Zoals de kaarten er op de site uitzien doet enigszins afbreuk aan de realiteit. Ik heb een setje plus wat extra kaarten ontvangen en als ik zo onbescheiden mag zijn, in het "echt" zien ze er stukken beter uit.
Dus.....indien je in een PB-tje je adres opgeeft zal ik er eentje naar je sturen Henriëtte. Dan kun je het verschil zien.
gr.Ben
Last edited by Verwijderd on Thu 14 Oct 2010, 11:22; edited 1 time in total
Wauw, wat een schitterende foto's! Ik ga ze zeker bestellen binnenkort. Het vierkante formaat vind ik schitterend, heel stijlvol.
Wel een vraagteken bij de lammetjes inderdaad wat betreft de NP-doelstellingen , maar ach, het is toch een superlieve foto.
Wat een klus moet het geweest zijn om slechts 12 foto's hiervoor te selecteren, er staat zoveel moois op NP!
Gr. Henk _________________ Canon 6D met wat tele en macro glaswerk. Plus de Panasonic Lumix DC-G80 , Leica DG 100-400mm, macro 60cm . Monopod en Manfrotto driepoot.
Last edited by Henk van den Born on Thu 14 Oct 2010, 16:52; edited 1 time in total
Posted: Thu 14 Oct 2010, 11:31 Post subject:
Zijn dit niet dezelfde foto's/kaarten die ik een paar maand geleden heb zien liggen bij bezoekerscentrum bakkum?? _________________ De snelste manier om geld te verdienen met fotografie is je camera verkopen!
Ik heb de kaarten gisteren besteld, en ik wil nog opmerken dat ik ze absoluut niet duur vind! Voor een beetje Hallmark-kaart betaal je het dubbele (zo niet meer). Top dus! Misschien bestel ik er nog wel een paar setjes achteraan, maar eerst wil ik ze in het echie zien
Je kunt natuurlijk ook altijd de birdpix-kaarten kopen, want die zijn al wat langer verkrijgbaar (zonder lammetjes!).
groet,
Jaap _________________ Jaap Schelvis
Feel free to visit my [url=http://jaapschelvis.nl/[/url]
Gender: Male Age: 41 Joined: 16 Jun 2007 Posts: 141 Location: Zwaagwesteinde
Posted: Tue 19 Oct 2010, 22:12 Post subject:
Is het niet een beetje gek dat er in een Nederpixkaartenset een foto zit die niet op Nederpix staat? (tenminste,ik zie die lammetjes niet op de site staan). _________________ Camera en wat lensjes
Gender: Male Age: 44 Joined: 05 Nov 2007 Posts: 2458 Location: Geleen
Posted: Tue 19 Oct 2010, 22:46 Post subject:
Marcel van Kammen wrote:
Is het niet een beetje gek dat er in een Nederpixkaartenset een foto zit die niet op Nederpix staat? (tenminste,ik zie die lammetjes niet op de site staan).
Gender: Male Age: 41 Joined: 16 Jun 2007 Posts: 141 Location: Zwaagwesteinde
Posted: Wed 20 Oct 2010, 23:24 Post subject:
Hoezo mosterd na de maaltijd? Ik heb nog niet gelezen dat iemand zei dat ze niet op Nederpix staan. Wel de vraag: Lammetjes?
Dit betekent niet dat ze ook niet op Nederpix staan,toch?
Dr glipt wel eens een foto doorheen die officieel niet kan,zoals ooit een Schote Hooglander die ik geupload had.
En dan nog is het geen antwoord op mijn vraag. Persoonlijk vind ik het nogal een belediging voor alle fanatieke nederpixers die elke week veel foto's plaatsen. Heb je 6 foto's nodig voor je kaartenset,keuze uit vele 1000-en foto's en dan doe je er 1 van je eigen stockburo tussen die niet eens op deze site staat,dat vind ik persoonlijk niet kunnen.Hetzelfde geldt overigens voor de Birdpixkaartenset,staat dr ook zowiezo 1 bij die niet op Birdpix staat.
Maar dat is mijn mening, ik ben geen fanatieke Nederpixer dus het maakt mij verder niet uit hoor.Lijkt me dan alleen geen nederpix of birdpix kaartenset meer.
Kaartensetje ziet er verder prima uit. _________________ Camera en wat lensjes
Posted: Thu 21 Oct 2010, 6:28 Post subject:
Er staan volgens mij wel meer foto's niet op Nederpix die wel in de kaartenset zitten (dat geldt trouwens voor de BP set ook). De lammetjes... tja commercieel oogpunt Marcel Zou jij toch moeten begrijpen. Ze verkopen namelijk als één van de beste
Voor de nederpixers die er moeite mee hebben zou ik zeggen... volg het advies van Jack op
Gender: Male Age: 44 Joined: 05 Nov 2007 Posts: 2458 Location: Geleen
Posted: Thu 21 Oct 2010, 7:18 Post subject:
Ach die lammetjes is nu wel genoeg over gezegd, ze staan niet op de site en vallen niet binnen de NP-doelstelling, dus ja dat is discutabel, maar door de hoge aaibaarheidsfactor worden deze gedoogd.
Ik vind het in principe een prima idee hoor zoiets. Tenminste eens iets anders.
Zie je eigenlijk aan de kaarten ook dat ze van NP zijn? Staat er binnenin of achterop een logo met vermelding website?
Dat ze vierkant zijn vind ik wel minder. Een vierkante kaart vind ik niet zo mooi. Als de foto's die gebruikt zijn eerst niet vierkant waren maar een 2:3 of 3:4 verhouding hadden vind ik het op zijn minst vreemd om ze dan vierkant te gebruiken. Als fotograaf heb je een bepaald beeld voor ogen binnen een bepaald kader, als dat kader ineens van vorm veranderd wordt het beeld ook anders.
Maar goed het zijn wel schitterende foto's natuurlijk en daar is verder niks mis mee.
Wat natuurlijk wel heel erg jammer is, (daar is het woordje jammer weer), is dat er geen onderwaterfoto's bij zijn...
erg jammer...
Ik ben nu eigenlijk wel reuze benieuwd hoeveel van die setjes jullie nu uiteindelijk tot nu toe verkocht hebben. Worden daar nog mededelingen over gedaan?
Posted: Mon 27 Dec 2010, 14:44 Post subject:
jonggolde wrote:
Ik ben nu eigenlijk wel reuze benieuwd hoeveel van die setjes jullie nu uiteindelijk tot nu toe verkocht hebben. Worden daar nog mededelingen over gedaan?
Gender: Male Age: 58 Joined: 23 Nov 2005 Posts: 2331 Location: Utrecht
Posted: Mon 27 Dec 2010, 14:58 Post subject:
als je naar de pix-mania komt, ik bedoel de pixendag, de dinges, je ziet de aankondiging wel in het midden, dan kun je empirisch ende proefondervindelijk vaststellen of er nog kaarten zijn, denkelijk.
Evenwel bestaat de mogelijkheid van de herdruk, en daar van uitgaande zegt ook dat weer niks.
En de mogelijkheid van de doos thuis of in de trein laten liggen...
(Niks voor Daan).
(vanwaar eigenlijk de nieuwsgierigheid? in algemene zin? of belangstellende zin? of in bevestigende zin?) _________________ Ik ben niet dik, ik ben een vrachtwagen.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum