Posted: Tue 18 May 2010, 12:18 Post subject: Kopstukken
OP 23 mei a.s opent macrofotograaf Wim van Egmond een fraaie tentoonstelling 3-D macro-opnamen van insecten onder de titel "Kopstukken" door een drietal gratis drie lezingen om 13.00 , 14.00 en 15.00 uur waar hij in gaat op de techniek en 3-D beelden showt.
Link naar pagina van naturalis.nl: Kopstukken
Link naar pagina:
Gender: Male Age: 74 Joined: 10 Oct 2007 Posts: 281 Location: Leiden
Posted: Tue 18 May 2010, 15:13 Post subject: foto's buiten
Ik hoop dat de foto's goed hufterproof zijn. Gisteren viond ik alle bakken met strooizout in de gracht bij de walvisbruggen!
Mvgr
Hans _________________ Pentax K 200D, Pentax K7, Pentax K3, Pentax 18-55 mm, Sigma 70-210 (2.8-4.5), Sigma 28-84 en Sigma 70-300 APO Macro DG. Sigma 50 mm (2. Macro, Pentax 100 mm macro.en diverse randapparatur nog uit mijn analoge Pentax/Minolta/Mamya rolfilm-tijd
Ziet er heel gaaf uit Herman, dank voor de tip! Ik kan er jammer genoeg niet bij zijn, maar aangezien de expositie er nog wel even staat krijg ik mijn kans nog wel.
Gender: Male Age: 74 Joined: 10 Oct 2007 Posts: 281 Location: Leiden
Posted: Tue 18 May 2010, 19:07 Post subject: fototentoonstelling
@ Astrid: Naturalis heeft m.i.v. van zondag een fototentoonstelling in de museumtuin, aan de doorgaande weg van het station en de Leidse Hogeschool, vice versa. Na afloop van een schoolfeest afgelopen weekend zijn de bakken met strooizout allemaal als grap (goh wat leuk!) in de Naturalis slotgracht gegooid, waardoor er kilo's zout in het water zijn gestort. De bakken zijn nu tot de volgende winter weggehaald, maar dat is mosterd na de maaltijd.
Mvgr
Hans _________________ Pentax K 200D, Pentax K7, Pentax K3, Pentax 18-55 mm, Sigma 70-210 (2.8-4.5), Sigma 28-84 en Sigma 70-300 APO Macro DG. Sigma 50 mm (2. Macro, Pentax 100 mm macro.en diverse randapparatur nog uit mijn analoge Pentax/Minolta/Mamya rolfilm-tijd
Lekker grapje zeg. Ze staan er gewoonweg niet bij stil wat ze aanrichten met zulke flauwekul. Succes met de tentoonstelling, hopelijk blijven ze daar vanaf.
groetjes,
Astrid Schute _________________ 2xNikon D-300 en diverse lenzen
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum