Gender: Male Age: 53 Joined: 19 Jan 2006 Posts: 6 Location: Utrecht
Posted: Thu 06 Sep 2007, 10:48 Post subject: Nieuwe website online!
Beste N'P'ers zojuist is mijn eigen website online gegaan www.martinhierck.com. De site is een overzicht van mijn fotowerk, maar niet alleen over natuurfotografie. voor diegene die het leuk vinden : neems eens een kijkje. Suggesties altijd welkom want ik test 'm 3 maanden. De hoofdlijnen echter blijven zoals de siet nu is. veel plezier
Martin _________________ Canon
Een mooie site Martin, simpel, maar daardoor overzichtelijk.
Het enige wat ik eigenlijk mis (of niet heb kunnen vinden) is een galerij met je foto's. Nu is het altijd maar hopen dat er weer een mooie foto komt (wat over het algemeen wel zo is), maar alleen de foto's die mij het meest aanspreken aanklikken zit er niet in.
Even iets over je website.
Ziet er mooi uit, maar ik mis wat.
1. als ik bijvoorbeeld op het eind nummer 2 heb aangeklikt, dan kan je niet terug naar de index.
2. ik mis ook een algeheel overzicht van al je foto's op 1 pagina; de "photo gallery".
Op deze website www.colorutrecht.nl staat wel een index waar ik je foto's leuk naast elkaar kan zien.
Als ik op websites kijk, vind ik het prettig om een algeheel beeld te zien van alle foto's.
Dan klik ik de foto aan die ik wil zien en zo klik ik over een website. Al kijkend naar wat ik leuk vind.
Misschien een idee om er nog een index op te zetten?
Je website heeft mooie rustige kleuren/tinten.
De zwarte achtergrond vind ik heel mooi.
Dat maakt de foto's nog meer tot "leven".
Gender: Male Age: 33 Joined: 11 Dec 2006 Posts: 57 Location: Zwijndrecht
Posted: Fri 07 Sep 2007, 16:42 Post subject:
zitten erg mooie fotos bij. zoals de andere zeggen, je kan niet luchtig de voor jou mooie fotos eruit vissen. maarja, het is de moeite om ze allemaal te zien. misschien de vogels scheiden van de rest??
vooral de vogelportretjes zijn mooi (m.n. de winterkoning ofzo met dat mos)
dat balletjes systeem is wel doeltreffend!
zelf gebouwd?? goed gedaan!
gr. martijn _________________ 40d | Tamron 17-50 2.8 | Tamron 90 2.8
Gender: Male Age: 33 Joined: 11 Mar 2007 Posts: 36 Location: Zwijndrecht
Posted: Sat 08 Sep 2007, 13:24 Post subject:
Hele mooie site met veel mooie foto's
Met de achtergrond zwart komen de foto's er ook veel beter uit (scherper en vol kleuren) en je bent zo niet snel afgeleid.
Wat ik nog mis is zoals de andere al zeggen een overzicht zodat je alle foto's (per gedeelte dan) kan zien, zodat je foto's die je aanspreken sneller kan vinden.
Erg mooie Site.
Groet Rob
Gender: Male Age: 53 Joined: 19 Jan 2006 Posts: 6 Location: Utrecht
Posted: Sun 09 Sep 2007, 15:09 Post subject:
Jongens bedankt voor de positieve reacties en suggesties. Wel leuk om te zien dat er zo veel gereageerd wordt terwijl ik niet eens zo'n heel frequente NP'er ben. Ik zal in december als de bouwer van de site weer beschikbaar is zeker iets met een overzicht gaan doen !! _________________ Canon
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum