Posted: Sat 05 May 2018, 1:02 Post subject: Nieuwe Seizoensopdracht: Tegenlicht
Van David kreeg ik de volgende opdracht:
Hallo Jan,
Ik heb een nieuwe seizoensopdracht. Gekozen is voor een opdracht waar velen aan kunnen meedoen. Het zou mooi zijn dat het aantal deelnemers flink zal toenemen! Ik denk dat dit goed mogelijk is omdat de verwachting is dat het dikwijls zonnig zal zijn en er zijn ook genoeg onderwerpen voorhanden om een foto voor deze seizoensopdracht in te sturen.
Het thema voor deze nieuwe seizoensopdracht is: Tegenlicht.
Bij het zoeken naar voorbeelden bleek dat dit onderwerp jaren geleden ook voor een seizoensopdracht gekozen is, maar dat lijkt me geen bezwaar.
Jullie kunnen de foto's aanbieden in het speciale album
Dat kan vanaf vandaag (5 mei 2018) tot en met 15 juni 2018 en dat is ook meteen de periode waarin de foto's gemaakt moeten zijn. Alle overige regels voor deze seizoensopdracht staan hier
Let er even op dat de twee foto's niet hetzelfde soort onderwerp mogen hebben (normaal gesproken in twee verschillende albums thuis zouden horen). Foto's die niet aan de regels voldoen, worden naar een regulier album of het TA verplaatst
En zouden jullie ook even aan de naamgeving willen denken? Na afloop worden de foto's in de algemene albums geplaatst en dan is het prettig dat de juiste namen erbij staan.
Iedereen succes en veel plezier bij het maken van de foto's.
Jan Luit _________________ Take a moment,Enjoy nature.
Gender: Male Age: 56 Joined: 05 Feb 2007 Posts: 1473 Location: Nijkerk
Posted: Sat 05 May 2018, 9:02 Post subject:
Tegenlicht lijkt me leuk om mee bezig te gaan. Door omstandigheden kan ik momenteel echter geen foto's bewerken. Deze opdracht is een goede stimulans om dat probleem eens op te lossen.
Gender: Male Age: 56 Joined: 24 Nov 2006 Posts: 241 Location: Oss
Posted: Sat 05 May 2018, 10:45 Post subject:
Zeer leuk onderwerp! _________________ Sony A7 1V FE4 24-105 G OSS - Sony FE2.8/90 MACRO G OSS- Sony FE 2.8 70/200 GM OSS- Sony FE 5.6-6.3/ 200-600 G OSS - Minolta 100mm Macro 2.8
Minolta 135mm 2.8
Een leuke opdracht, om weer eens mee te doen.
Is er van hogerhand nog aan gedacht om er eens een prijsje aan vast te knopen, wordt het misschien aantrekkelijker om mee te doen. _________________ Canon gebeuren
Gender: Male Age: 56 Joined: 24 Nov 2006 Posts: 241 Location: Oss
Posted: Sat 05 May 2018, 22:50 Post subject:
Misschien in plaats van een prijsje, de beste fotos plaatsen onder de meeste populaire fotos en meest gewaardeerde fotos, voor meer herkenning en erkenning. Dus daaronder zetten voor een maand of
tot de uitslag van de volgende opdracht _________________ Sony A7 1V FE4 24-105 G OSS - Sony FE2.8/90 MACRO G OSS- Sony FE 2.8 70/200 GM OSS- Sony FE 5.6-6.3/ 200-600 G OSS - Minolta 100mm Macro 2.8
Minolta 135mm 2.8
De foto's van de seizoensopdracht zijn nu zichtbaar.
Jullie kunnen reacties geven en nomineren.
Dit kan tot en met 23 juni.
Op 24 juni worden de winnaars bekend gemaakt.
Het nomineren staat vrij.
Je mag zoveel foto's nomineren als je wil.
Maar de meer je er nomineerd de minder het effect van de nominatie natuurlijk. _________________ Take a moment,Enjoy nature.
Jullie kunnen de rest van vandaag 22 juni en morgen 23 juni nog reacties schrijven en nominaties geven voor de seizoensopdract. _________________ Take a moment,Enjoy nature.
Winnaars gefeliciteerd Henri mag dus een nieuwe opdracht bedenken.
PS. De nominaties die in het album bij de thumbnails te zien zijn komen niet overeen met de nominaties die de foto's ontvangen hebben. _________________ Take a moment,Enjoy nature.
Posted: Thu 28 Jun 2018, 16:59 Post subject:
Bij birdpix ligt er de dag na de uitslag altijd al weer een nieuwe opdracht voor de maand klaar. Hoe werkt dat hier? Krijgen we binnen kort weer een nieuwe opdracht?
Truus
Het kan hier wat langer duren.
De foto's moeten hier in verschillende albums kunnen.
Dus wat lastiger iets te bedenken.
De opdrachten duren hier ook wat langer als een maand _________________ Take a moment,Enjoy nature.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum