Het magazine voor Natuurfotografen

Nederpix.nl Forum Index -> Marktplaats


lenssteun voor de lange telelenzen te koop aan geboden

 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author
Message
JonMa


Gender: Male
Age: 47
Joined: 08 Sep 2005
Posts: 26
Location: Gouda
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Wed 21 Feb 2007, 21:45    Post subject: lenssteun voor de lange telelenzen te koop aan geboden
Geachte collega fotografen,

Om trillingen van de lange telelenzen tegen te gaan,hebben wij een lenssupport ontwikkelt,die deze trillingen zoveel mogelijk tegen houd. Dit omdat wij vinden dat de statiefgondels onder de lange telelenzen veel te klein zijn en maar op 1 punt ondersteunt. Door deze lenssupport wordt hij nu op 3 punten ondersteunt. De trilling die in de lens zit veroorzaakt bij lage sluitertijd bewegingsonscherpte. De lens wordt gedragen op gelagerde kunststof wieltjes zodat je gewoon de lens nog vrij kan laten draaien om zowel horizontale als verticale opnames temaken. Nadat ik de lenssupport al een aantal jaren heb getest en t mij uitstekend bevalt en na aanvragen van collega fotografen komen we er nu mee op de markt. Hij wordt door ons speciaal op maat gemaakt en eventueel aangepast naar de wensen van de fotograaf. Voor vragen en foto's kunt u me mailen naar marco.fotografie@planet.nl

Met vriendelijke groet

Marco en Henk de jong
_________________
Nikon D300 D200 nikkor AF-I 600mm F4.0/ 70-200 f 2.8 G VR/ 17-55 f 2.8 G tc 14e 1.4x/ tc 17e 1.7x
Back to top
Reply with quote
 
Display posts from previous:   
   Nederpix.nl Forum Index -> Marktplaats

 
Post new topic   Reply to topic
Page 1 of 1


Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum