Het magazine voor Natuurfotografen

Nederpix.nl Forum Index -> Fotografieplekken


Vogel- en natuurfotografiereis West-Afrika 1-16 febr. 2013

 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author
Message
Marcel van Kammen


Gender: Male
Age: 40
Joined: 16 Jun 2007
Posts: 141
Location: Zwaagwesteinde
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Fri 12 Oct 2012, 11:54    Post subject: Vogel- en natuurfotografiereis West-Afrika 1-16 febr. 2013
Van 1-16 februari organiseer ik in samenwerking met RossoMilleniumProjects een reis naar West-Afrika. Tijdens deze reis worden de landen Gambia,Senegal,Mauritanie,west-Sahara en Marokko aangedaan. Op het programma staan o.a. Djoudj NP,Kotu reserve, boottocht in de Banc D'Arguin, bezoekje aan de Monniksrobben bij Cap Blanc en de Kaalkopibissen in Marokko.
Voor meer info kun je hier terecht: www.momentsofnature.nl
Tijdens deze reis kun je zo'n 300 vogelsoorten, 40 zoogdieren als antelope's,stekelvarkens en aapjes als wel prachtige landschappen fotograferen.
Prijs ligt tussen de 1200-1500 euro, zie uitleg op mijn website.
Er zijn nog enkele plekken beschikbaar,dus mocht je interesse hebben voor deze unieke reis, waarbij je meteen een goed doel steunt, neem dan gerust contact met mij op.
Dit is de enige georganiseerde reis die je kunt vinden naar de Banc D'Arguin, waar in de winterperiode zo'n 2 miljoen steltlopers en vrijwel alle nederlandse lepelaars overwinteren tussen de tienduizenden broedende Pelikanen en Flamingo's.
_________________
Camera en wat lensjes

www.momentsofnature.nl
Back to top
Reply with quote
 
Display posts from previous:   
   Nederpix.nl Forum Index -> Fotografieplekken

 
Post new topic   Reply to topic
Page 1 of 1


Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum