nelappelmelk wrote: |
Enkele vragen? Wil je bij je merk Sony blijven? Wat heb je nu voor type? Wat wil ik nu?
Spiegelreflex of misschien systeemcamera? Heb je al lenzen? Hoeveel lenzen kun/wil je meenemen als je op pad gaat? Zijn de huidige lenzen geschikt voor full frame? Hoeveel wil je uitgeven? Als je dat eerst voor jezelf op een rijtje hebt kom je al verder. En kun je in een goede fotozaak meer gerichte info krijgen. Ik heb zelf Canon. Dus wat Sony betreft kan ik je verder niet adviseren. Succes bij je zoektocht. Groeten Nel |
Henri van Vliet wrote: |
Als geld geen rol speelt is de Sony Alpha SLT A99 II DSLR Body misschien een leuke optie.
Ik zou er wel meteen twee bestellen, want lenzen wisselen wil je met deze camera liever niet. Ze schijnt nogal stofgevoelig te zijn. ![]() |
peter wijn wrote: |
Ik vergiste me, sorry, een prima camera ook voor jou. Ik dacht dat dit het snelheidsmonster was, maar dit is een razendsnel hoge-resolutie en hoog dynamisch-bereik-monster.
12 beelden per seconde bij 42 megapixel, zo blaas je je harde schijf wel erg snel vol... Ik denk dat een cropcamera voor je net zo goed / fijner zal zijn wegens geringer gewicht in het veld en goedkopere geschikte lenzen. Dit er van uitgaand dat je geen fan bent van geringe scherpte diepte. Maar dat weten we allemaal, niet, want... Welke lenzen en camera gebruik je momenteel eigenlijk? Ik was even op zoek naar je foto's hier, en ik vind er helemaal geen. Da's gek, want je naam kwam nogal bekend voor... ![]() |
nelappelmelk wrote: |
Peter dat dacht ik ook qua naam. Er is Fotojudith op FB. (Judith Borremans)
Maar ik ben benieuwd naar jouw foto's.( Judithfoto) |