Het magazine voor Natuurfotografen

Nederpix.nl Forum Index -> Fotografieplekken


Mooie natuurgebieden op route Zuid-Nederland - Lille

 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author
Message
Niels de Haan


Gender: Male
Age: 31
Joined: 08 Oct 2007
Posts: 5
Location: Tilburg
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 08 Aug 2019, 22:33    Post subject: Mooie natuurgebieden op route Zuid-Nederland - Lille
Goedeavond.

Omdat ik binnenkort een paar dagen naar Lille ga, zou ik graag willen weten of er mensen zijn die mooie natuurgebieden kennen op of rond deze route. Het mag interessant zijn vanwege het mooie landschap en/of de soorten (vlinders, vogels, planten). Zoeken naar kalkgraslanden levert me vrij weinig op. Dit was ook wel te voorspellen omdat deze naar mijn weet allemaal meer richting het Zuid-Oosten van België liggen.

Zelf heb ik getwijfeld over de Viroinvallei vanwege zijn naamsbekendheid. Dit is echter toch nog 2 uur rijden, wel erg om dus helaas.

Zelf twijfel ik of Parc Naturel Régional Scarpe-Escaut of het Parc Naturel Régional de l'Avesnois de moeite waard zijn. Zien er op zich prima uit, maar ze zijn zo groot dat ik niet zou weten wat de mooie en minder mooie delen zijn.

Mocht je ook nog een mooie wandelroute (tussen de 10 en 15 km) in een mooi gebied kunnen adviseren ben ik helemaal blij Smile

Hopelijk zijn er mensen met een mooi advies!

Alvast bedankt,

Mvg, Niels
_________________
Canon EOS 11700D met Tamron 70-300/ Canon EFS 18-55 IS STM/ canon EFS 55-250 IS STM/ canon 50mm 1:1.8 II
Back to top
Reply with quote
 
Display posts from previous:   
   Nederpix.nl Forum Index -> Fotografieplekken

 
Post new topic   Reply to topic
Page 1 of 1


Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum