Deze serie heb ik op 9 augustus geschoten, en dat was zo ongeveer aan het einde van het bronstseizoen vorig jaar. Ik ga ervan uit dat ze daarom nu inderdaad volop bezig zijn!
Posted: Sat 21 Jul 2007, 18:17 Post subject:
Hallo Jeroen,
De bronst heeft zo zijn voordelen, het nadeel is dat het vaak druk is op
de "bekende" plekken en om research te doen als je ver weg woont is
nooit optimaal en ga je toch meer op goed geluk. Na de bronst kun je ook
gewoon reeen fotograferen, wellicht moeilijker benaderbaar, maar vaak
doet een ree in de omgeving mijzelf meer, dan een close encounter.
In iedergeval succes! _________________ Workshops en fotoreizen, meer info zie op mijn website.
Het toppunt van de reebronst ligt tussen de laatste week van julie en de eerste van augustus. Daarna is het over, alhoewel je eind september hier en daar ook na-bronst kunt aantreffen. Vlak na de bronst lijken de reebokken in de grond gekropen, je ziet ze haast niet meer.
groet, Rudi _________________ Canon 7D & 5DMII - Ef 100-400 4.5/5.6 L IS - EF 500 1:4 L IS USM - Extender: EF 1,4 - Speedlite 580EX - Manfrotto Magf. Monopod 694 & Manfrotto Balhoofd 484 & Gitzo C. Tripod G1548 & G1227LVL en Whimberley schommelkop.
Gender: Male Age: 33 Joined: 03 Jan 2007 Posts: 388 Location: Lutjegast
Posted: Mon 23 Jul 2007, 15:30 Post subject:
Ik kijk er al naar uit. bij ons in Lutjegast in een gebied, zijn ze denk ik al bezig, Ben je een mooi vlindertje aan het fotograferen en hoor je in de verte een Brullend geluid en staat daat op een heuveltje een Reebok te schreeuwen, Prachtig!!
Ik hoop dat er mooie foto's binnenkort van jullie en mijj mogen komen!
Groeten Tjeerd Visser _________________ Canon EOS 50D, Canon 5D Mk II, Canon 300mm F/2.8 IS USM, Sigma 150-500mm, Tamron 90mm Macro, Canon 17-40mm, Canon 85mm F1,8mm, Metz 48 AF-1,
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum