Posted: Wed 10 Jul 2013, 7:53 Post subject: gezocht: stickers
DAg,
Ik ben al een hele tijd op zoek naar stickers die je op de achterkant van een foto (10 x 15cm) kunt plakken, zodat er een ansichtkaart ontstaat, dus met voorgedrukte lijntjes erop voor de adressering en zo.
Er bestaan wel etiketten van Herma, maar die zijn alleen in Duitsland te koop en dan zijn ze soms absurd duur om hier te krijgen, of ik moet er honderden tegelijk afnemen.
Wie heeft er een tip?
Ik houd me van harte aanbevolen. _________________ Canon 7D + 100-400mm
Gender: Male Age: 55 Joined: 19 Mar 2009 Posts: 3142 Location: Hoenderloo
Posted: Wed 10 Jul 2013, 9:53 Post subject:
Je kan (maar ik weet niet of dat je bedoeling is) kant en klare voorgesneden stickervellen kopen en deze printen op de manier zoals jij dat wil. Eventueel kan je dan ook meteen de tekst erbij typen en uitprinten. _________________ mvg vanuit het altijd zonnige Hoenderloo
Camera en wat lenzen, geduld, inspiratie en doorzettingsvermogen.
Ik heb nog een canon selphi fotoprintertje liggen, waarbij de blanco foto's die ik erin stop op de achterkant al voorgedrukt zijn met een paar lijntjes en zo.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum