Gender: Male Age: 44 Joined: 05 Nov 2007 Posts: 2459 Location: Geleen
Posted: Sun 23 Jan 2011, 22:34 Post subject:
Edward,
Dit is volgens mij een schitterend objectief, met uitstekende reviews en zal waarschijnlijk ook nog in perfecte staat verkeren...
Er is maar in vraag die in me opkomt: waarom?
Daar ga je spijt van krijgen hoor! Hoe kun je die nu willen verkopen. Als ik jou was zou ik eerst goed met deze lens leren werken en pas daarna een beslissing nemen. Ik vind het de fijnste en beste lens die ik heb en ik heb allemaal L lenzen!
Daar ga je spijt van krijgen,ik heb hem
ook en heb er al mooie plaatjes mee
geschoten.Waarom!!
Gr.Willy _________________ Canon ixus300 Minolta 7D+toebehoren Canon 5D MarkII/III+toebehoren.
Ik heb ook die lens (maar dan zonder IS). Ik vind het een geweldige lens en zou niet meer zonder willen. _________________ Canon 70D -
Canon 100mm macro IS -
Canon 17-40mm -
Canon 50 mm 1.8 -
Canon 10-18mm
Manfrotto tripod
Canon 480 ex 2
Posted: Mon 24 Jan 2011, 21:32 Post subject:
Ik snap wel dat je deze lens gaat verkopen!! Van alle 98 foto's die je op nederpix hebt staan is er maar 1 met een macrolens gemaakt!!
Het zal wel niet je ding zijn ??? _________________ De snelste manier om geld te verdienen met fotografie is je camera verkopen!
Het zal wel niet je ding zijn, zegt mijn voorganger!! De winter is niet het jaargetijde bij uitstek om macrofoto's in de natuur te maken. Je moet ook altijd even aan een lens wennen wat betreft gewicht etc. Ik vind twee wintermaanden wel erg kort om zo'n lens te testen. Bovendien is het ook een lens die je prima kunt gebruiken voor van alles en nog wat zoals ook bv. portretfotografie. Ik zou het niet te snel opgeven. Tenzij je bulkt van het geld en aan alle grillen die bij je op komen toe kunt geven. Tja...in dat geval heb ik niets gezegd
Misschien kun jezelf aangeven waarom je die lens wilt verkopen.Anders blijven we gissen. Het is nl.mijn meestgebruikte lens.
Ik vind hem super.
Groeten Nel _________________ Sony RX 10-4
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum