Posted: Fri 09 Jun 2023, 14:02 Post subject: Seizoensopdracht: DUO
Cor heeft me de volgende opdracht gestuurd.
Voor de volgende opdracht heb ik het volgende bedacht ''DUO'' dat moet toch makkelijk te doen zijn.
Voorbeelden zijn er genoeg, kijk maar in de albums.
Ik wens jullie veel succes.
Dat kan vanaf vandaag (9 juni 2023 tot en met 26 Augustus 2023) en dat is ook meteen de periode waarin de foto's gemaakt moeten zijn. Alle overige regels voor deze seizoensopdracht staan hier
DE EXIF MOET MEEGESTUURD WORDEN MET DE FOTO.
EN DE DATUM MOET IN DE EXIF STAAN.
Foto's die niet aan de regels voldoen, worden naar een regulier album of het TA verplaatst
Jullie kunnen de foto's aanbieden in het speciale album
LET OP: Als de reacties geschreven gaan worden zullen die niet te zien zijn deze keer.
Voor de winnaar is er weer een prijs beschikbaar beschikbaar.
Iedereen succes en veel plezier bij het maken van de foto's.
Jan Luit _________________ Take a moment,Enjoy nature.
Posted: Fri 09 Jun 2023, 17:00 Post subject:
Leuke opdracht, Cor. Dat is goed te doen. Nu nog er iets bijzonders van maken. 🦊🦊
Truus _________________ Het oog wordt niet verzadigd van het zien. Prediker 1:8
Zijn er mensen die nog aan de opdracht denken, soms zie ik prachtige duo's voorbij komen.
Je kunt tot 26 augustus insturen. _________________ Canon gebeuren
Posted: Sun 13 Aug 2023, 15:55 Post subject:
Cor, je leuke opdracht werkt waarschijnlijk zo enthousiasmerend, dat mensen er meerder foto's van maken.
Posted: Tue 15 Aug 2023, 13:43 Post subject:
Hoe kan ik een nieuw bericht aanmaken? Als ik klik op "Nieuw bericht", krijg ik te lezen dat alleen moderators een nieuw bericht kunnen aanmaken. Nu kan ik alleen maar als reactie op een ander bericht hier iets zeggen.
Als het goed is moet dat wel kunnen.
Ga naar het forum en kies je topic waar je het neer wilt zetten en maak dan een nieuw bericht aan.
Het nieuws topic is alleen voor de moderatoren. _________________ Take a moment,Enjoy nature.
Gender: Female Age: 47 Joined: 19 Dec 2005 Posts: 42 Location: Berkel en Rodenrijs
Posted: Sat 26 Aug 2023, 15:51 Post subject:
Ik was er vanuit gegaan dat foto's uit m'n vakantie in het buitenland ook mochten, maar ik las dat dat niet mag. (Tenzij je in het buitenland woont en de soort ook in Nederland voorkomt.)
Dus van mij deze keer helaas geen inzending.
Groet Rixte _________________ Canon 80D met verschillende objectieven en Canon G9X
De foto's voor de seizoensopdracht zijn nu te zien.
Jullie kunnen reacties schrijven en nominaties geven tot en met 3 september.
Op 4 september wordt de winnaar bekend gemaakt
De reacties worden zichtbaar gemaakt nadat we een winnaar hebben.
Allemaal gefeliciteerd.
Patrick heeft de "Online cursus landschapsfotografie"! gewonnen en hij mag de nieuwe opdracht bedenken. _________________ Take a moment,Enjoy nature.
Alle winnaars gefeliciteerd.
Toch weer deelnemers die vergeten zijn die geen reactie of een nominatie hebben gegeven, toch jammer.
Geen tijd gaat er bij mij niet in. _________________ Canon gebeuren
Patrick, gefeliciteerd! Terechte winnaar met je prachtige foto. Ook de fotografen van de derde plaats gefeliciteerd. Leuk dat er veel reacties zijn geschreven...
groet van Nel _________________ Sony Alpha 77 II Carl Zeiss Vario -Sonnar16/80. Tamron SP 60mm F/2 macro 1:1.
Sony RX10/4
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum