Posted: Wed 23 Jan 2008, 19:57 Post subject: Het leven van een libel
Ha allen
Voor de libellenadepten een zware tijd. Alleen de winterjuffers zijn aanwezig, en probeer die maar eens te vinden...
Voor diegenen die al ontwenningsverschijnselen gaan vertonen (of natuurlijk iedereen die van mooie stukjes natuur houdt) staat hier een stukje van 20 minuten van de BBC over het leven van libellen. Zoals we van de BBC gewend zijn met schitterende beelden, mooie geluiden en rustig commentaar van David Attenborough.
Gender: Male Age: 33 Joined: 03 Jan 2007 Posts: 388 Location: Lutjegast
Posted: Wed 23 Jan 2008, 22:16 Post subject:
Tis dat ik bezig moet noig even van school anders was ik het helemaal af gaan kijke. Ik heb een 2 tal minuutjes gekregen. Prachtige beelden.. En bekende stem!
apart hoe ze dat allemaal maken met een vliegende libel en dan volop ingezoomd!! Zou wel een computertruukje inzetten. Maar het is echt he-le-maal Top!!
Groeten Tjeerd Visser _________________ Canon EOS 50D, Canon 5D Mk II, Canon 300mm F/2.8 IS USM, Sigma 150-500mm, Tamron 90mm Macro, Canon 17-40mm, Canon 85mm F1,8mm, Metz 48 AF-1,
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum