Het magazine voor Natuurfotografen

Nederpix.nl Forum Index -> Fotograaf van de maand


Fotograaf van juni 2015: Loes Belovics
Goto page 1, 2  Next
 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author
Message
Arjen Drost
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 47
Joined: 29 Sep 2005
Posts: 13141
Location: Groningen
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sun 31 May 2015, 23:02    Post subject: Fotograaf van juni 2015: Loes Belovics
Korte Bio

Naam: Loes Belovics

Leeftijd: ik ben 61 jaar jong.
Woonplaats: ik woon in Loosdrecht.
Beroep: Financieel medewerkster.

Mijn speelgoed: Sony A99 en Sony A77II met Sony 24-70mm, 70-400mm, 100mm macro en Sigma 10-20mm.
Weblog: Oefening baart kunst?? de uitdaging….. http://belton-loes.blogspot.com
Foto's op: Nederpix


Loes in actie


Interview

Hoe en wanneer ben je begonnen met fotograferen? En waarom natuurfotografie?
Na een moeilijke periode in mijn leven, waarin ik helaas veel te vroeg afscheid moest nemen van mijn man, begon ik lange wandelingen te maken in de natuur. Ik vond daar rust en afleiding, en ik ging de natuur steeds meer waarderen. Maar na verloop van tijd voelde ik dat ik mezelf teveel begon af te zonderen, er iets moest veranderen, ik had een uitdaging nodig….

Destijds had ik een compact-camera waarmee ik wel eens wat kiekjes maakte, alles op de automaat, maar de camera kon wel handmatig ingesteld worden. Op een zondagmiddag nam ik een besluit: Ik wilde gaan leren wat ik met al die knopjes op mijn Kodak kon doen, en daagde mezelf uit om mooie foto’s te gaan maken!


Het is niet alleen macro wat ik doe: Blauwe Heikikkers met de telelens

Vanaf dat moment, begin 2010, ging de camera mee tijdens mijn wandelingen, en begon ik een weblog over mijn pogingen om tot goede foto’s te komen: ‘Oefening baart kunst?? de uitdaging….’

De compact-camera werd al gauw vervangen door mijn eerste Sony Spiegelreflexcamera, en ik werd steeds enthousiaster voor deze heerlijke hobby! Hierin valt voor mij alles perfect samen: het genieten van de natuur, de uitdaging van het fotograferen, lekker bezig zijn achter de computer om een mooi blogje neer te zetten, en als extra bonus kreeg ik via de blogs al gauw een stel fijne vrienden en vriendinnen met wie ik deze passie kan delen.

Wat ik ook zo leuk vind, is dat ik spelenderwijs veel leer over de natuur. Over leren gesproken: Het fotograferen heb ik mijzelf geleerd, door veel te lezen en fotosites te bekijken, maar vooral door gewoon lekker van alles uit te proberen. Oefening baart kunst Wink


Lelietje-van-dalen

Wat is je specialiteit?
De eerste jaren fotografeerde ik vooral registrerend, dat het ook anders kan, creatiever, dat ontdekte ik pas veel later, en toen werd de macrolens toch wel mijn beste maatje. Het spelen met licht, scherpte en onscherpte vind ik heerlijk om te doen. Ik houd me tot nu toe vooral bezig met onderwerpen als bloemen en paddenstoelen, omdat je daarmee lekker uitgebreid kunt experimenteren.


Hazenpootje

Hoe werk je meestal?
In het begin bleef ik vooral de wandelaarster die onderweg fotografeert. Met de komst van de macrolens, waarmee je op de vierkante meter uren zoet kunt zijn, veranderde dat al een beetje, maar het was vooral de uitdaging om béter te gaan fotograferen, die er voor zorgde dat ik nu vrijwel altijd doelbewust op pad ga, in plaats van maar gewoon af te wachten wat er op mijn weg komt.

Deed ik voorheen alles in mijn uppie, nu ga ik het liefst met een fotomaatje op stap, samen is het zoveel gezelliger, en je inspireert elkaar en leert van elkaar. Omdat ik het meest met macro bezig ben, vind je mij vooral in mijn oude kloffie languit op de grond.
Statief vind ik ronduit lastig, en gebruik ik vrijwel nooit. Bij mijn manier van fotograferen is het steeds zoeken naar die ene hoek waarbij ik het licht zodanig weet te vangen dat het beoogde schilderachtige effect in mijn zoeker verschijnt. Met statief mis ik die flexibiliteit. Mijn camera heeft een geweldig uitklapbaar en draaibaar scherm, maar meestal geef ik toch de voorkeur aan de zoeker. Het is net of ik dan veel meer feeling met mijn camera en onderwerp heb. De scherptedieptecontroleknop gebruik ik veelvuldig en vind ik onmisbaar. Het lastige is dat het mij ontbreekt aan een vaste hand, maar het voordeel van laag bij de grond werken is dat je daar gemakkelijk steun vindt.


Krokussen, is dit nu een ‘Loes-Foto’?

Wat kenmerkt jouw foto’s?
Er zijn enkele NP-ers en andere mede-fotografen die wel eens spreken van een ‘Loes-foto’. Iets wat ik als een heel fijn compliment ervaar. Maar wat is nou zo’n ‘Loes-foto’? Ik vind dat eigenlijk heel moeilijk om aan te geven, maar ik houd van rustige en evenwichtige beelden in heldere kleuren, waar het onderwerp weliswaar direct de aandacht trekt, maar waar de omgeving (voor-/achtergrond) eigenlijk het belangrijkste is, omdat die de sfeer van het beeld bepaalt.


Ik kom graag in kleine natuurgebiedjes waar o.a. Zonnedauw groeit

Wat zijn je favoriete plekjes?
Onze Gooi- en Vechtstreek is rijk aan mooie plekjes, we hebben hier eigenlijk alles: bos, heide, plassen, randmeren en ook de Eempolder is dichtbij. Kleine natuurgebiedjes waar o.a. zonnedauw groeit zijn bij mij favoriet, en de ’s Gravelandse Buitenplaatsen beschouw ik als mijn achtertuin, waar het met name in voor- en najaar goed toeven is met de macrolens. In de wintermaanden kom ik regelmatig in Zandvoort, en daar zijn strand en duinen een heerlijke speeltuin.


Met name in de wintermaanden ben ik regelmatig in Zandvoort te vinden


Deze Drieteenstrandlopertjes prijken op de Birdpixkalender, blij mee!


Zeester in de branding, 3e prijs bij de Nederpix wedstrijd. Ook blij mee Wink


Rijp op een klein schelpje

Wat is je droomsoort/gebied en wat zou je nog graag doen op fotografiegebied?
Ik zou graag eens naar landen als Schotland en IJsland gaan en me daar uitleven op landschapsfotografie, maar na een recent tripje met twee vriendinnen naar de mooie Opaalkust ben ik er wel achter dat een mooi landschap nog niet garant staat voor een goede foto. Wat vond ik dat enorm moeilijk! Ik kwam dan ook niet thuis met de foto’s die ik voor ogen had, maar het was erg leuk om te doen, dus het smaakt wel naar meer.


Opaalkust: de Cap Blanc Nez bij mooi avondlicht


Opaalkust: Zonsondergang

Droomsoorten heb ik niet, want ik ben geen soortenjager, het gaat mij om het totale plaatje. Op macrogebied wil ik wel graag een stapje verder dan alleen bloemen en paddenstoelen, ik denk dan vooral aan vlinders en libellen in een mooi sfeerbeeld. Mijn grootste struikelblok is het vroege opstaan dat hier voor nodig is, ik wil het wel, maar het lukt me helaas zelden.


Heideblauwtje. Met vlinders en zo wil ik graag meer gaan doen, weer een nieuwe uitdaging.

Wat vind je van Nederpix?
Een interessante site waar ik graag rond kijk, ook in periodes dat ik er zelf nauwelijks actief ben. De kennis over de natuur is groot, en dank zij de moderatie zijn de foto’s veelal van hoog niveau. Voor het vele (en soms ondankbare) werk dat de moderators verzetten heb ik groot respect!


Kievitsbloemen, beste foto??

Beste foto
Waarom is dit je beste foto?

Ik denk niet dat het mijn beste foto is, maar het is wel een van mijn favorieten, en het was de eerste foto die ik op Nederpix durfde te plaatsen. Ik vond dat aanvankelijk maar eng met die ’ballotage’ Wink

Hoe heb je hem genomen?
Ik was zoekende naar dat schilderachtige effect in voor-/achtergrond, maar had nog geen idee hoe ik dat kon vinden. Liggend tussen het gras zag ik wat ik zocht ineens door mijn zoeker, een écht kadootje, want ik was jarig die dag!

Wat kan er beter aan?
Behalve lovende woorden kreeg ik meerdere malen te horen dat de kievitsbloem teveel naar rechts staat. Maar ook werd dat wel gezien als een gedurfde compositie. Zelf had ik steeds het gevoel dat ik het een volgende keer weer precies zo zou doen. Dit gevoel werd voor mij bevestigd toen ik een paar weken geleden wilde hyacintjes op vrijwel dezelfde manier in beeld zette.


Heel recent werk: Wilde Hyacinten

Wie zou je volgende maand tot fotograaf van de maand willen benoemen en waarom?
Ik wil eerst Judith bedanken voor haar keuze om mij als Fotograaf van de Maand Juni voor te dragen. Mijn eerste reactie was trouwens: O nee, dat doe ik niet! Een persoonlijk verhaal schrijven vind ik namelijk best wel moeilijk. Maar ja, ik vind het toch wel een grote eer om een maand lang in de spotlight te staan, dus ik heb mijn schroom overwonnen en geprobeerd in mijn verhaal iets van mijzelf te laten zien.


Klokjesgentiaan

Voor de maand juli is mijn keuze gevallen op Jowan Iven. Keer op keer verrast Jowan mij met zijn originele en gedurfde macro’s. Hij heeft lef, en dat is iets waarover ik zelf graag wat meer zou willen beschikken. Mijn meest gewaagde foto is die van de onscherpe Klokjesgentiaan, en die durfde ik aanvankelijk niet eens te plaatsen Wink Daarnaast weet Jowan ook pakkende en boeiende landschappen neer te zetten, heel inspirerend. Jowan, ik kijk uit naar jouw verhaal. En natuurlijk ben ik ook benieuwd naar de foto’s die je daarbij uitkiest. Ik wens je succes!
Back to top
Reply with quote
 
Patrick Blom
PixPas (Basic)


Gender: Male
Age: 52
Joined: 19 Jan 2006
Posts: 48
Location: Beverwijk
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Mon 01 Jun 2015, 14:41    Post subject:
Gefeliciteerd Loes met de benoeming tot fotograaf van juni 2015. Het verbaast me eigenlijk dat je de eer niet eerder te beurt was gevallen. Ik vind je nl. een van de beste fotografen hier op Nederpix, wat jouw beelden hierboven eens te meer illustreren.

vrgr, Patrick
_________________
Sony A9, Sony 200-600mm, Sigma 24-70mm, Feisol CT 3371 statief + manfrotto 503 HDV kop, RJS Lenssupport, ghillie suit
Back to top
Reply with quote
 
kiran
PixPas (Basic)


Gender: Male
Age: 62
Joined: 30 Jan 2013
Posts: 34
Location: Noordholland
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 01 Jun 2015, 15:01    Post subject:
Gefeliciteerd Loes met de titel: fotograaf van juni 2015.
Een mooi verhaal en heel mooie beelden erbij.
Back to top
Reply with quote
 
Nico Leenheer
Guest







PostPosted: Mon 01 Jun 2015, 15:28    Post subject:
Een achtergrondverhaal waarin je veel over jezelf prijs geeft.
Moedig, je ben voor mij daardoor een "levend" mens geworden.
Een verhaal geïllustreerd met prachtige foto's.
Dik verdiend FvdM !!
Groeten, Nico
Back to top
Reply with quote
 
Marja


Gender: Female

Joined: 21 Jun 2008
Posts: 27

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Mon 01 Jun 2015, 16:10    Post subject:
Loes, een mooi verhaal met schitterende foto's zet je hier neer.
De foto van de wilde hyacinten vind ik erg mooi en ondanks dat je landschapsfotografie moeilijk vind, vind ik de foto van de zonsondergang bij de paalkust erg goed geslaagd!!

Groetjes, Marja
_________________
Canon 5DIII en 7D met div. lenzen
www.marjavanderlaan.nl
Back to top
Reply with quote
 
Loes Belovics
PixPas (Basic)




Joined: 19 May 2013
Posts: 44

Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 01 Jun 2015, 17:55    Post subject:
@Patrick
Jeetje Patrick, wat een mooie woorden! daar word ik gewoon verlegen van, maar erg fijn om te lezen, dankjewel!

Groet Loes
_________________
Sony-spulletjes
Back to top
Reply with quote
 
joeribeekhuizen


Gender: Male
Age: 27
Joined: 24 Aug 2011
Posts: 59
Location: rozenburg
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Mon 01 Jun 2015, 18:16    Post subject: Fotograaf van de maand
mooie verhaal en werkelijk heerlijke platen.

Gefeliciteerd met fotograaf van de maand,ik zie dat je ook de a77ii hebt.Die heb ik namelijk ook.Goede camera met veel mogelijk heden.


Gr Joeri
Back to top
Reply with quote
 
Pieter LJ
PixPas Plus


Gender: Male
Age: 59
Joined: 13 Jan 2013
Posts: 84
Location: Oud Gastel
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Mon 01 Jun 2015, 19:13    Post subject:
Gefeliciteerd Loes. Prachtige opnames laat je ons zien met een hele eigen stijl.

gr, Pieter
_________________
Canon EOS 550D, EOS 5D III
Back to top
Reply with quote
 
Jody Z


Gender: Female
Age: 56
Joined: 08 Jul 2013
Posts: 384
Location: De Meern
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 01 Jun 2015, 19:45    Post subject:
Hoi Loes, van harte gefeliciteerd met je status Fotograaf van de Maand. Dubbel en dwars verdiend! fijn om een beetje achtergrond van je te leren kennen. Wat ik leuk vind is dat er in je bovenstaand portfolio veel recente foto's zitten. Loes, ik kijk veel naar jouw aanpak en hoop dat ik nog lang mag genieten van je foto-avonturen. Hartelijke groetjes, Jody
_________________
www.jodyzweserijnphotography.nl
Back to top
Reply with quote
 
Hendrik van Kampen
Supervip


Gender: Male
Age: 64
Joined: 10 Sep 2005
Posts: 699
Location: Leeuwarden
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Mon 01 Jun 2015, 20:37    Post subject:
Fijn verhaal Loes, leuk om wat over je achtergrond te lezen. Met name je dromerige macro's vind ik zeer inspirerend.
_________________
Nikon, Gitzo en 4 meter Gardena
Back to top
Reply with quote
 
Jomar Spanjaard


Gender: Male
Age: 41
Joined: 18 Oct 2010
Posts: 61
Location: Beverwijk
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Mon 01 Jun 2015, 21:02    Post subject:
Loes, leuk om jou verhaal te lezen, je weet geregeld je stempel te drukken, en hebt een herkenbare stijl ontwikkeld, onderscheidend zijn tussen al dat digtale geweld is iets waar je trots op kunt zijn, leuk!

Groet, Jomar
_________________
Met altijd de vriendelijke groeten,

NIKON, een paar glazen & Common sense
Back to top
Reply with quote
 
advanduren


Gender: Male
Age: 74
Joined: 07 Aug 2008
Posts: 3
Location: Helmond
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Mon 01 Jun 2015, 21:27    Post subject:
Hoi Loes,

Leuk om via deze rubriek wat meer achtergrondinfo over je te lezen. Gefeliciteerd met je uitverkiezing en je verhaal, ik heb het met interesse gelezen. Je hebt niet je minste foto's geplaatst zeg, het zijn over het algemeen ook de toppertjes uit je blogs, die ik ook met belangstelling blijf volgen.

Groetjes,
Ad
_________________
Nikon D7100, Nikon D500, Nikkor 300 mm. f/2.8 G ED VR ll, Nikkor TC-20Elll, Tamron macro SP 90mm, 2.8, Tokina 12-28 mm. f4, Benro tripod A4570T, Nature-Stuff swinghead NEK4, Manfrotto monopod 682B.
Back to top
Reply with quote
 
nelappelmelk
Moderator
Moderator


Gender: Female
Age: 72
Joined: 25 Jan 2008
Posts: 6002
Location: Ugchelen
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Tue 02 Jun 2015, 8:28    Post subject:
Openhartig en boeiend verhaal Loes. Krijg nu meer een beeld van de fotografe achter de beelden.
Geniet van je opnames. Jammer dat je geen lid bent... Konden we nog meer van je beelden genieten.
Fantastisch wat je hier hebt neergezet. Dank je wel.
Groeten Nel
_________________
Sony RX 10-4
Back to top
Reply with quote
 
Loes Belovics
PixPas (Basic)




Joined: 19 May 2013
Posts: 44

Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Tue 02 Jun 2015, 8:42    Post subject:
@Allen, hartelijk dank voor jullie fijne reacties, stel ik zeer op prijs!

@Joerie, ik moet je bekennen dat ik de A77II nog maar weinig heb gebruikt, dat komt omdat ik erg verknocht ben aan de A99. Fijn dat jij er zo blij mee bent, dat stimuleert me om hem eens vaker uit de tas te halen en alle mogelijkheden te leren kennen.

@Nel, fijne reactie, dankjewel! Ik ben trouwens wel lid hoor en mag dus meer plaatsen, maar ik kies bewust voor kwaliteit boven kwantiteit.

Groetjes Loes
_________________
Sony-spulletjes
Back to top
Reply with quote
 
GvdSchans


Gender: Female

Joined: 12 Feb 2013
Posts: 1

Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Tue 02 Jun 2015, 9:22    Post subject:
Loes net als je prachtige foto's heb je ook dit verhaal prima neergezet. Heel persoonlijk en eerlijk, precies zoals je bent. Een mooie momentopname van waar je nu staat. Nog heel veel fotoplezier en -succes de komende jaren, waarbij ik graag samen met je op stap ga!
Lieve groeten, Gonnie
_________________
Nikon D800 en D750
Back to top
Reply with quote
 
Loes Belovics
PixPas (Basic)




Joined: 19 May 2013
Posts: 44

Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Tue 02 Jun 2015, 10:19    Post subject:
@Gonnie,
Dank voor je lieve woorden.
En met dat samen op stap gaan komt het wel goed... al heel gauw!
Oefenen in vroeg opstaan en de uitdaging van vlinders in sfeerplaatjes.
Zin in!

Groetjes Loes
_________________
Sony-spulletjes
Back to top
Reply with quote
 
rvandijkzl


Gender: Male

Joined: 23 Jun 2012
Posts: 31
Location: Zwolle
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Tue 02 Jun 2015, 19:01    Post subject:
Ha Loes, Van harte met deze ereplek! Wat mij betreft heb je die helemaal verdient! Leuk om het Loes-verhaal achter de foto's te lezen! Je zult zo langzamerhand wel weten dat ik erg van je blogs geniet. Vooral om die herkenbare struggle om tot een mooie opname te komen. Met dat leuke vleugje humor en relativisme erbij! Ik hoop nog veel van je foto's te mogen genieten. En ook nog eens op een gezamenlijk fotomomentje!
Groetjes, Ronald.
ps je gaat ook naar Viroin, komend weekend. Heel misschien dat we elkaar nog ergens even treffen.
_________________
Http://ronaldvandijk.zenfolio.com
Back to top
Reply with quote
 
Michiel van Kerkvoorde


Gender: Male

Joined: 02 Nov 2013
Posts: 4
Location: Froombosch
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Tue 02 Jun 2015, 20:44    Post subject:
Jouw foto's zijn altijd een inspiratiebron voor mij. Super zoals je de achtergrond haast centraal durft te zetten in je foto's. Erg mooi. Leuk om nu wat meer van je te weten.

Groet, Michiel
_________________
Nikon D7100 / D5000
Back to top
Reply with quote
 
B.M.Schouten-Ruis
PixPas (Basic)


Gender: Female
Age: 75
Joined: 04 Dec 2009
Posts: 14
Location: Capelle aan den IJssel
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Wed 03 Jun 2015, 12:27    Post subject:
Loes, wat mooi om iets over je te lezen. De natuur is een geweldig medicijn voor alles wat er in je leven gebeurt. Je fotos geniet ik erg van. Prachtig de macros. Regelmatig kijk ik op je blog. We hopen nog veel van je fotos te mogen genieten.
Hartelijke groeten Marieke
_________________
Canon Powershot S5 IS
Back to top
Reply with quote
 
Paul van Gorp


Gender: Male
Age: 74
Joined: 04 Jan 2014
Posts: 2
Location: Lanaken
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Thu 04 Jun 2015, 16:09    Post subject:
Loes, wat een mooi openhartige verhaal, en je maakt prachtige foto's, kan ik nog veel van leren.

Groet,

Paul
_________________
Canon spul
Back to top
Reply with quote
 
Julia.V


Gender: Female

Joined: 30 May 2009
Posts: 83
Location: Brabant
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sat 06 Jun 2015, 6:09    Post subject:
Prachtig verhaal Loes met heerlijke foto,s .
Ik heb je op de Nederpixdag gezien op het podium wat was je blij met je winnende foto.
Jammer dat ik je toen uit het beeld verloor had je graag hiervoor gefeliciteerd .
Ook hier mijn felicitatie Loes een terechte keus je maakt schitterende foto,s .


Gr julia.V
_________________
Nikon D90
Back to top
Reply with quote
 
joiv


Gender: Male
Age: 58
Joined: 24 Feb 2008
Posts: 2
Location: Beek en Donk
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Tue 09 Jun 2015, 21:57    Post subject:
Gefeliciteerd Loes. Je hebt er een echt Loes artikel van gemaakt, net zoals je blogjes altijd zo mooi en onderhoudend zijn. Een verzameling van erg mooie foto's met een eigen "touch". Complimenten!
Ik ben daarom ook zeer vereerd om jou te mogen opvolgen en die uitnodiging neem ik graag aan.
Embarassed

groetjes

Jowan
_________________
Nikon en nog wat dingetjes.
Back to top
Reply with quote
 
Sam Dijkstra


Gender: Male
Age: 70
Joined: 27 Aug 2012
Posts: 45
Location: Tjerkwerd
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Sat 13 Jun 2015, 15:41    Post subject:
Terecht fotograaf van de maand

Gr sam
_________________
Camera Canon EOS-1 Mark 111 Canon EOS 40 D, lensen Canon 17-85 ,Canon 400 mm telelens 4.5, Sigma apo 2,8 150 mm macro, Canon 70-200 mm
Back to top
Reply with quote
 
Yvonne Incanto Images


Gender: Female

Joined: 18 Feb 2014
Posts: 1

Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Thu 18 Jun 2015, 12:38    Post subject:
Gefeliciteerd met deze onderscheiding, en dan te bedenken dat je het eerst maar niets vond, we hebben het er wel eens over gehad, stel.....en nu is het zover. Fotograaf van de maand...wat een leuk verhaal heb je er van gemaakt, precies zoals we in het veld er veel over hebben, hoe we elkaar hebben leren kennen, welke probleempjes we tegen komen, en hoe we die dan weer oplossen. Het punnik poppetjes hebben we in huis, gelukkig is daar nooit is uit ontstaan...Wink We gaan zeker nog veel het veld in en er gaan vast nog mooie foto's uit komen om hier de NP fan's blij te maken, want dat heb je opgebouwd met je prachtige foto's. Nogmaals een schouder klopje van Vonnie.

Groetjes Von
_________________
http://incantoimages.blogspot.com
Back to top
Reply with quote
 
NelTalen


Gender: Female
Age: 66
Joined: 01 Nov 2009
Posts: 177
Location: Meppel
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Tue 23 Jun 2015, 18:11    Post subject:
Wat een openhartig verhaal, mooi om te lezen dat jij jezelf hebt terug kunnen vinden in de natuur.
Die heelt écht....

Je foto's vind ik bijzonder sfeervol en ik hoop nog vaak zo'n mooi beeld van je te mogen zien.

Groet Nel
_________________
http://www.neltalen.nl
Back to top
Reply with quote
 
Display posts from previous:   
   Nederpix.nl Forum Index -> Fotograaf van de maand
Goto page 1, 2  Next
 
Post new topic   Reply to topic
Page 1 of 2


Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum