Gender: Male Age: 56 Joined: 24 Nov 2006 Posts: 241 Location: Oss
Posted: Sun 10 May 2015, 20:02 Post subject: Voorbij
hallo allemaal,
Hierbij geef ik aan dat voor mij de fotografieperiode is afgelopen
In 2003 ontdektte ik mijn eerste IJsvogel en liet deze al snel zien op BP. Vanaf 2007 ongeveer ging ik libellen enz fotograferen.
Na een tijdje heb ik gemerkt dat ik het fotograferen niet meer goed kan combineren met mijn verantwoordelijkheden enz en ben ik de drive verloren.
Het laatste jaar heb ik op NP nog veel fotos bekeken maar
ik merk dat het voorbij is. De natuur zit bij mij in hart en nieren.
Toen ik 10 jaar was liep ik vaak rond met een verrekijker om vogels te vinden. En ik vind het een eer dat ik zoveel fotos heb Mogen plaatsen en zoveel plezier heb kunnen beleven aan BP en NP.
En daar hebben jullie allemaal aan bij gedragen.
David Ruijs[vogel] _________________ Sony A7 1V FE4 24-105 G OSS - Sony FE2.8/90 MACRO G OSS- Sony FE 2.8 70/200 GM OSS- Sony FE 5.6-6.3/ 200-600 G OSS - Minolta 100mm Macro 2.8
Minolta 135mm 2.8
Jammer David, vooral je ijsfoto's zal ik missen...Het ga je goed!
groet van Nel _________________ Sony Alpha 77 II Carl Zeiss Vario -Sonnar16/80. Tamron SP 60mm F/2 macro 1:1.
Sony RX10/4
Inderdaad jammer dat je stopt, je commentaren waren altijd zeer ' to the point '.
Ik hoop dat je ooit weer eens de tijd vindt om deze hobby weer op te pakken.
Het ga je goed
Gender: Male Age: 56 Joined: 24 Nov 2006 Posts: 241 Location: Oss
Posted: Mon 11 May 2015, 17:45 Post subject:
Bedankt voor de reacties!
Dit zorgt ervoor dat ik idd in mijn gevoel word bevestigend
namelijk dat al heb ik jullie nooit ontmoet, er wel degelijk iets is wat ons bindt. Dat maakt deze site zo kostbaar, mensen met dezelfde intresse, die elkaar en anderen laten zien hoe mooi alles is. _________________ Sony A7 1V FE4 24-105 G OSS - Sony FE2.8/90 MACRO G OSS- Sony FE 2.8 70/200 GM OSS- Sony FE 5.6-6.3/ 200-600 G OSS - Minolta 100mm Macro 2.8
Minolta 135mm 2.8
thnx voor hetgeen dat ik van je mocht leren..........veel suc7, al denk ik wel dat je nog wel eens 1 of meerdere foto's zult schieten ..............voor ons
Als ik denk aan jouw foto's komen direct de ijsvormen mij in gedachten.
Die beelden waren voor mij bijzonder...
Wie weet pak je de draad nog eens weer op.
Ik wens je al het goede.
Knap dat je deze stap maakt. Mijn verantwoordelijkheden als echtgenoot en vader hebben ook wel eens te lijden onder m'n hobby. Best lastig soms. Vaak is het zoeken naar een tussenweg.
(Gelukkig vind mijn vrouw het wel erg mooi wat ik allemaal doe.)
Wat blijft zijn de mooie foto's die je hebt gemaakt en waar je altijd met trots op terug kan zien.
Gender: Male Age: 56 Joined: 05 Feb 2007 Posts: 1473 Location: Nijkerk
Posted: Tue 12 May 2015, 18:15 Post subject:
Voor mij hetzelfde verhaal als van Mark van veldhuizen. Bedankt voor je gezelschap en de commentaren die je her en der hebt achtergelaten. Voor mezelf zou ik zo'n beslissing nooit kunnen nemen; het leven is daarvoor voor mij veel te wisselvallig. Knap dat jij dat wel kunt.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum