Het magazine voor Natuurfotografen

Nederpix.nl Forum Index -> Fotograaf van de maand


Sonja Olthof - fotograaf van oktober
Goto page 1, 2  Next
 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author
Message
Arjen Drost
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 47
Joined: 29 Sep 2005
Posts: 13141
Location: Groningen
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Fri 30 Sep 2011, 23:00    Post subject: Sonja Olthof - fotograaf van oktober
Korte bio
Naam: Sonja Olthof

gemaakt in Duinkerken door Rudi Debruyne
Leeftijd: 51 jaar
Woonplaats: Esen-Diksmuide te Belgie
Beroep: Winkelmedewerkster
Andere hobbies? Reizen, Lezen, natuur in het algemeen
Gebruikte apparatuur: Canon 7D - diverse lenzen
Website: http://www.flickr.com/photos/sonjaolthof/ http://sonja1959.jalbum.net/ Foto’s op Nederpix

Interview
Waarom natuurfotografie?
Leuk om te doen ! En natuurfotografie is makkelijk te combineren met mijn andere hobby's; wandelen in de natuur en reizen.


Op een reis door Noord Engeland, Schotland en Ierland deze biggetjes gefotografeerd op een boerderij ergens in Noord Engeland. Ze waren reuze nieuwsgierig !!

Wat is het leuke aan natuurfotografie?
Door de fotografie ben ik nóg beter gaan zien in de natuur. Door de camera/lens - zeker met een macrolens - zie je zoveel meer ! Bovendien fotografeer je soms iets, een diertje of plant, wat je niet kent. Dan ga je zoeken - op internet of in de boeken, wat het zou kunnen zijn, daar leer je weer van. Het verruimt echt je wereld vind ik zelf.

Wat zijn de minder leuke kanten?
Vooral nu ik in Belgie woon, merk ik dat er hier iets minder "natuur" is. Zelf woonde ik in Nederland aan de kust en dicht bij de Amsterdamse Waterleiding Duinen. Maar ook voor mijn deur had ik een prachtig uitgestrekt duingebied. Dat is iets wat ik hier in Belgie nog moet "vinden". Het duingebied van de Panne schijnt heel mooi te zijn, dus ik hoop daar eerdaags eens heen te gaan. Ik ben een "slow-starter" dus vandaar dat ik daar nog niet echt veel tijd heb ingestoken hier in Belgie.


Ik was op pad om kikkers te gaan fotograferen.....die vond ik niet echt die dag Wink

Wat is je specialiteit?
Een echte specialiteit heb ik eigenlijk niet. Ik laat mezelf ook het liefst verrassen. Maar vaak maak ik wel foto's van dingen in de natuur waar andere mensen misschien makkelijk aan voorbij lopen


Deze foto van het water met blaadjes etc. is één van mijn favoriete foto's.

Wat kenmerkt jou foto’s?
Of het een echt kenmerk is, weet ik eigenlijk niet; maar ik vind het wel altijd erg leuk om van de simpelste dingen in de natuur de meest aparte en/of treffende foto's te maken. Dat lukt natuurlijk ook niet altijd, maar het is en blijft wel een uitdaging die ik erg leuk vind om te doen.


Gemaakt in onze tuin

Hoe werk je meestal?
Héél soms ga ik wel eens met Rudi in de schuilhut zitten, maar dat is niet echt "mijn ding". 't Is mooi om dan vogels te observeren natuurlijk, maar het liefst struin ik gewoon lekker rond en zie dan wel wat er voor de lens komt. Het fotograferen vind ik erg leuk, maar is niet hét belangrijkste voor mij. De beleving, het zien van iets komt voor mij nog altijd op de eerste plaats. Als ik erg "ondersteboven" ben van iets wat ik zie, vergeet ik zelfs vaak op het knopje van de camera te drukken !


De foto is genomen op een reis in Turkije in de Goksu Delta - een schitterend gebied

Hoe probeer je verstoring te voorkomen terwijl je die mooie foto maakt?
Ik ben; dus ik verstoor ! Maar heel bewust iets kapot maken, of een dier verstoren, dat zijn dingen waar ik me niet prettig bij voel en probeer ik ook zo veel mogelijk te voorkomen.

Hoe en wanneer ben je begonnen met fotograferen?
Eigenlijk ben ik van kinds af aan opgegroeid met fotograferen. Mijn vader was daar zeer intensief mee bezig - niet met natuurfotografie, maar verder met alles wat los en vast zat ! Zelf ben ik pas sinds 2007 of zoiets aan het fotograferen geslagen. Mijn zus, Andrea, was daar al langer mee bezig. Ik ging vaak met haar op pad en op een gegeven moment heb ik gewoon die camera eens gepakt en een foto gemaakt. En tjsa…..dan ben je "besmet" he !!


De slipjacht is een fantastisch evenement om mee te maken. De honden zó in actie te zien is werkelijk fenomenaal !

Wat zijn je favoriete plekjes?
Geboren en opgegroeid aan zee, dát is mijn habitat en daar voel ik mij ook het prettigst. Maar af en toe in een bos wandelen en fotograferen vind ik ook leuk, zéker als het herfst is. En bijvoorbeeld de Veluwe in Nederland, is ook een supermooi gebied.

Wat is je droomsoort/gebied?
Vossen en Reeen vind ik fantastisch mooie dieren, en die probeer ik ook zo vaak mogelijk te zien en te fotograferen. Een echt droomgebied heb ik ook niet, maar de kust blijft voor mij wel een gebied waar ik graag vertoef



Met onze reis in het verschiet (Januari 2012) naar Oeganda…..hoop ik mooie foto's te kunnen maken van o.a. de Berggorilla's en de Chimpansees. Dieren die ik alleen vanuit dierentuinen ken, dus om die in het wild te gaan zien……..lijkt mij overweldigend.

Wat zou je nog graag doen op fotografie gebied?
De Wilde Honden en Hyena's, dat zijn soorten die ik ooit nog eens graag zou zien - en fotograferen. Vorig jaar november mijn eerste kennismaking met Afrika gehad, het noorden van Mozambique. Bijzondere ervaring…waar ik eigenlijk bijna dagelijks nog aan terugdenk. Jammer alleen dat in het noorden van Mozambique geen wilde dieren meer zijn, vanwege oorlogen is alles daar opgegeten. Dus ik hoop tijdens onze Oeganda reis wat meer "wild-life" te mogen zien.


Gemaakt tijdens onze - indrukwekkende - reis in Mozambique

Heb je een fotograaf die je erg inspireert? Zo ja, welke?
Een fotograaf die me inspireert is er eigenlijk niet. Ik doe mijn eigen ding op fotografiegebied. Degene waar ik wel ontzettend veel bewondering voor heb, is mijn lief, Rudi Debruyne. Dat is een mens met een missie, zéker op fotografiegebied. Hij heeft vaak, eigenlijk altijd, al een heel verhaal mét beeld in zijn hoofd, en kan dat dan ook perfect verwoorden én de foto's erbij maken. Dat vind ik errrrrug knap. Zo zullen er misschien best nog meer fotograferen zijn hoor, maar ja….die ken ik niet persoonlijk Wink
Van Marsel van Oosten - hier op NP ook wel bekend - ben ik ook wel een fan eigenlijk. Die maakt ook fantastische foto's vind ik.

Doe je nog aan andere vormen van fotografie?
Ja…maar dat is dan weer niet geschikt voor NP. Vaak toch wel foto's van abstracte dingen


Dit zijn de soort foto's die ik het liefste maak.

Heb je nog een leuke anekdote mbt je fotografie?
Euh….nee, eigenlijk niet Wink Fotograferen doe ik het liefst op plaatsen waar zo min mogelijk mensen komen, dus ja……dan gebeurt er niet echt iets ludieks natuurlijk. Alhoewel ik ook wel in het Park van de Hoge Veluwe de Edelherten heb staan fotograferen, met nog 200 andere fotografen. Soms is dat hartstikke leuk om te doen, en al die mensen zo gefixeerd bezig te zien.

Wat vind je van Nederpix?
Nederpix vind ik een erg leuke site, met ontzettend veel mooie foto's. De site bezoek ik nu toch alweer zo'n zes jaar, en nog steeds kan ik me verbazen over al dat moois wat erop komt. Bovendien via de site een hoop leuke mensen leren kennen die dezelfde hobby beoefenen EN natuurlijk zelfs mijn lief leren kennen via BP ….Wink

Heb je nog een tip voor andere fotografen?
Een tip ?? Mwah….wat voor mij geldt, geldt uiteraard niet voor iedereen ! Maar ik zou zeggen; doe je ding, geniet van je hobby maar maak er geen halszaak van.

Beste foto
Waarom is dit je beste foto?

De beste foto moet ik nog maken denk ….maar deze foto is voor mijzelf wél heel speciaal.

Hoe heb je hem genomen?
Ik zat ergens in de begroeiing in de AWD een boterham te eten toen ik plots deze Vos aan mijn zijkant zag zitten. Ik viel zowat om, en kon er nog net een paar foto's van nemen. Trillend …..dát wel Wink Let wel; dit was lang voor het tijdperk van gevoerde Vossen en de hele discussie daarover.

Wat kan er beter aan?
Wat mij betreft eigenlijk niets. Ik vind de foto mooi zoals ie is.



Welke foto zou je nog heel graag maken?
Tjsa…nogmaals; met onze Oeganda reis in het verschiet hoop ik toch wat mooie foto's te kunnen maken van de Berggorilla's en/of Chimpansees. Hopenlijk vergeet ik niet op het knopje van de camera te drukken !

Wie zou je volgende maand tot fotograaf van de maand willen benoemen en waarom?
Ik zou graag iets meer willen weten over de aanpak van fotografie van Thomas K. Een vrij jong iemand die vaak erg mooie en experimentele foto's maakt, die mij erg aanspreken.


Gedicht: Toon Hermans
Back to top
Reply with quote
 
j.klerken


Gender: Male
Age: 70
Joined: 13 Jan 2007
Posts: 80
Location: Baarlo
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sat 01 Oct 2011, 0:09    Post subject:
hoi Sonja,
gefeliciteerd met deze titel en een erg leuk verhaal erbij.
Precies zoals ik (een beetje) ken.
Ik hoop nog veel van jouw fraaie foto's te mogen zien.
gr. Jan
_________________
blijf knippen...
Back to top
Reply with quote
 
Zeeg Robbemond


Gender: Male

Joined: 10 Sep 2005
Posts: 241

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sat 01 Oct 2011, 5:31    Post subject:
..

Last edited by Zeeg Robbemond on Fri 12 Feb 2016, 12:20; edited 1 time in total
Back to top
Reply with quote
 
Angela de Wild


Gender: Female
Age: 48
Joined: 09 Dec 2007
Posts: 209
Location: Zeist
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sat 01 Oct 2011, 10:08    Post subject:
Altijd leuk om het verhaal van de persoon achter aansprekende foto's te lezen!
_________________
Ook op Facebook: https://www.facebook.com/pages/Angies-Eyes/807159139318621?ref=hl
Back to top
Reply with quote
 
JelteV


Gender: Male
Age: 28
Joined: 09 Nov 2009
Posts: 298
Location: Amersfoort
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Sat 01 Oct 2011, 11:28    Post subject:
Leuk verhaal, met mooie en leuke foto's als begeleiding. De buizenfoto spreekt mij erg aan! Ik ben het ook eens met de keuze van de fotograaf van de maand, ik ben benieuwd hoe Thomas te werk gaat met zijn zaklamp.

Groeten, Jelte
_________________
Nikon D7000 -- Micro-Nikkor 105mm -- MF Asahi Super-Takumar 1.4/50 -- Nikkor 18-105mm -- Sigma 100-300mm + 1.4x -- M42 Meyer Görlitz Trioplan 2.8/100 -- MF tussenringen -- Manfrotto statief
Back to top
Reply with quote
 
jonggolde
Guest







PostPosted: Sat 01 Oct 2011, 11:37    Post subject:
Met veel plezier heb ik jouw verslag gelezen en die buizenfoto vind ik zo prachtig!!
Ook heel leuk dat je ThomasK volgende keer een tipje van zijn sluier op laat lichten. Daar ben ik ook heel benieuwd naar.

Gr. Henriëtte

ps. Ik vind die bovenste foto van jou ook heel erg leuk!!


Last edited by jonggolde on Sun 02 Oct 2011, 5:25; edited 1 time in total
Back to top
Reply with quote
 
susan meijnders
PixPas (Basic)




Joined: 18 Mar 2008
Posts: 849

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sat 01 Oct 2011, 15:25    Post subject:
Hoi sonja
met heel veel plezier je verhaal gelezen en van je foto's genoten, ik duik eens een keer in jouw album....de reiger foto is erg geestig en de buizen foto prachtig, de vos ontroert!
groet susan
Back to top
Reply with quote
 
Verwijderd
Guest







PostPosted: Sat 01 Oct 2011, 16:31    Post subject:
Hallo Sonja, je verhaal ken ik natuurlijk al maar blijft toch leuk om te lezen wat jou beweegt. Je hebt een goede keuze gemaakt in de foto's bij je verhaal, zitten prachtige exemplaren tussen.

Ik ben nu al erg benieuwd naar jullie opnames uit Oeganda............

gr.Ben
Back to top
Reply with quote
 
Gert-Jan


Gender: Male
Age: 62
Joined: 25 Aug 2011
Posts: 412
Location: Sleeuwijk
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sat 01 Oct 2011, 17:29    Post subject:
Dag Sonja


Ik ken je niet persoonlijk,maar vind het een leuke kennismaking
zo met zo,n interview.leuke foto,s met leuke tekst.het verhaal van de reiger en de kikers vond ik grappig.mooi dat je je lief via NP heb gevonden .eens iets anders dan een datings site. Very Happy .



groetjes
Gert-Jan
Back to top
Reply with quote
 
Bert Veerman
PixPas (Basic)


Gender: Male
Age: 77
Joined: 04 Jul 2006
Posts: 136
Location: Duiven
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Sat 01 Oct 2011, 20:48    Post subject:
Dag Sonja , gefeliciteerd met de titel "fotograaf van de maand ", leuk verhaal heb je gemaakt en met mooie foto's gestaafd . De buizenfoto is zeker erg goed gezien evenals de reiger , maar deze is ook nog komisch . Groeten Bert
_________________
Nikon D7100 , Nikon D7500 , Nikon , Sigma en Tokina glaswerk
Back to top
Reply with quote
 
Agnes Bax


Gender: Female
Age: 57
Joined: 07 Sep 2005
Posts: 71
Location: Hoofddorp
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Sun 02 Oct 2011, 11:45    Post subject:
Hoi Sonja,

Leuk verhaal om te lezen.
Ik weet nog heel goed hoe je fotograferen begon.
Toen gingen we met z'n vieren op pad; (Andrea, Sonja, Colinda en Agnes).
Dat was een leuke en gezellige tijd.
Je plaatste al heel veel reacties op Nederpix, bij foto's.
Eerst ging je mee om te wandelen en gestimuleerd door "zus", maakte je eens een foto en plaatste die op Nederpix.
Toen is de verslaving begonnen. Hi,hi...

En..... jullie hebben een prachtige reis in het vooruitzicht. Leuk.

Groet van Agnes
_________________
Canon 40D + Canon 50D + diverse lenzen
Back to top
Reply with quote
 
keesg
Guest







PostPosted: Sun 02 Oct 2011, 12:16    Post subject:
Hoi Sonja,
Dat jij en je Lief elkaar wederzijds mogen blijven inspireren, zodat wij kunnen genieten van jullie plaatjes.
Een leuk tipje van de Sonja "sluier" opgelicht.
Je buizenfoto is een genot voor het abstracte oog.
Als altijd, heel veel inspiratie en fotoplezier toegewenst.
Groetjes Kees.
Back to top
Reply with quote
 
David Ruijs
PixPas Plus


Gender: Male
Age: 55
Joined: 24 Nov 2006
Posts: 241
Location: Oss
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sun 02 Oct 2011, 17:43    Post subject:
Hoi Sonja gefeliciteerd met de eer deze maand de fotograaf te mogen zijn. Mooi ook hoe je over Rudi schrijft.
Blijf alle natuurervaringen op jouw unieke manier vastleggen.

Groeten David
_________________
Sony A7 1V FE4 24-105 G OSS - Sony FE2.8/90 MACRO G OSS- Sony FE 2.8 70/200 GM OSS- Sony FE 5.6-6.3/ 200-600 G OSS - Minolta 100mm Macro 2.8
Minolta 135mm 2.8

Zonder licht geen fotos
Back to top
Reply with quote
 
NelTalen


Gender: Female
Age: 67
Joined: 01 Nov 2009
Posts: 177
Location: Meppel
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Sun 02 Oct 2011, 18:27    Post subject:
Sonja, een mooi verhaal.
Je laat ons wat meer zien van wie Sonja is.
Bedankt!

Groet Nel
_________________
http://www.neltalen.nl
Back to top
Reply with quote
 
martine
Guest







PostPosted: Sun 02 Oct 2011, 20:34    Post subject:
Sonja, heb genoten van je interview. Prachtige foto's larderen het geheel.
De buizenfoto vind ik heel speciaal.
Groetjes Martine
Back to top
Reply with quote
 
Henk van den Born


Gender: Male
Age: 81
Joined: 08 Sep 2005
Posts: 264
Location: Landgraaf
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Sun 02 Oct 2011, 20:42    Post subject:
Dag Sonja,

Leuk en ontspannen verhaal. Zo ken ik je een beetje.
En uiteraard gefeliciteerd met deze titel.

Gr. Henk
_________________
Canon 6D met wat tele en macro glaswerk. Plus de Panasonic Lumix DC-G80 , Leica DG 100-400mm, macro 60cm . Monopod en Manfrotto driepoot.
Back to top
Reply with quote
 
andrea


Gender: Female
Age: 66
Joined: 09 Sep 2005
Posts: 167
Location: katwijk aan-zee
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Mon 03 Oct 2011, 6:22    Post subject: Sonja Olthof - fotograaf van oktober
Hai Zus
Gefeliciteerd met je titel fotograaf van de maand ,van iemand die vond dat fotograferen( vooral ECHT nix voor mij is en ik wandel gezellig met je mee ) zo ver gebracht heeft TOPPIE.
Jammer dat we niet meer samen erop uit kunnen want was niet alleen super gezellig ! maar ook altijd krom van het lachen liggen .
Vooral de keer dat we voor de groene kikkers gingen naar Starrevaart Laughing eerst scheurde je uit je broek toen je door je knieen ging voor een kiekje dus dat was alweer dubbel liggen van het lachen de toon van die dag was alweer gezet ,paar tellen later dacht je iets te horen in een slootje verder op .Jij op een drafje naar het slootje ik hoor ineens plons en ja hoor Sis in de sloot Laughing gelukkig niet kopje onder .
Op Lentevreugs waren we altijd de klos door die *#$ Highlanders en Paarden die er liepen die zonodig achter ons aan moesten komen .En dan weer dubbel van het lache liggen als we de uitgang hadden gehaald .Dat waren een paar kleine anekdote,s die mij te binnen schieten . Wink
De foto,s bij je verhaal ken ik natuurlijk allemaal ,en vind de buizen geweldig .
Hoop dat je in het "verre"Vlaamse ook je fotografie plekjes gaat ontdekken .

Dikke XX je sista
Andrea
Back to top
Reply with quote
 
Herman Berkhoudt


Gender: Male
Age: 79
Joined: 25 Sep 2005
Posts: 127
Location: Leiden
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Mon 03 Oct 2011, 8:35    Post subject:
Ja, Sonja, die Sista's maakten er in het begin een babbelbox van.

Dat is nu allemaal ten goede gekeerd, hoewel Andrea je toch wel mist.

Je kunt wel zeggen dat er sprake is van een evolutie in je fotografie, dank voor je verhaal, je fraaie platen al je aardige commentaren en vooral ook groeten aan je Lief!

Herman
_________________
Canon 50D, diverse lenzen, Manfrotto statieven.
Back to top
Reply with quote
 
Nel R
PixPas (Basic)


Gender: Female
Age: 79
Joined: 17 Mar 2008
Posts: 162
Location: Zierikzee
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Tue 04 Oct 2011, 11:59    Post subject:
Dag Sonja, met plezier je verhaal gelezen en je foto's bekeken. Leuk dat er zoveel verscheidenheid in je beelden zit en op zich zijn ze allemaal bijzonder. Wat ik ook 'n leuke vind is de foto van de slipjacht met al die opgewonden brakken op de voorgrond. Heel herkenbaar want wij hebben twee Beagles en die lopen er net zo bij als ze 'n spoor ruiken in het bos.
Veel plezier verder bij 't fotograferen en laat ons meegenieten!
groet van Nel
_________________
Sony Alpha 77 II Carl Zeiss Vario -Sonnar16/80. Tamron SP 60mm F/2 macro 1:1.
Sony RX10/4
Back to top
Reply with quote
 
nelappelmelk
Moderator
Moderator


Gender: Female
Age: 72
Joined: 25 Jan 2008
Posts: 6027
Location: Ugchelen
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Tue 04 Oct 2011, 15:29    Post subject:
Dag Sonja, met genoegen je verhaal en bijpassende opnames bekeken. Je hebt een brede belangstelling zo te zien.
Herken een aantal dingen. Niet uren in een hut zitten, maar meer wandelen en kijken wat er op je pad kruist.
En ..genieten van alles om je heen.
Groeten Nel
_________________
Sony RX 10-4
Back to top
Reply with quote
 
Wijnand van Buuren


Gender: Male
Age: 73
Joined: 15 Apr 2011
Posts: 922
Location: Veenendaal
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Wed 05 Oct 2011, 18:34    Post subject: FvdM
Wat een leuk verhaal met prachtige foto's erbij, Sonja. Aardig ook om te lezen dat Rudi Debruyne je lief is. In de fotografie vormen jullie een fraai koppel (om het voorzichtig uit te drukken) en hopelijk vertaalt de kwaliteit van jullie werk zich ook naar de intensiteit van je relatie. Want wat een prachtige beelden kunnen jullie maken zeg! En dan zit het met die relatie ook wel goed.

Veel succes verder en vooral veel plezier met deze prachtige bezigheid; ook straks in Afrika.

Hartelijke groeten, Wijnand.

p.s.: je zus mist je..... blijf met haar op pad gaan! Leuke anekdotes! Very Happy
_________________
Nikon 7100 en Nikon 300s met Nikkor 70 - 300mm, Nikkor 105mm micro, Nikkor 18-105mm en Nikkor 200 - 400 mm F4 en teleconverter 1,4 E II. Manfrotto monopod 682B en Slik 3-poot.
Back to top
Reply with quote
 
Ties Niehof
Supervip


Gender: Male
Age: 72
Joined: 29 May 2007
Posts: 21
Location: Nijeberkoop
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Thu 06 Oct 2011, 10:22    Post subject:
Gefeliciteerd met de benoeming van fotograaf van de maand.
Helder en duidelijk verhaal met fraaie opnames.
Groet Ties.
_________________
Nikon D200, 105 f/2,8 VR, 18-200 f3.5-5.6G VR
Back to top
Reply with quote
 
Thomas K


Gender: Male
Age: 31
Joined: 27 Oct 2010
Posts: 75
Location: Leiden
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 06 Oct 2011, 11:30    Post subject:
Goed en interessant interview en begeleidt met zeer fraaie foto's!De buizenfoto is geweldig en de vossenfoto mooi en teder. Ik deel je mening over natuurfotografie, je verruimt er inderdaad je wereld mee.
En een hele eer dat je mij hebt gekozen als fotograaf van de volgende maand!
Groet Thomas
_________________
Panasonic lumix DMC GF1, Canon FD 50mm f1.8+adapter, Raynox macrolens, Zonnekappen, Cullman statief, rijstzak, maglites
Back to top
Reply with quote
 
Anton


Gender: Male
Age: 61
Joined: 13 Jul 2006
Posts: 33
Location: Waalwijk
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Fri 07 Oct 2011, 9:40    Post subject:
Hey Sonja,
Leuk om jou als fotograaf van de maand te zien.
Het is je van harte gegund! Ik heb schik als ik jou zo bezig zie met je hobby. Tijdens de enkele keren dat wij elkaar ontmoet hebben was het altijd lachen, ook met die zus van je, de 'schrik van elke vent, blond en intelligent' Wink
Ik hoop dat je wat mooie gebedjes vindt in het Vlaamse land, al zal dat niet echt meevallen denk ik zo. De natuurgebieden zijn er volgens mij behoorlijk versnippert. Enfin, je kunt altijd nog gaan verhuizen naar de Ardennen, daar zit ik ook regelmatig.
Veel succes,
Anton
_________________
Canon: 5DMarkII met een 17-40 mm, 300 mm, extender 1.4 en een 180 mm macro lens.
Back to top
Reply with quote
 
Axel Gielen


Gender: Male
Age: 27
Joined: 28 Jul 2009
Posts: 324
Location: België
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Sat 08 Oct 2011, 9:31    Post subject:
Mooie interview heb je gemaakt zeg! De foto's zijn er heel mooi bij.

MVG
Axel Gielen
_________________
Canon 70D -
Canon 100mm macro IS -
Canon 17-40mm -
Canon 50 mm 1.8 -
Canon 10-18mm
Manfrotto tripod
Canon 480 ex 2
Back to top
Reply with quote
 
Display posts from previous:   
   Nederpix.nl Forum Index -> Fotograaf van de maand
Goto page 1, 2  Next
 
Post new topic   Reply to topic
Page 1 of 2


Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum