Posted: Fri 05 Apr 2019, 5:03 Post subject: Nieuwe Seizoensopdracht: Water
Van Anne heb ik de volgende opdracht gekregen:
Als nieuwe seizoensopdracht heb ik "WATER" bedacht. En wel in de ruimste zin, dus van een druppel tot de oceaan en alles wat er tussen zit. Door een breed onderwerp te kiezen, hoop ik op meer inzendingen.
Dat kan vanaf vandaag (5 April 2019) tot en met 1 juni 2019 en dat is ook meteen de periode waarin de foto's gemaakt moeten zijn. Alle overige regels voor deze seizoensopdracht staan hier.
De exif moet meegestuurd worden met de foto.
Let er even op dat de twee foto's niet hetzelfde soort onderwerp mogen hebben (normaal gesproken in twee verschillende albums thuis zouden horen). Foto's die niet aan de regels voldoen, worden naar een regulier album of het TA verplaatst.
En zouden jullie ook even aan de naamgeving willen denken? Na afloop worden de foto's in de algemene albums geplaatst en dan is het prettig dat de juiste namen erbij staan.
Iedereen succes en veel plezier bij het maken van de foto's.
En vergeet niet dat de winnaar een jaarabonnement op het magazine Natuur Fotografie krijgt.
Jan Luit _________________ Take a moment,Enjoy nature.
Gender: Male Age: 55 Joined: 19 Mar 2009 Posts: 3142 Location: Hoenderloo
Posted: Wed 24 Apr 2019, 19:11 Post subject:
Oei
Inzenden kan tot en met 1 Mei 2019
Gelukkig valt er nu voor het eerst sinds lange tijd weer wat regen _________________ mvg vanuit het altijd zonnige Hoenderloo
Camera en wat lenzen, geduld, inspiratie en doorzettingsvermogen.
Oei, minder dan een maand tijd voor deze opdracht? Zou dat niet wat verlengt kunnen worden als je meer inzendingen wilt?
Groet, Ronald. _________________ Http://ronaldvandijk.zenfolio.com
Dat is een fout van mij.
Ik heb de datum opgezocht en heb toen de verkeerde maand ingevuld.
Het moet dus zijn Zaterdag 1 juni.
Ik zal het aanpassen.
Dus jullie hebben nog de hele maand mei om met water te spelen. _________________ Take a moment,Enjoy nature.
Truus ik heb je vraag gelezen, Maar Jan gaat over de opdracht. Die handelt dat altijd af. Ik vermoed dat je nog enige tijd gewoon verder kunt met de opdracht. En dan 2 andere kunt inzenden. Moet je Jan even een pb-tje sturen t.z.t. om ze om te wisselen. _________________ Sony RX 10-4
De foto's voor de seizoensopdracht zijn nu zichtbaar.
Jullie kunnen reacties en nominaties geven tot en met 8 Juni 2019.
Op 9 Juni word de winnaar bekand gemaakt.
Gender: Male Age: 72 Joined: 31 Jan 2009 Posts: 72 Location: Zwolle
Posted: Sun 02 Jun 2019, 19:30 Post subject: Seizoensopdracht
Ik was er al bang voor maar mijn inzending ‘Schittering” is niet de goede inzending vanaf mijn computer, De ingestuurde foto is acht jaar oud en gemaakt met een camera die ik allang niet meer bezit.
Ik heb vannacht direct na de plaatsing een mail gestuurd om de foto te verwijderen maar hij staat er nog. Excuses voor het ongemak.
Mvg. Ben Aalders. _________________ SONY RX10-M4 en SONY-A7 M2 met 24-70 mm zoom, 90 mm G macro, Tamron 150-500 mm tele.
Posted: Tue 11 Jun 2019, 7:18 Post subject:
Kunnen we deze wedstrijden niet wat pittiger laten verlopen, bv. drie weken de tijd om de foto te maken en drie dagen de tijd om de resultaten van commentaren te voorzien? Zoals het nu gaat is het zo langdradig dat de moed me een beetje in de schoenen zakt om verder mee te doen.
Truus
Posted: Tue 11 Jun 2019, 10:19 Post subject: seizoensopdracht
Bedankt voor jullie waardering voor mijn foto! Truus en Danny ook gefeliciteerd. Ik ben op het ogenblik op vakantie in Engeland (nog tot het eind van de maand) Heb hier via de laptop 'n slechte internetverbinding. Nieuwe opdracht kan dus wel even duren. Heb Jan voorgesteld om de nieuwe opdracht eventueel door nummer twee of drie te laten verzinnen.... Ik hoor het wel..
groeten van Nel uit een regenachtig Engeland _________________ Sony Alpha 77 II Carl Zeiss Vario -Sonnar16/80. Tamron SP 60mm F/2 macro 1:1.
Sony RX10/4
Nel en Truus, van harte!
Dank iedereen voor de commentaren en nomi's.
@Truus, benieuwd wat er uit de bus komt. _________________ Nikon D750, Sigma 150mm macro, Laowa 60mm F2.8 2x Ultra-Macro Nikon F, Laowa 25mm f/2.8 2.5-5X Ultra Macro
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum