Hoi Tineke,
Is een goeie lens voor een sportieve prijs. Indien je veel natuurfoto's wil schieten is deze lens prima geschikt om bijv. wildlifefoto's uit de hand te schieten (Dankzij de 3 -stops IS). Autofocus presteert goed. Aanradertje.
Wat de mogelijkheden van de lens zijn was mij al bekend......mijn vraag ging over gebruikservaring met deze lens... _________________ Canon Eos 90D met diverse lenzen.
Gender: Male Age: 58 Joined: 23 Nov 2005 Posts: 2331 Location: Utrecht
Posted: Wed 20 Sep 2017, 16:15 Post subject:
Het kan natuurlijk zijn dat Fotokonijnenberg uit ervaring spreekt... En dat de gebruikservaring overeenkomt met de specificaties. Dat is niet eens onwaarschijnlijk.
Een beschrijving van een lens is altijd lastig.
Wel handig om te weten onder welke omstandigheden een lens stopt met functioneren.
Waar wil je de lens voor gebruiken? Hoe ben je van plan er mee te fotograferen? (wandelen, hut, ...)
Gaat ie een andere lens vervangen, of is het een aanvulling van je arsenaal?
Ah... ja het is een goede aanvulling _________________ Ik ben niet dik, ik ben een vrachtwagen.
Ik heb vroeger de 70-300mm gehad. Maar ik was er niet tevreden over. Niet echt scherpe beelden op de 300mm. Heb hem toen met bijbetaling vrij snel ingeruild voor de vaste 300mm. Als ik nu zou moeten kiezen dan zou ik de nieuwste 100-400mm nemen. _________________ Sony RX 10-4
Ik heb het over de oude, aangezien het om een tweedehands model gaat heb ik het vermoeden dat die oude meer te verkrijgen zall zijn dan de nieuwe. _________________ Sony RX 10-4
Als de nieuwe te duur Is, zou je de 55-250 IS stm kunnen overwegen. Ik las in een review dat die optisch bijna net zo goed Is als de 70-300 II. Die laatste Is een serieuze verbetering van de oude 70-300 en daarom zou ik die niet overwegen tweedehands te kopen. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat jij 'm ook niet moet willen kopen. Maar kijk eens naar die 55-250 zou ik zeggen. _________________ http://michieljanssen.smugmug.com http://www.flickr.com/photos/88081547@N06/
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum