In 2010 werd Terje Helleso in Zweden uitgeroepen als fotograaf van het jaar! Zijn foto's zijn erg mooi, te mooi volgens veel fotografen. Tot zaterdag heeft hij zijn foto's altijd verdedigd maar nu heeft hij via zijn vrouw laten weten dat zijn foto's 'in elkaar zijn gezet'. Deze fotograaf heeft in kort tijd heel veel aanzien gekregen in Zweden. Voor meer nieuw kijk op:
Gender: Male Age: 56 Joined: 24 Nov 2006 Posts: 241 Location: Oss
Posted: Thu 08 Sep 2011, 17:10 Post subject:
Ach ja ik heb eigenlijk te doen met die fotograaf,
niemand gelooft hem ooit nog namelijk.
Groeten David _________________ Sony A7 1V FE4 24-105 G OSS - Sony FE2.8/90 MACRO G OSS- Sony FE 2.8 70/200 GM OSS- Sony FE 5.6-6.3/ 200-600 G OSS - Minolta 100mm Macro 2.8
Minolta 135mm 2.8
Toch ook wel knap dat de proffecionele jury voor zo'n titel ook geen verschil zag met photoshop. Maar inderdaad jammer, zoals david al zei ze zullen hem niet zo gauw meer geloven.
Valt me nog mee hoe lang het duurde voordat men het zag: het lijkt vrij duidelijk vervalst te zijn allemaal.
Op Amerikaanse sites kom ik regelmatig soortgelijke manipulatie tegen trouwens.
Vr. gr. Jeroen Verhoeff _________________ Kijk eens op http://www.jeroenverhoeff.nl/ natuurkunst, natuurnieuws en natuurfoto's.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum