Een fraaie site en wat hebben jullie een lekker grote tuin. Die meerkoet in avondlicht is een echte beauty.
Een puntje is; bij de intro van de foto's staat er bij een vogelfoto twee keer tjeerd visser in de foto.
bij landschappen als je daar about these foto's aanklikt krijg je een zwarte pagina.
Mvg. Martine
Het eerste wat ik opmerk is dat jij voor alle woorden EN een komma hebt staan. Dat is fout.
Nu ga ik verder kijken naar jouw mooie site!
Ook voor MAAR hoeft geen komma midden in een zin!
Na 2 jaar vogels gekeken te hebben ben ik begonnen
met het fotograferen van ze. Dat ZE is ook niet goed. Verander dat in ER VAN. Ik adviseer om even een spellingscontrole op jouw biografie los te laten.
Posted: Wed 24 Feb 2010, 9:52 Post subject:
Echt prachtige foto's Tjeerd!
Compliment!
Ik ga mee met de opmerking van jonggolde over de spelling, want het staat nu wel een beetje slordig.
Ik zou het denk ik ook nog wat mooier vinden als de foto's op de homepage iets minder snel 'voorbijkwamen', want nu kun je ze niet goed op je laten inwerken.
Gr, Hans _________________ Nikon D7000
Tamron SP AF 17-50mm f/2.8
Tamron 90mm f/2.8 DI MACRO
Wel wat opmerkinkjes over de site als zodanig. Ik ben op de insectenpagina. Wat spelfouten bij de soortnamen, en een enkele soortnaam is helemaal verkeerd (grote roodoogjuffer en lantaarntje heten landkaartje). En verder: hoe kom ik van deze pagina nu weer terug naar de hoofdpagina? _________________ Canon Powershot A400
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum