Het magazine voor Natuurfotografen

Nederpix.nl Forum Index -> Nieuws / News


Nederpix webshop online

 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author
Message
digidaan


Gender: Male
Age: 50
Joined: 05 Sep 2005
Posts: 571

Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Thu 22 Nov 2012, 21:20    Post subject: Nederpix webshop online
Sinds vandaag is de Nederpix webshop online! In plaats van steeds weer een bestelformulier in te vullen en geld via de bank over te maken, kun je nu gemakkelijk via de webshop bestellen en bijvoorbeeld via iDeal betalen. Je wordt op de hoogte gehouden van de status van je bestelling, bijvoorbeeld als de bestelling wordt verzonden.

Om de lancering van de webshop te vieren hebben we een heel aantal boeken in prijs verlaagd. Voor Beleef Buiten betaal je nu slechts € 19,90. Voor de boeken Birdpix 3, 4, 6 en 7 betaal je nu geen 30 of 25 Euro, maar € 15,--!

Ook de twee nieuwe boeken “Roofvogels en Uilen” en “Vogels van tuin, stad en park” zijn voor € 15,-- verkrijgbaar.

Let op: de inlog van de webshop is niet gekoppeld aan je Nederpix login. Je moet dus eerst een account aanmaken. Natuurlijk kun je voor je eigen gemak een account aanmaken met dezelfde inlog gegevens.

Neem snel een kijkje en profiteer van de aanbiedingen! Nederpix webshop
Back to top
Reply with quote
 
Tom van der Most


Gender: Male
Age: 72
Joined: 08 Apr 2011
Posts: 402
Location: Viller�al, Frankrijk
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Thu 22 Nov 2012, 22:54    Post subject:
Ik heb in het verleden meerdere malen een fotoboek laten maken bij de Hema, dat is nogal een gedoe om dat samen te stellen.
Ik dacht er vandaag aan dat ik het leuk zou vinden om een fotoboek te hebben van al mijn geplaatste foto's op NP tot nu. Misschien is het een gaatje in de markt voor de Nederpix Webshop.
Het chronologisch weergeven van alle geplaatste foto's uit een bepaalde periode, of een maximaal aantal, simpel, standaard achtergrond, met de beschrijving in een bijlage. De "oudste" foto met datum op de achterzijde, de "jongste" foto met datum op de voorzijde, met de naam van de fotograaf, of omgekeerd.
Een standaardprijs per boek, standaard A4-formaat, voor een maximaal aantal foto's.
Geen inspraak door de besteller, behalve dan dat hij aangeeft uit welke periode de foto's dienen te worden samengebracht.
Misschien is dit iets voor de Nederpix Webshop of is er iemand die hier brood in ziet.
Back to top
Reply with quote
 
Display posts from previous:   
   Nederpix.nl Forum Index -> Nieuws / News

 
Post new topic   Reply to topic
Page 1 of 1


Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum