Het magazine voor Natuurfotografen

Nederpix.nl Forum Index -> Nieuws / News


Bas Meelker en Han Bouwmeester ook op de PiXperience

 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author
Message
digidaan


Gender: Male
Age: 50
Joined: 05 Sep 2005
Posts: 571

Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Fri 03 Feb 2012, 12:38    Post subject: Bas Meelker en Han Bouwmeester ook op de PiXperience
We werken hard aan het invulling van het programma van de PiXperience die op 3 maart plaatsvindt. Het programma is nu bijna rond. We zullen het programma volgende week bijwerken op pixperience.org. Hierbij een aantal highlights:

Bas Meelker, een van de weinige fulltime natuurfotografen van Nederland zal een lezing/seminar geven over filmen met je DSLR, waarbij het niet alleen over techniek gaat, maar vooral over kijken, gebruik van licht en beeldopbouw. Vanuit film gaat hij ook weer terug naar de fotografie, omdat blijkt dat je zo meer diepgang in je fotografie kunt krijgen.

Han Bouwmeester is een andere fulltime natuurfotografie en voor de meeste van jullie geen onbekende. Hij zal een fotolezing houden over de wederkerige verhouding tussen natuurfotografie en bescherming. Heel relevant voor gebruikers van Birdpix en Nederpix.

Adobe zal aanwezig zijn op de beurs en zij zullen een seminar verzorgen over de nieuwe functies van Lightroom 4. Naast de twee geplande seminars/lezingen over fotobewerking is dit een extra aanvulling. Speciaal voor de fotografen die al werken met LR. Natuurlijk komt er een aantrekkelijke aanbieding voor LR4.

Volgende week meer nieuws!

Meld je aan via deze link: http://pixperience.org/?event=aanmelding-pixperience-3-maart-2012
Back to top
Reply with quote
 
Arjen Drost
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 47
Joined: 29 Sep 2005
Posts: 13141
Location: Groningen
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sat 11 Feb 2012, 22:54    Post subject:
Ik kom net terug van het NVN fotofestival waar Bas Meelker ook een lezing gegeven heeft. Erg mooie foto's van hem gezien en op een erg prettige manier verteld.
Zeker de moeite waard dus en ik ben ook erg benieuwd naar zijn verhaal op de PiXperience. Zeker een aanrader dus!!

En Han natuurlijk ook, maar dat wist ik al. Smile

Groeten, Arjen
_________________
Arjen Drost
http://www.natureview.photography
http://www.natureview.blog
http://www.facebook.com/natureviewphotography
arjen@natureview.photography
Back to top
Reply with quote
 
Wiebe Bosma


Gender: Male
Age: 64
Joined: 05 May 2006
Posts: 24
Location: Heerhugowaard
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sun 12 Feb 2012, 10:33    Post subject:
Bas Meelker was wat mij betreft ook een van de hoogtepunten bij het NVN-festival. Allemaal prachtige landschapsopnames die bijna allemaal op korte afstand van zijn woonplaats waren gemaakt. Foto-grafie, schrijven met licht, stond in zijn presentatie centraal. Minder focussen op het onderwerp en meer op de lichtomstandigheden. Een inspirerend verhaal en voor iedereen toepasbaar.

Wiebe
Back to top
Reply with quote
 
nelappelmelk
Moderator
Moderator


Gender: Female
Age: 72
Joined: 25 Jan 2008
Posts: 6018
Location: Ugchelen
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Tue 14 Feb 2012, 10:15    Post subject:
Op 3 februari meldt Daan: Volgende week meer nieuws!
Er is nu alweer een volgende week...
Daan wanneer komt het uitgebreide programma?
Ik denk dat veel mensen ook daarop wachten voordat ze een kaart bestellen.
Groeten Nel
_________________
Sony RX 10-4
Back to top
Reply with quote
 
digidaan


Gender: Male
Age: 50
Joined: 05 Sep 2005
Posts: 571

Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Tue 14 Feb 2012, 11:03    Post subject:
Dag Nel, ik ben het helemaal met je eens! Ik wilde de programma's graag communiceren als ze helemaal rond zouden zijn, maar dan moet alles kloppen en dan wacht je soms op kleine dingetjes.
Ik zal het later vandaag hier op de website zetten. Via de website pixperience.org kun je al wel veel meer lezen over het programma.

Klik hier voor het seminarprogrmama
Klik hier voor het fotolezingen programma

Ik verwacht dat in voor deze twee programma's heel veel belangstelling zal zijn van de nederpix gebruikers.
Back to top
Reply with quote
 
Display posts from previous:   
   Nederpix.nl Forum Index -> Nieuws / News

 
Post new topic   Reply to topic
Page 1 of 1


Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum