
Posts: 6200

Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Thu 04 Feb 2010, 11:22    Post subject:
Fijn, de mod's choice was altijd al mijn favoriet. Tip: zoek niet alleen foto's die helemaal top zijn, maar zoek ook foto's waar je een discussie mee kunt openen. Als het een "best of" showcase wordt mist het volgens mij zijn doel. Het zou ook interessant zijn waarom een foto de mod's choice is geworden, met andere woorden: uitleg. Een beetje richting geven aan een discussie kan geen kwaad.
_________________
Nederpixer in ruste

Volg Luc op Twitter: http://twitter.com/luchoogenstein
Augustus 2011: Veel nieuwe foto's op www.luchoogenstein.nl
Luc op Facebook: www.facebook.com/luchoogenstein

CPN-Goldmember
Back to top
Reply with quote
 
Franca Blom


Gender: Female

Joined: 02 Dec 2007
Posts: 170

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 04 Feb 2010, 14:46    Post subject:
Ik kan me helemaal vinden in het commentaar van Luc in verband met het album moderator's choice. Het is voor de mods wel extra werk, maar het zou heel prettig zijn om te weten waarom ze juist die foto hebben uitgekozen.

De verdere discussie heb ik met interesse en, om eerlijk te zijn, ook met gekromde tenen gevolgd. Ik heb tot nu toe geen commentaar gegeven. Thuis hebben we er uiteraard ook uitvoerig over gesproken en ik ben het helemaal met Antonie's commentaar eens.

De reden dat ik nu toch reageer is de laatste toevoeging van Jonggolde.
@ Henriette: wat je nu als suggestie aandraagt, is op zich geen verkeerde suggestie. Maar, en nu komt het, je legt hierbij wel de keus bij de moderators. En zoals ik begrepen heb (corrigeer me maar als ik het fout heb), was dat nu juist jouw probleem.
Dus deze reactie verwart mij. Wil je nu wel of niet dat de mods de keuze maken? Vind je dat dan niet betuttelend?
Verder geef je aan dat wij waarschijnlijk niet begrijpen wat je bedoelt. Hierbij vraag ik je om mij dit dan in een pb'tje aan mij uit te leggen. Ik denk nl. dat het niet de bedoeling is om de discussie weer van vooraf aan te beginnen, maar ik wil het wel graag goed begrijpen en misschien zo de scherpe kantjes weghalen.
Verder laten we elkaar scherp houden, maar wel graag met opbouwende kritiek.

Overigens wil ik hierbij de mods complimenteren met de nieuwe veranderingen. NP is in beweging en ik denk dat dat goed is. Wie/wat in beweging blijft, leeft. Ik wil jullie bedanken voor al het werk en de tijd die jullie (vrijwillig) in deze site steken om het voor ons zo prettig en bruikbaar mogelijk te maken.
Jammer dat het bespreekalbum niet zo heeft gewerkt als de bedoeling was. Helaas heb ik me daar ook zelf schuldig aan gemaakt door geen foto in te zenden en nauwelijks commentaar te geven.
Ik hoop dat het nieuwe album moderator's choice wel goed gaat uitpakken. Het idee is m.i. goed.

Groetjes,
Franca
Back to top
Reply with quote
 
jonggolde
Guest







PostPosted: Thu 04 Feb 2010, 15:17    Post subject:
Ik wil niet de discussie hier voortzetten, maar er is toch wezenlijk verschil tussen het een en het ander.

a. Hier plaatsen de moderatoren foto's waarvan zij vinden dat wij er onvoldoende aandacht hebben gegeven.

b. Nu gaat het om foto's die na lang wikken en wegen door de moderatoren toch niet geplaatst zijn.

Voor de duidelijkheid: a. vind ik onjuist, b zou ik interessant vinden.

Gr. Henriëtte

ps. O ja...over die gekromde tenen...dan zou ik ook maar niet naar mijn favoriete TV programma kijken (V.I.) niet doen! Wink
Back to top
Reply with quote
 
Franca Blom


Gender: Female

Joined: 02 Dec 2007
Posts: 170

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 04 Feb 2010, 18:03    Post subject: Re: Het bespreekalbum wordt "Moderators Choice"
[quote="Arjen Drost"]
De plek van het bespreekalbum zal nu ingenomen worden door de "moderators choice". In dit album zullen wij foto's plaatsen die wij om een bepaalde reden voor het voetlicht willen brengen. Dit kan zijn dat het een erg mooie foto is (naar onze mening) die te weinig aandacht heeft gekregen, maar ook een foto van een speciale gebeurtenis of juist een gebruiker die grote vooruitgang heeft geboekt.
Uiteraard zullen we onze keuze in een commentaar onder de foto toelichten, waarbij we hopen dat dit weer meer commentaar uitlokt.


@ Henriette: het is dus niet zo dat de mods alleen maar foto's plaatsen die naar hun mening te weinig aandacht hebben gekregen. Dit is slechts 1 van de redenen. Ook de andere redenen om een foto te plaatsen, kunnen heel interessant zijn.
Misschien kunnen de mods jouw suggestie hierin meenemen.
Laten we in ieder geval het nieuwe album een objectieve kans geven. Na verloop van tijd wordt er allicht bekeken of dit album heeft opgeleverd wat de bedoeling was.

Groetjes,
Franca
Back to top
Reply with quote
 
Arjen Drost
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 47
Joined: 29 Sep 2005
Posts: 13141
Location: Groningen
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 04 Feb 2010, 20:26    Post subject:
Hoi allen

Even een paar dingen ter verduidelijking. Voor ons is de Mod's Choice vooral bedoeld als extra showcase voor bepaalde foto's, vergelijkbaar met de meest bekeken en hoogst gewaardeerde foto's. Er zullen dus foto's geplaatst worden die wij eruit vinden springen of waarvan we om een andere reden vinden dat ze daar thuis horen. Het zou mooi zijn dat er dan meer inhoudelijke commentaren onder komen, maar dit was niet ons hoofddoel. Het idee van mod's choice bestond al langer, maar we hadden gekozen voor het bespreekalbum. Nu het bespreekalbum tegenvalt komt er ruimte voor dit idee...

Verder is het tot nu toe altijd zo geweest dat in ieder geval 1 van de mods (soms meer) in een commentaar uitleg hebben gegeven wat wij bijzonder vinden aan deze foto en dus waarom hij daar geplaatst is.

Tenslotte nog even over dat extra aandacht. Een foto die op de voorpagina komt, krijgt extra aandacht. Er is echter maar beperkt ruimte voor foto's op de voorpagina (alleen de meest bekeken en hoogst gewaardeerde foto). Hier is nu dus een extra plek bij gekomen. En om te zorgen dat niet 1 foto alle aandacht krijgt, zullen wij onze keuze "beperken" tot alle foto's die niet al op een van die 2 andere plaatsen gestaan hebben.

Namens het NP team

Arjen Drost
_________________
Arjen Drost
http://www.natureview.photography
http://www.natureview.blog
http://www.facebook.com/natureviewphotography
arjen@natureview.photography
Back to top
Reply with quote
 
David Ruijs
PixPas Plus


Gender: Male
Age: 55
Joined: 24 Nov 2006
Posts: 241
Location: Oss
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Fri 05 Feb 2010, 13:11    Post subject:
Met alle respect, we kijken dan door de bril van wat slechts enkele
personen een in het oog springende foto vinden, dat vind ik
dus niet interessant. Daarbij komt nog dat deze foto's blijkbaar dus te licht bevonden zijn door de kijkers en dit oordeel
van de gebruikers over de foto wordt op deze manier een beetje
weggegooid. Dat is mijn mening hoor niet meer niet minder

Houdoe
_________________
Sony A7 1V FE4 24-105 G OSS - Sony FE2.8/90 MACRO G OSS- Sony FE 2.8 70/200 GM OSS- Sony FE 5.6-6.3/ 200-600 G OSS - Minolta 100mm Macro 2.8
Minolta 135mm 2.8

Zonder licht geen fotos
Back to top
Reply with quote
 
luc hoogenstein


Gender: Male

Joined: 08 Sep 2005
Posts: 6200

Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Fri 05 Feb 2010, 14:11    Post subject:
David Ruijs wrote:
Met alle respect, we kijken dan door de bril van wat slechts enkele
personen een in het oog springende foto vinden, dat vind ik
dus niet interessant. Daarbij komt nog dat deze foto's blijkbaar dus te licht bevonden zijn door de kijkers en dit oordeel
van de gebruikers over de foto wordt op deze manier een beetje
weggegooid. Dat is mijn mening hoor niet meer niet minder

Houdoe


Mwah, denk dat je te zwartwit denkt. Vergeet niet dat ondertussen tienduizenden foto's langs de mods zijn gekomen, en dat ze een interessante plaat dus wel kunnen herkennen. Overigens vind ik de eerste keuze van dit album geen sterke/goede, het is een onderwerp dat al vaker voorbij gekomen is (en ook beter imho). Alles valt of staat wél met de uitleg van de mods waarom een foto gekozen is. Zomaar een plaatje eruit pikken heeft niet zoveel zin.

groet,
Luc
_________________
Nederpixer in ruste

Volg Luc op Twitter: http://twitter.com/luchoogenstein
Augustus 2011: Veel nieuwe foto's op www.luchoogenstein.nl
Luc op Facebook: www.facebook.com/luchoogenstein

CPN-Goldmember
Back to top
Reply with quote
 
Jaap Schelvis


Gender: Male
Age: 64
Joined: 05 Sep 2005
Posts: 9574
Location: Leeuwarden
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Fri 05 Feb 2010, 15:22    Post subject:
David Ruijs wrote:
Met alle respect, we kijken dan door de bril van wat slechts enkele
personen een in het oog springende foto vinden, dat vind ik
dus niet interessant.
Dat hoeft ook niet, maar niet iedereen heeft bijvoorbeeld de tijd om altijd alle nieuwe foto's te bekijken bij het bezoeken van de website. Alle gebruikers samen zorgen er in ieder geval voor dat de meest bekeken en hoogst gewaardeerde foto's makkelijk terug te vinden zijn op de voorpagina. Als aanvulling daarop verlenen wij de service dat we bepaalde foto's die wellicht maar even op de voorpagina hebben gestaan (de doorlooptijd is op drukke dagen soms maar heel kort) nog even in het zonnetje zetten. Dat hoeft dus helemaal niet te beteken dat de gebruikers die foto niet konden waarderen en al helemaal niet dat wij onze eigen mening over een foto belangrijker vinden dan die van de gebruikers; wat er op Nederpix te zien is wordt voor het overgrote deel bepaald door de gebruikers van Nederpix. Zij zijn degene die kiezen welke onderwerpen aan bod komen, hoe die in beeld worden gebracht enz. Daarmee vergeleken is de rol van de moderatie waarmee een zekere technische minimumkwaliteit wordt gewaarborgd van ondergeschikt belang.
_________________
Jaap Schelvis
Feel free to visit my [url=http://jaapschelvis.nl/[/url]
Back to top
Reply with quote
 
David Ruijs
PixPas Plus


Gender: Male
Age: 55
Joined: 24 Nov 2006
Posts: 241
Location: Oss
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Fri 05 Feb 2010, 16:56    Post subject:
Jaap; Dat het zo niet bedoeld wordt begrijp ik maar het komt bij mij wel zo over.
Daarnaast voegt dit album voor mij niets toe aan het geheel.

Een album voor een discutabele foto die kantje boord is
voor de moderators of te wel een een in het oog springende afgekeurde foto in een album plaatsen, lijkt me zeer interessant.
Deze grensgevallen kunnen dan door iedereen becommetariseerd
worden. Betrek de gebruikers bij deze grensgevallen.
Moet je dan eens kijken wat voor respons je krijgt.

Houdoe
_________________
Sony A7 1V FE4 24-105 G OSS - Sony FE2.8/90 MACRO G OSS- Sony FE 2.8 70/200 GM OSS- Sony FE 5.6-6.3/ 200-600 G OSS - Minolta 100mm Macro 2.8
Minolta 135mm 2.8

Zonder licht geen fotos
Back to top
Reply with quote
 
Jaap Schelvis


Gender: Male
Age: 64
Joined: 05 Sep 2005
Posts: 9574
Location: Leeuwarden
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Fri 05 Feb 2010, 17:02    Post subject:
David Ruijs wrote:
Betrek de gebruikers bij deze grensgevallen.
Moet je dan eens kijken wat voor respons je krijgt.
Nee, dat doen we zeker niet want dat hebben we al gedaan en dat beviel ons in het geheel niet en was bijna het einde de website.
_________________
Jaap Schelvis
Feel free to visit my [url=http://jaapschelvis.nl/[/url]
Back to top
Reply with quote
 
David Ruijs
PixPas Plus


Gender: Male
Age: 55
Joined: 24 Nov 2006
Posts: 241
Location: Oss
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Fri 05 Feb 2010, 17:16    Post subject:
Jaap; Je bedoeld toen het tijdelijke openbaar was?
Want ik weet even niet wat je bedoeld.
_________________
Sony A7 1V FE4 24-105 G OSS - Sony FE2.8/90 MACRO G OSS- Sony FE 2.8 70/200 GM OSS- Sony FE 5.6-6.3/ 200-600 G OSS - Minolta 100mm Macro 2.8
Minolta 135mm 2.8

Zonder licht geen fotos
Back to top
Reply with quote
 
Jaap Schelvis


Gender: Male
Age: 64
Joined: 05 Sep 2005
Posts: 9574
Location: Leeuwarden
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Fri 05 Feb 2010, 17:21    Post subject:
David Ruijs wrote:
Jaap; Je bedoeld toen het tijdelijke openbaar was?
Inderdaad bedoel ik dat Cool
_________________
Jaap Schelvis
Feel free to visit my [url=http://jaapschelvis.nl/[/url]
Back to top
Reply with quote
 
David Ruijs
PixPas Plus


Gender: Male
Age: 55
Joined: 24 Nov 2006
Posts: 241
Location: Oss
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Fri 05 Feb 2010, 17:35    Post subject:
Wat ik mij herinner is dat er juist weinig discussie was
en het daarom opgeschort is.

Wat ik bedoel zijn slechts enkele of een foto die opvalt
in een album plaatsen, waar de moderators verdeeld over
zijn en de foto een tweede kans geven door het door
de gebruikers te laten modereren.
De meeste stemmen gelden met daarbij de commentaren
over het waarom wel en waarom niet.
_________________
Sony A7 1V FE4 24-105 G OSS - Sony FE2.8/90 MACRO G OSS- Sony FE 2.8 70/200 GM OSS- Sony FE 5.6-6.3/ 200-600 G OSS - Minolta 100mm Macro 2.8
Minolta 135mm 2.8

Zonder licht geen fotos
Back to top
Reply with quote
 
Henri van Vliet
PixPas (Basic)


Gender: Male
Age: 54
Joined: 19 Mar 2009
Posts: 3142
Location: Hoenderloo
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Fri 05 Feb 2010, 18:04    Post subject:
ik denk dat de foto's die door de moderators van Nederpix worden afgekeurd, terecht niet worden geplaatst.
Eigenlijk ligt de lat niet zo heel erg hoog.
Er zijn van mij ook verschillende foto's niet op de site verschenen, op het moment dat dat gebeurd is dat vervelend. Ik kreeg echter altijd een toelichting waarom hij was geweigerd.

Omgekeerd is soms wel het geval.
Ik zie regelmatig foto's waarvan ik denk waarom is deze doorgelaten.

mvg vanuit het altijd zonnige Hoenderloo
_________________
mvg vanuit het altijd zonnige Hoenderloo

Camera en wat lenzen, geduld, inspiratie en doorzettingsvermogen.

http://henrivanvlietphotography.com/
Back to top
Reply with quote
 
jonggolde
Guest







PostPosted: Fri 05 Feb 2010, 18:36    Post subject:
Ik vraag mij wel af of jullie je dan niet realiseren dat je eigenlijk zelf negatieve reacties en commentaren uitlokt. Dat is voor diegene van wie de foto is ook niet echt leuk hoor! En wat gebeurt er dan! Diegene die dan toch iets durft te zeggen krijgt de zwarte Piet toegespeeld.

Ga dan meteen voor de echte uitzonderlijke hoogstaande topfoto's. Kijk bv. eens op de expositiefoto van de maand van EOS digitaal (Kijkt verder dan je neus lang is)

LET WEL: Zo heet die site en ik ben dus niet beledigend of wat jullie dan ook van mij vinden Wink
Back to top
Reply with quote
 
Henri van Vliet
PixPas (Basic)


Gender: Male
Age: 54
Joined: 19 Mar 2009
Posts: 3142
Location: Hoenderloo
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Fri 05 Feb 2010, 18:41    Post subject:
[Ik vraag mij wel af of jullie je dan niet realiseren dat je eigenlijk zelf negatieve reacties en commentaren uitlokt. Dat is voor diegene van wie de foto is ook niet echt leuk hoor!]

Ik heb deze regel nu enkele malen gelezen, en begrijp eigenlijk niet helemaal wat je hiermee wil zeggen Wink

en ik ben ook niet boos of beledigd ofzo Very Happy

vg Henri
_________________
mvg vanuit het altijd zonnige Hoenderloo

Camera en wat lenzen, geduld, inspiratie en doorzettingsvermogen.

http://henrivanvlietphotography.com/
Back to top
Reply with quote
 
Ron Poot


Gender: Male
Age: 67
Joined: 25 Oct 2006
Posts: 1647
Location: Almelo
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Fri 05 Feb 2010, 18:45    Post subject:
@jonggolde: het is juist de bedoeling dat deze site commentaar uitlokt. Dat mag best kritisch zijn, maar graag op basis van inhoudelijke argumenten. Het is een site voor de lerende fotograaf, niet voor de toppers.
De zwarte piet is voor mensen die in hun commentaar respectloos, bevooroordeeld of beledigend zijn.

Groet, Ron
Back to top
Reply with quote
 
Jan Luit
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 65
Joined: 08 Sep 2005
Posts: 4749
Location: Murillo,Ontario,Canada
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Fri 05 Feb 2010, 19:05    Post subject:
David Ruijs wrote:


Een album voor een discutabele foto die kantje boord is
voor de moderators of te wel een een in het oog springende afgekeurde foto in een album plaatsen, lijkt me zeer interessant.
Deze grensgevallen kunnen dan door iedereen becommetariseerd
worden. Betrek de gebruikers bij deze grensgevallen.
Moet je dan eens kijken wat voor respons je krijgt.

Houdoe


Denk niet dat dat het geval zal zijn.
Er zijn in het bespreekalbum verschillende grensgevallen en zelfs foto's die afgekeurd zouden worden verschenen.
En er verschenen niet echt veel reacties bij jammer genoeg.
_________________
Take a moment,Enjoy nature.

Nikon spulletjes.
Mijn foto's op PBase.
Back to top
Reply with quote
 
Display posts from previous:   
   Nederpix.nl Forum Index -> Nieuws / News
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
 
Post new topic   Reply to topic
Page 2 of 3


Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum