Gender: Male Age: 68 Joined: 25 Oct 2006 Posts: 1647 Location: Almelo
Posted: Sun 16 Dec 2012, 22:57 Post subject: Vertrek als moderator
Beste medepixers,
Vier jaar geleden ben ik begonnen als moderator op Nederpix. Een klus die ik met veel plezier heb gedaan en waar ik veel van heb geleerd. Hoe leuk het ook is, toch vind ik het lang genoeg geweest en wil ik graag meer energie steken in andere activiteiten, zoals de combinatie foto's en teksten. Afgelopen jaar ben ik op mijn FotoBlog op www.natuurvinder.nl daar al met veel plezier mee begonnen.
Nederpix is en blijft een mooie site die ik als gebruiker graag blijf bezoeken. Ik bedank jullie allen voor het vertrouwen afgelopen jaren. Het modteam speciaal, de samenwerking was altijd prettig en collegiaal. Het is niet altijd dankbaar werk en dan is een goede teamgeest goud waard.
Voor het team de mooie taak een opvolger te zoeken, dat geeft weer veelbelovende kansen voor vers bloed. Tot zolang blijf ik nog als mod in touw. Balverlies pas na de wissel.
Gender: Male Age: 55 Joined: 19 Mar 2009 Posts: 3142 Location: Hoenderloo
Posted: Sun 16 Dec 2012, 23:44 Post subject:
Ron,
Bedankt voor alle energie die je in Nederpix hebt gestoken.
ik volg je blog al weer een tijdje en kan me voorstellen dat daar veel tijd en energie in zit. Kies voor wat voor jou belangrijk is.
Ik weet zeker dat we elkaar nog tegen gaan komen. Hier op nederpix of ergens anders. _________________ mvg vanuit het altijd zonnige Hoenderloo
Camera en wat lenzen, geduld, inspiratie en doorzettingsvermogen.
Hallo Ron
Ik wil je graag bedanken voor al de energie die je in nederpix hebt gestoken. Nu heb je meer tijd om in je fotoblog te steken. Ik wens je daar heel veel plezier bij.
Groetjes Martine
Ron... hartelijk bedankt voor alle vrije uren die je belangeloos in Nederpix hebt gestoken.
Je zult daardoor niet veel tijd voor jezelf hebben overgehouden.
Ik wens je veel geluk en plezier toe in de nieuwe door jou gekozen richting.
groetjes
Astrid Schute _________________ 2xNikon D-300 en diverse lenzen
Ron: 4 jaar... waar blijft de tijd?!! Wat is Nederpix zonder een goed modteam? Dank voor je inzet achter de schermen - niet altijd even dankbaar werk. Veel plezier met alle dingen waar je nu iets meer tijd voor krijgt.
Ben blij dat je weg gaat Ron, zien we weer eens wat meer foto's van je op NP Vooropgesteld natuurlijk dat het overblijvende team je foto's het voordeel van de twijfel geeft ?
Geniet van je blog !!
Vier jaar alweer, wat gaat de tijd snel.
Ik wens je alle goeds en hoop weer veel foto's van je te zien.
Fijne feestdagen!
vr.gr. Jannie _________________ Sony HX 400V vaak in combinatie met de Raynox voorzetlens 250 en sinds kort ook de Raynox 150
Sinds februari 2015 een Sony ILCE 6000
Tjemig Ron...die vier jaar...zijn omgevlogen dan he !! Bedankt voor je inzet en altijd goede raad.
Wie weet gaan we nog es samen op Kievietsbloemenpad _________________ Sinds februari 2010 Canon 7D. Divers glaswerk.
Voor "andere" foto's kijk ook eens op:
https://www.facebook.com/sonja.olthof?ref=tn_tnmn
Ron, bedankt voor je inspanningen voor Nederpix! En veel fotoplezier toegewenst, daar heb je nu wellicht veel meer tijd voor...
groet van Nel _________________ Sony Alpha 77 II Carl Zeiss Vario -Sonnar16/80. Tamron SP 60mm F/2 macro 1:1.
Sony RX10/4
Gender: Male Age: 68 Joined: 04 Oct 2012 Posts: 19 Location: Woensdrecht
Posted: Tue 18 Dec 2012, 22:54 Post subject: Re: Vertrek als moderator
Ik ben hier nog te kort lid om je goed te kennen Ron en ook al ken ik je dus niet, maar toch via deze weg bedankt voor het vele werk wat je hebt verricht.
Heel begrijpelijk dat je nu weer eens andere zaken wil oppakken en ik heb ook even je website bekeken, die prachtige foto's bevat.
Compliment!
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum