Gender: Male Age: 44 Joined: 14 Dec 2009 Posts: 112 Location: Ermelo
Posted: Sat 22 Dec 2012, 11:14 Post subject: Argus fotowedstrijd
Beste medepixers, met veel trots kan ik vertellen dat 1 van de 2 beelden die ik ingestuurd had voor de argus fotowedstrijd doorgedrongen is tot de finale! Tussen de finalisten herkende ik nog een paar opnames van medepixers die ik bij deze dan ook wil feliciteren met de gehaalde resultaten.
Het gaat om deze [url http://www.nederpix.nl/album_page.php?pic_id=148328 url] opname.
Leuk dat er meer pixers zijn die de finale gehaald hebben!
Met vriendelijke groet,
Jan Paul Kraaij
Last edited by Jan Paul Kraaij on Mon 24 Dec 2012, 8:42; edited 4 times in total
Meende al een foto van jouw hand te zien...
Prachtige foto in de finale, je hebt mijn stem hoor!
En natuurlijk gefeliciteerd, ben benieuwd naar de einduitslag.
Gefeliciteerd! en de andere nederpixers natuurlijk ook!
Met de thema's van de jeugdcategorie kon ik helemaal niks, dus geen foto ingezonden. Dat vond ik erg jammer. Hopelijk volgend jaar beter...
Gr. Jacob _________________ Over het algemeen fotografeer ik met: canon 550d, tamron 200-500mm, sigma 120-300mm (+2x extender) en canon 100mm 2.8
www.jacobkaptein.nl
Leuk! Onder de andere genomineerden meer bekende (ex)Nederpixers, zoals Els Branderhorst, Han Bouwmeerster, Andrew George, Jelger Herder, Gerard Schouten en ondergetekende. Er zijn er waarschijnlijk nog wel wat meer vermoed ik. Het is in ieder geval een mooi excuus voor een lang weekend Brussel, en als je dan nog een prijsje meepakt ook is dat natuurlijk mooi meegenomen! Eerste wat ik gedaan heb toen het bekend was is de oppas voor dat weekend regelen
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum