Posted: Tue 21 Dec 2021, 14:22 Post subject: Seizoensopdracht : Close-up
Van Nel kreeg ik de volgende opdracht:
Close-up opdracht
Fotografeer iets van dichtbij. Maak een close-up van bijv. een deel van een plant, nachtvlinder, een wild dier of iets anders uit de natuur. Het kan ook een ingezoomed landschap zijn.
Hoop dat dit zo duidelijk is en dat er enthousiast gefotografeerd en meegedaan wordt.
Dat kan vanaf vandaag (21 December 2021 tot en met 12 Maart 2022 en dat is ook meteen de periode waarin de foto's gemaakt moeten zijn. Alle overige regels voor deze seizoensopdracht staan hier
DE EXIF MOET MEEGESTUURD WORDEN MET DE FOTO.
EN DE DATUM MOET IN DE EXIF STAAN.
Foto's die niet aan de regels voldoen, worden naar een regulier album of het TA verplaatst
Jullie kunnen de foto's aanbieden in het speciale album
En zouden jullie ook even aan de naamgeving willen denken? Na afloop worden de foto's in de algemene albums geplaatst en dan is het prettig dat de juiste namen erbij staan.
Voor de winnaar is er een Online Cursus Landschapsfotografie beschikbaar .
Iedereen succes en veel plezier bij het maken van de foto's.
Jan Luit _________________ Take a moment,Enjoy nature.
Ik denk dat daar eigenlijk iedere Nederpixer wel aan mee kan doen, want er doen eigenlijk veel te weinig mee.
Moet nog wel een nieuw fototoestel aanschaffen, want mijn Nikon Coolpix heeft het helemaal begeven.
Groet Lida _________________ Nikon Coolpix P520
Lida Soeting
De foto's van de seizoensopdrascht staan nu open.
Jullie kunnen reacties schrijven en nominaties geven tot en met 20 maart.
Op 21 maart word de winnaar bekend gemaakt.
Op de 3de plaats Mark de Bruijn met zijn foto Gewone Tuinslak 2x
Alle drie gefeliciteerd.
Truus mag een nieuwe opdracht bedenken.
En heeft de "Online Cursus Landschapsfotografie" gewonnen. _________________ Take a moment,Enjoy nature.
Posted: Mon 21 Mar 2022, 14:37 Post subject:
Gewonnen, wat leuk. Allemaal bedankt voor de commentaren en nominaties. Tom en Mark ook gefeliciteerd. Er is al een nieuwe opdracht onderweg.
Truus _________________ Het oog wordt niet verzadigd van het zien. Prediker 1:8
Gender: Male Age: 33 Joined: 09 May 2007 Posts: 110 Location: Molenaarsgraaf
Posted: Mon 21 Mar 2022, 19:14 Post subject:
Truus, Tom en Mark gefeliciteerd met de ereplaatsen. Mooi gedaan, hopelijk bij de nieuwe opdracht wat meer inzendingen en bedankt voor de positief kritische commentaren op mijn foto!
Gender: Male Age: 31 Joined: 26 Jun 2007 Posts: 72 Location: Oud-Beijerland
Posted: Mon 21 Mar 2022, 20:09 Post subject:
Truus en Tom gefeliciteerd. Bedankt voor de commentaren en nominaties! Ben benieuwd naar de nieuwe opdracht en hopelijk is er dan meer animo. _________________ Canon 80D
Canon 18-55 mm
Sigma 70-300 mm
Sigma 105 mm f 2.8
Gender: Female Age: 75 Joined: 17 Jun 2015 Posts: 2 Location: Ouderkerk aan den IJssel
Posted: Tue 22 Mar 2022, 10:38 Post subject: seizoensopdracht
Van harte gefeliciteerd Truus en ook de andere twee.
gr.Christina _________________ Ik ben in het bezit van een Nikon Z6 en een Nikon D500
Nikon 200-500 mm
Nikon 300mm f.4
Nikon Z 24-70 f4
Nikon 50mm 1.8
Statief Sirui T2005X met schommelkop Sirui monopod
Iedereen van harte gefeliciteerd! Truus in het bijzonder. En een leuke opdracht heb je bedacht. Ik heb een mailtje naar de technici gestuurd om alles weer up to date op de site te zetten. _________________ Sony RX 10-4
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum