Posted: Fri 05 Feb 2010, 15:32 Post subject: lens stuk
Hallo npers
bij een stomme manoeuvre op de fiets is camera
en zoomlens van de schouder gegleden.
Lens is gekocht in 2002 70 300 sigma
IK denk erover na of ik hem zal laten repareren
kost me zowiezo 90 euro maar dan..
Hoeveel vinden jullie dat ik voor een reparatie over moet hebben??
groet susan
Wat vervelend voor je. Wat dat mag kosten hangt natuurlijk wel af van wat er precies stuk is en gerepareerd zou moeten worden. Dat is zo moeilijk te zeggen.
Posted: Fri 05 Feb 2010, 19:45 Post subject: tweede handsprijs
Hallo npers
Wat ik bedoelde stel dat zo'n lens ergens tweedehands staat zou dat bijvoorbeeld een uitgangspunt kunnen zijn?
Voordat ie stuk was in uitmuntende conditie ben zuinig op mijn spullen nieuw zal ik zo'n lens waarschijnlijk niet meer kopen ik heb nog euri's nodig voor externe harde schijven, filters , vakantie, nieuwe tegels in de tuin, face lift etc etc
groet susan
ps dat zijn al 6 nieuwe lenzen als ik het zo terug lees
Hoi Susan, Op Marktplaats kost die lens 2e hands rond de 100 euro. Voor dat geld zal je hem waarschijnlijk niet kunnen laten repareren. Is er glas gebroken in jouw lens. Als het alleen los of verschoven is zou je hem misschien gewoon zelf kunnen proberen te repareren. Een van mijn kinderen had dat eens gedaan toen hij pas 14 was ( hij wilde experimenteren met lensjes en laser) en toen ik daar achter kwam heeft hij hem weer netjes in elkaar gezet en daarna hij deed het weer prima. Dus dat moet ons ook lukken. Nee heb je...ja kun je krijgen!
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum