Jaap Schelvis wrote: |
Maak een artistieke opname, ga experimenteren met vorm, kleur, compositie, probeer een ander gezichtspunt, test de mogelijkheden van je camera. ...... Smaken en stijlen verschillen. Wat de één creatief vindt, ziet de ander misschien niet direct. Daarom is het ook heel erg belangrijk in je commentaar te vertellen wat jij juist creatief vindt aan je eigen opname. Waarom en hoe je tot je foto bent gekomen. |
egon wrote: |
Eerlijk gezegd weet ik nog niet zo goed wat ik met de nieuwe "creatief"-opdracht aan moet... er liggen hele werelden tussen "creatief met kurk" en conceptuele kunst. |
luc hoogenstein wrote: |
Zelf link ik "creatief" aan "vernieuwend" of "origineel", maar daar zullen anderen weer anders over denken (of niet). |
egon wrote: | ||
Vernieuwend, toe maar! Eigenlijk moeten jullie dan wel de waardering ondersteboven gooien; de minst gewaardeerde wint... prijzen postuum uitgereikt ![]() |
jannie wrote: |
Egon het blijft een uitdaging en hoe creatief ben je?
Postuum is afgeleid van het Latijnse woord "posthumus" (post= na, humus = aarde), dus na de begrafenis, de teraardebestelling. Ik hoop dan ook van ganser harte dat je uitdrukking met een glimlach gelezen moet worden. ![]() ![]() Jannie. |
Quote: |
Ingezonden foto's kunnen niet worden vervangen of teruggetrokken; |
Quote: |
Als je vermoedt dat jouw inzending wel eens niet in aanmerking kan komen stuur me dan even een PB dan zal ik de betreffende foto verwijderen en krijg je een nieuwe kans.
|
Verwijderd wrote: | ||||
en......
dat noem ik nu de regels in de geest van de opdracht interpreteren Jaap oftewel: Creatief ![]() gr. Ben |