Posted: Tue 18 Aug 2015, 10:31 Post subject: Populairste foto van de dag
Zat even te kijken naar de ranking van de dag waarbij het opviel dat foto's uit het 'Tijdelijke Album' niet mee doen hieraan. Lijkt me raar want ook al zijn ze als tijdelijk gekwalificeerd ze hebben wel een aantal bezoekers/kijkers. Nou ja, er zal wel een verklaring voor zijn! _________________ Liefhebber van zeezoogdieren en auteur van 'Walvissen kijken in Europa'
Martijn als je geen lid bent kun je het Tijdelijk Album niet zien.
Ook als je als lid niet ingelogd bent. Denk dat die daarom niet meedoet.
Groeten Nel _________________ Sony RX 10-4
Dank voor je bericht/uitleg Nel, helder! Denk wel dat het goed is om te spreken over donateurs ipv leden, die laatsten heb je bij een vereniging. En verenigingen kennen een wat andere organisatie structuur dan de Pixen. _________________ Liefhebber van zeezoogdieren en auteur van 'Walvissen kijken in Europa'
Gender: Male Age: 58 Joined: 23 Nov 2005 Posts: 2331 Location: Utrecht
Posted: Tue 18 Aug 2015, 18:39 Post subject:
Je hoeft niet te doneren, aanmelden is genoeg. Zeg maar je zelf een nederpixidentiteit toekennen. _________________ Ik ben niet dik, ik ben een vrachtwagen.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum