Zeeg van harte gefeliciteerd met je eerste plaats in deze seizoensopdracht.
Luc gefeliciteerd met de 2de plaats en
Klaas gefeliciteerd met de 3de plaats.
Ik heb erg genoten van jullie mooie foto's.
Gender: Male Age: 67 Joined: 12 Oct 2005 Posts: 25 Location: Driebergen-Rijsenburg
Posted: Thu 16 Nov 2006, 19:04 Post subject:
Ook hiervandaan , Zeeg, Luc en Klaas van harte gefeliciteerd met jullie respectievelijke plaatsen. Het was lastig kiezen uit een tiental door mij geselecteerde foto's en jullie kwamen alledrie zeker op dat lijstje voor. Nogmaals van harte,
Groet, Erwin.
Alle winnaars van harte gefeliciteerd!! Het is een terrechte uitslag naar mijn mening!
groeten Michiel Schaap _________________ Canon 1D mkIV, 5Dii, canon 400mm/2.8L is usm, canon 70-200/2.8L is usm II, canon 100mm/2.8mL is usm macro, canon 17-40/4.0L usm en de 1.4 en 2.0 tc
Gender: Male Age: 61 Joined: 23 Jan 2006 Posts: 38 Location: De Meern
Posted: Thu 16 Nov 2006, 20:57 Post subject: van harte
van harte met jullie plaatsen en wacht in spanning de nieuwe opdracht af. _________________ Olympus E3 en Olympus E510 met 18-45mm, 50-200 mm, makro 35 mm, 1.4 en 2.0 converter en de Zuiko ED 300 F2.8, Manfrotto driepoot en natuurlijk een schuiltentje.
Voor Luc en Klaas, 2-de en 3-de plaats ook héél hartelijk gefeliciteerd.
Hartelijke groeten van Renée _________________ Canon Eos 7D MK II sinds 1-11-'15 Canon 650D Canon 100 mm F/2.8 L IS USM Macro. Vaste Canon 300mm lens, 1.4 extender en een Minolta hoekzoeker.
Canon 300 mm F/2.8 L IS USM, Canon 2X extender III.
Gender: Male Age: 33 Joined: 05 May 2006 Posts: 38 Location: Sliedrecht
Posted: Fri 17 Nov 2006, 21:34 Post subject:
Alledrie hartelijk gefeliciteerd met het behaalde resultaat. Het waren alledrie prachtfoto's. Ik heb zelf eigenlijk geen tijd en zin gehad om alles te becommentariëren en te nomineren , maar dat hoop ik bij de volgende opdracht zeker weer te doen. Ik zie uit naar de volgende opdracht.
Zeeg, Luc en Klaas van harte gefeliciteerd met jullie behaalde resultaat.
Het zijn schitterende foto's.
Groet, Henk _________________ Canon 6D met wat tele en macro glaswerk. Plus de Panasonic Lumix DC-G80 , Leica DG 100-400mm, macro 60cm . Monopod en Manfrotto driepoot.
Posted: Sun 19 Nov 2006, 20:59 Post subject: Seisoensopdracht "Herfst en vergangkelijkheid"
Een beetje laat maar ja (beter laat dan helemaal niet)
Zeeg van harte met het behalen van de 1-ste plaats stond ook boven aan me lijstje.
Luc en Klaas van harte met 2-de en 3-de plek .
Vond het weer een erg leuke opdracht en heel veel mooie foto,s .
op naar de volgende
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum