Posted: Thu 19 May 2016, 17:25 Post subject: Nederpix heeft een nieuwe Moderator
Nederpix heeft een niuwe moderator.
Jody Zweserijn gaat ons team van moderators versterken.
We heten haar hartelijk welkom. _________________ Take a moment,Enjoy nature.
Heel veel succes en plezier gewenst Jody, fijn dat je het team komt versterken! Ik ben nu officieel mod-af (zie ik aan het gebrek aan ballen ) _________________ Er is geen kunstwerk zo mooi, of de natuur overtreft het. -- PicturePoetry & Duurzame Dinkies, ook op Facebook!
Gender: Male Age: 73 Joined: 10 Jun 2009 Posts: 29 Location: België
Posted: Fri 20 May 2016, 6:07 Post subject: Nieuwe moderator Wijnand van Buuren
Beste Jody,
Het is een mooie maar geen gemakkelijke taak.
Toch ben ik altijd blij dat er mensen zijn die zich willen inzetten om deze mooie site in stand te houden.
Ik wens je heel veel succes!
Groeten,
Paul _________________ Canon EOS 500D
Lens: - EFS 18-55mm
- EF 28-135mm IS USM
- EF 100mm F2.8 Macro USM
Hallo allemaal, in de eerste plaats dank voor de reacties hierboven! Ik vind het een eer en vind het ook heel leuk om me als moderator te mogen inzetten bij Nederpix. Deze maand heb ik me al uitgebreid mogen introduceren als " Fotograaf van de maand mei". Dus als je wat meer over mij wilt weten dan kun je het interview lezen.
Ik publiceer sinds een jaar of 3 foto's van mij op Nederpix. Hierbij ben ik geen onbekende met het tijdelijke album. Ik heb wel eens 1 op 3 gelopen: van elke 3 door mij ge-uploade foto's verdween er 1 in de tijdelijke bak. Zo hebben we uiteindelijk allemaal een eigen beeld wat een goede en slechte foto is en wat wel en niet publiceerbaar is.
Ik hoop als mens en als moderator een positieve bijdrage te gaan leveren in de wondere wereld van natuurfotografie op Nederpix. Hartelijke groeten, Jody _________________ www.jodyzweserijnphotography.nl
Gender: Male Age: 71 Joined: 27 Aug 2012 Posts: 45 Location: Tjerkwerd
Posted: Sat 21 May 2016, 12:28 Post subject:
Ik wil je graag even feliciteren en ik hoop dat je een leuke en fijne tijd krijg.
Gr Sam _________________ Camera Canon EOS-1 Mark 111 Canon EOS 40 D, lensen Canon 17-85 ,Canon 400 mm telelens 4.5, Sigma apo 2,8 150 mm macro, Canon 70-200 mm
Dag Jody. Fijn dat jij de uitdaging aangaat. Alle respect!
Ik wens je veel moderatorvreugde. _________________ Nikon D750, Sigma 150mm macro, Laowa 60mm F2.8 2x Ultra-Macro Nikon F, Laowa 25mm f/2.8 2.5-5X Ultra Macro
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum