Posted: Mon 16 May 2016, 10:41 Post subject: Een stapje terug
Hallo allemaal
Na ongeveer een jaar samen met Jan admin geweest te zijn, doe ik vandaag weer een stapje terug en word ik weer gewoon moderator van deze site. De reden hiervoor is dat ik de komende jaren? aan het werk ga als expeditiegids in de poolgebieden. Iets wat ik de afgelopen jaren alleen in de zomer deed en combineerde met een baan in Nederland ga ik dus nu full time doen. Dit zal inhouden dat ik voor een groot deel van het jaar niet de mogelijkheid heb om online te komen, waardoor ik vind dat ik mijn taken als admin niet goed uit kan oefenen. Hierdoor heb ik dus besloten een stapje terug te doen.
Ik heb er het volste vertrouwen in dat Jan het ook in z'n eentje prima af kan.
Gender: Male Age: 63 Joined: 25 Aug 2011 Posts: 412 Location: Sleeuwijk
Posted: Tue 17 May 2016, 9:55 Post subject:
Super gaaf, dat je van je hobby je job kunt maken. Je was altijd erg punctueel en accuraat. Bedankt daar voor. veel plezier en geluk in je nieuwe werkomgeving toe gewenst.
Een stapje terug op NP maar een grote stap voorwaarts in het realiseren van je persoonlijke ambities. Geweldig toch dat je je dromen kunt najagen. Voor velen een stille wens, voor jou realiteit; geweldig!
Een mooie toekomst ligt voor je, geniet ervan.
@d _________________ Canon 50D, Canon 7D Mark II, Canon 300 mm. F4 IS, Canon converter x 1.4, Canon telemacro 100 mm. F2.8 IS.
Gaaf dat je je droom kan waarmaken! Het is je gegund! _________________ Er is geen kunstwerk zo mooi, of de natuur overtreft het. -- PicturePoetry & Duurzame Dinkies, ook op Facebook!
Bedankt allen voor de leuke reacties. Het is inderdaad mooi om nu m'n droom te kunnen verwezenlijken.
Morgen ga ik weer eens kijken hoe het in het hoge noorden is (en zal ik voorlopig hier even niet meer online komen).
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum