Posted: Mon 26 Feb 2007, 21:20 Post subject: Fotoshoot Natuurgebied De Langstraat
Op zaterdag 09 juni 2007 wil ik een fotoshoot organiseren in het Natuurgebied De Langstraat bij Waalwijk. Voor meer informatie over het gebied zie de website www.natuurgebied-langstraat.nl
In dit gebied is van alles te zien rond deze tijd, ik laat jullie de mooiste plekjes zien. Stuur een pb'tje naar mij en ik regel de rest. _________________ Canon: 5DMarkII met een 17-40 mm, 300 mm, extender 1.4 en een 180 mm macro lens.
Een leuk initiatief! Komt er ruimte op de site om foto's van die dag te showen? Ik denk alleen dat het nog wat vroeg in het seizoen is voor deze vraag, als je hem over een paar maanden herhaalt krijg je vast meer respons.
Iedereen is tegenwoordig zo snel volgepland, vandaar dat ik het nu maar vast kenbaar maak.
Natuurlijk wil ik op mijn site wel een aantal pagina's inruimen van foto's gemaakt door Nederpixers. _________________ Canon: 5DMarkII met een 17-40 mm, 300 mm, extender 1.4 en een 180 mm macro lens.
Lijkt mij ontzettend leuk !! Ik hou het nog even in gedachten...plak een geeltje in m'n agenda....en laat z.s.m. weten
gr. Sonja
P.s. is er een maximaal aantal deelnemers eigenlijk ? _________________ Sinds februari 2010 Canon 7D. Divers glaswerk.
Voor "andere" foto's kijk ook eens op:
https://www.facebook.com/sonja.olthof?ref=tn_tnmn
Ja dat is een goeie. Wil het leuk blijven dan vind ik een groepje van 8 Pixers wel voldoende. Ik zorg ook nog voor een lekker vlaaitje voor de koffiepauze dus iedereen krijgt een lekker groot stuk. _________________ Canon: 5DMarkII met een 17-40 mm, 300 mm, extender 1.4 en een 180 mm macro lens.
Oh...blauwgrasland, zo lees ik. (is mijn meest favorite 'landschap' om foto's te maken)
8 mensen is niet zoveel, heb er nu al veel zin in.
Zal zo snel mogelijk van me laten horen.
Gender: Male Age: 60 Joined: 02 Feb 2006 Posts: 63 Location: oudenbosch
Posted: Thu 01 Mar 2007, 15:15 Post subject:
als ik de foto s op de link zo eens bekijk is dat een prachtig gebied en dus lijkt het me wel leuk om daar eens te gaan kijken.
groeten john _________________ camera canon eos3 +canon 20d+canon1dmk2n
1.4en2.0covertor
canon 500/4.0 is usm en 300/4.0 is usm
en 17-40/4.0 usm
Gender: Male Age: 68 Joined: 31 Jul 2006 Posts: 222 Location: Best
Posted: Thu 31 May 2007, 20:32 Post subject:
Ik heb van Anton begrepen dat er nog nadere info komt.
Wat voor onderwerpen zullen de speerpunten zijn?
(Misschien handig om een macrolens te huren voor een dag?) _________________ Jaap Blom
Canon R7, 17-85 mm IS USM, 10-22 mm,
100-400 EF II mm IS USM, 100mm 2.8
Soligor tussenringen
Gender: Male Age: 59 Joined: 17 Aug 2006 Posts: 120 Location: Zetten
Posted: Thu 31 May 2007, 21:21 Post subject:
Aangezien ik meer een fotograferende vogelaar + graag (rood)wild schiet ben ik benieuwd wat er zoal aan vogels en/of wild te vinden is.
Op de site zag ik wel een foto van een aalscholver en een blauwe reiger staan, maar er wordt niks verteld over andere bijzondere soorten vogels.
Als dit de vogels zijn die daar het meest voorkomen, dan is deze trip niet voor mij.
Fotografen die zich echter veel bezig houden met de flora van het gebied is deze park een plek bij uitstek.
Degenen die dus wel mee gaan wens ik een hele mooie en fotogenieke dag toe!!
Robby Roos _________________ Nikon D200/D300, Nikkor 500 mm F4.0 IF-ED + Sigma 70-200 F2.8 EX DG HSM;
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum