Gender: Male Age: 54 Joined: 18 Nov 2006 Posts: 578 Location: Heteren
Posted: Sun 22 Sep 2013, 19:22 Post subject: Roots prijzen
Beste medepixers,
Misschien leuk om te vermelden dat een aantal pixers in de prijzen is gevallen bij de jaarlijkse Rootswedstrijd. Zoals Jeffrey van Houten en Jacob Kaptyen (beide met een vogelfoto). Andrea Gulickx won bij de categorie planten. Zelf was ik blij met de tweede prijs bij de categorie landschappen. Achter Bart Heirweg (fuse hier). De winnende foto was de foto die op de cover staat van het praktijkboek landschapsfotografie! Wat ook grappig was dat ik twee jaar geleden ook tweede werd in de categorie landschappen. Ook achter Bart....
Maar goed, tweede achter Bart kan ik mee leven.
Deze week ligt de nieuwe Roots in de winkel met alle winnende foto's.
Gender: Male Age: 29 Joined: 18 Aug 2009 Posts: 80 Location: Lunteren
Posted: Tue 24 Sep 2013, 16:01 Post subject:
Dank allemaal. Alle andere ook gefeliciteerd. Ik zou absoluut even de winnende foto's gaan bekijken. _________________ 'Een goede foto is meer dan een beeld. Het is een goed verhaal in 1 foto.'
Is het niet andersom? Je bent toch niet gelijk een 'pixer' als je af en toe een foto hier plaatst?
En het betekent toch helemaal niet iets speciaals als je hier af en toe een foto plaatst? Alleen dat de fotograaf ook af en toe een traditionele natuurfoto maakt...
Het is toch geen religie hiero? _________________ Canon Powershot A400
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum