Gender: Male Age: 43 Joined: 08 Feb 2008 Posts: 100 Location: Veendam
Posted: Sun 10 Nov 2013, 11:07 Post subject: Ipad gebruiken als liveview
Weet iemand of het mogelijk is dat ik mijn ipad kan gebruiken als scherm wanneer ik met de liveview functie een foto maak?
Ik weet dat dit alleen mogelijk is met wifi wanneer je camera aan je PC koppelt, maar dat is best lastig buiten met al die verlengsnoeren enzo.
Ik heb even met google gezocht maat niets gevonden.
Misschien heeft iemand een bron of oplossing voor me? _________________ http://www.natuurfotograaf.info - persoonlijke portfolio
Op m'n 6d gaat het prima. Ik doe het icm de iphone 4.
Zoals Henri zegt, met wifi verbinding.
Moet je eerst even een app (eos remote) voor downloaden. De app is gratis.
Gender: Male Age: 55 Joined: 19 Mar 2009 Posts: 3142 Location: Hoenderloo
Posted: Sun 10 Nov 2013, 17:35 Post subject:
o ja, mocht iemand de nijging hebben Triggertrap te willen proberen, bespaar je de moeite. Na een tijdje heb ik hem teruggebracht naar de winkel. _________________ mvg vanuit het altijd zonnige Hoenderloo
Camera en wat lenzen, geduld, inspiratie en doorzettingsvermogen.
Ik heb er geen ervaring mee, maar dit lijkt mij ook wel een erg handige optie... Je kunt veel (bijna alle) settings wijzigen, foto's bekijken etc. vanaf je iPad...
Mocht iemand er wel ervaring mee hebben, dan hoor ik het graag.
Er staat bij 'beta' maar dat zegt niets over de functionaliteit/stabiliteit. Ik heb hem al zo'n 1.5jr op mijn tablet staan en er wordt steeds zeer actief aan gewerkt om het product op een hoger plan te krijgen. Werkt bij mij prima en stabiel. Zijn ook zaken als bracketing, auto focus stacking etc aan toegevoegd.
Eerlijk gezegd gebruik ik het zelf bijna niet omdat ik het 'çontact' met mijn onderwerp nogal kwijt ben als ik naar zo'n los schermpje sta te kijken.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum