Gender: Male Age: 58 Joined: 23 Nov 2005 Posts: 2331 Location: Utrecht
Posted: Mon 22 Aug 2011, 14:56 Post subject: Re: Te koop Eizo scherm met Xrite calibrator
Volgens google heeft ie 21,1 inch en 1680x1050 pixels ('wide', dus).
Ik schat dat ie DVI aansluiting heeft, waarvoor je geloof ik een klein adaptertje nodig hebt om hem aan een hdmi apparaat te hangen?
Zou je hier willen vermelden hoeveel jaar je hem hebt gebruikt? Hij is al te koop vanaf 2006.
Mooi scherm, lijkt me niet dat ie al aan zijn maximale branduren kan zijn. _________________ Ik ben niet dik, ik ben een vrachtwagen.
Gender: Male Age: 51 Joined: 21 May 2006 Posts: 168 Location: Weert
Posted: Sat 24 Sep 2011, 10:35 Post subject: Te koop 21 inch Eizo monitor
Nee maximale branduren zeker nog niet bereikt!
Alles is aanwezig,factuur ook nog. Is nog minder dan 5 jaar oud en niet veel gebruikt en ook nog garantie dus.
Snap niet goed waar er niet meer reacties komen op dit scherm
Posted: Sat 24 Sep 2011, 11:46 Post subject: Re: Te koop 21 inch Eizo monitor
Jeroen Gense wrote:
Nee maximale branduren zeker nog niet bereikt!
Alles is aanwezig,factuur ook nog. Is nog minder dan 5 jaar oud en niet veel gebruikt en ook nog garantie dus.
Snap niet goed waar er niet meer reacties komen op dit scherm
Misschien omdat er net als jij veel meer mensen overgaan op een Mac? Is ondertussen wel (of al tijden?) de standaard voor de meeste grafici en andere beeldbewerkers. Denk trouwens dat je hem wel kwijt gaat raken: een beetje stevige Imac met software gaat ruim over de 2 mille, en je scherm zal daar ruim onder zitten (gok op meer dan de helft).
Gender: Male Age: 51 Joined: 21 May 2006 Posts: 168 Location: Weert
Posted: Sat 24 Sep 2011, 11:49 Post subject:
Nieuwprijs Eizo was 1450 euro.
Eizo is geweldig natuurlijk!
Maar natuurfotografie gaat op heel laag pitje,mijn handen vol genoeg aan de kinderen vandaar ook de verkoop.
Prima monitor dus en ideaal voor de mensen die een goede eizo willen hebben voor een redelijk bedrag.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum