Posted: Thu 06 Dec 2012, 20:21 Post subject: waar een website onderbrengen
Beste Nederpixers,
Al een tijdje heb ik een eigen website, welke door een bedrijfje wordt beheerd. Zij hebben het gemaakt en zetten voor mij de foto's, die ik naar hen stuur, erop.
Nu is een tijdje geleden dit bedrijf in andere handen overgegaan en sindsdien ben ik er niet meer zo blij mee. Als ik foto's stuur dan duurt het echt weken voordat ze op mijn website staan.
Weet iemand of en hoe ik mijn website bij iemand anders kan onderbrengen en bij wie.
De website draait (?) onder Joomla en dit schijnt een algemeen programma te zijn.
Wie oh wie kan mij wat ideeën aan de hand doen.
Alvast bedankt
groetjes
Astrid Schute _________________ 2xNikon D-300 en diverse lenzen
Gender: Male Age: 78 Joined: 02 Nov 2012 Posts: 3 Location: Vierhouten
Posted: Thu 06 Dec 2012, 22:41 Post subject:
Astrid
Kijk eens op www.webklik.nl en maak en beheer je eigen website geheel kosteloos
De mijne is nu enkele weken in de lucht, nog niet af en ik ga rustig verder met vullen van de site
Ken je jalbum? Dit is software om foto websites te maken. Voor een eenvoudige licentie zonder reclame betaal jen nog geen 20 euro. Je kun dan een eigen site maken voor de tekst. Je hebt dan wel zelf webspace nodig, maar dat zit vaak al bij je internet abonnement. De software werkt erg prettig. Je zult dan wel zelf de rest van je site moeten maken. Dat kan al vrij eenvoudig.
Op mijn eigen website gebruik ik ook jalbum voor de foto's. De rest is gemaakt door mijn broertje.
Gender: Male Age: 75 Joined: 13 Oct 2006 Posts: 118 Location: Boxtel
Posted: Fri 07 Dec 2012, 20:24 Post subject:
Als het je om een pure fotowebsite te doen is, zonder verdere tralala, zou ik ook eens kijken naar Flickr.
Zelf heb ik eerst bij Jalbum gezeten, maar omdat ik alleen maar foto's wilde delen kwam ik met Flickr beter uit.
Bedankt voor je reactie.
Ik heb echter al een website en wil die in zijn geheel onderbrengen bij iemand anders.
Of en hoe en waar dat kan is mijn probleem.
Ik heb in ieder geval al via een pb-tje een adres gekregen van een webman die ook met Joomla werkt, dus misschien gaat dat
iets worden.
groetjes
Astrid Schute _________________ 2xNikon D-300 en diverse lenzen
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum