Gender: Male Age: 61 Joined: 29 Mar 2009 Posts: 20 Location: Putte (België)
Posted: Mon 22 Feb 2010, 12:58 Post subject: Natuurgebieden omgeving Hellevoetsluis
Het laatste weekend van april verblijf ik een aantal dagen in Hellevoetsluis. Wie kent er in de buurt interessante wandel- en natuurgebieden die in maximaal een half uurtje bereikbaar zijn. Mijn interesses gaan vooral uit naar macro- en landschapsfotografie.
Er is genoeg mooi natuurgebied in de buurt.
De Tenellaplas (voorne's duinen-Oostvoorne)
Quakjeswater (Rockanje)
Het grasweggebied, het kooisteebos.
Kortom je kunt er vast mooie foto's maken.
Veel plezier in april.
Voor macro is de Tenellaplas erg goed, maar een maandje later is het daar beter toeven dan eind april. Het ligt wel aardig beschut. Voordeel is dat je bij het bezoekerscentrum van het Zuid-Hollands Landschap bent, en daar kunnen ze je ongetwijfeld op weg helpen naar andere geschikte locaties.
Gender: Male Age: 61 Joined: 29 Mar 2009 Posts: 20 Location: Putte (België)
Posted: Tue 23 Feb 2010, 7:27 Post subject:
Allemaal hartelijk bedankt voor jullie reacties. Ik heb al dagen tekort om al jullie plekken te bezoeken einde april. Gelukkig kom ik elk jaar wel een paar keer in de buurt van Hellevoetsluis. Nu ik deze locaties weet ga ik eens wat vaker mijn verblijf met enkele dagen proberen te verlengen.
Mocht iemand toch nog aanvullingen hebben dan blijven die natuurlijk nog steeds welkom.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum