robvandegraaf wrote: |
we hopen in de voorjaarsvakantie nog op wintersport te gaan, hopelijk kan ik daar nog wat inspiratie en leuke platen opdoen. |
Arjen Drost wrote: | ||
Daar inspiratie opdoen is natuurlijk altijd mogelijk. Maar houdt er wel rekening mee dat de inzendingen in de Nederland of Belgie gemaakt moeten zijn... Al weet ik natuurlijk niet waar je op wintersport gaat ![]() Succes ermee Arjen |
Quote: |
Daar inspiratie opdoen is natuurlijk altijd mogelijk. Maar houdt er wel rekening mee dat de inzendingen in de Nederland of Belgie gemaakt moeten zijn... Al weet ik natuurlijk niet waar je op wintersport gaat |
Vinz1980 wrote: |
Arjen, ik ben het helemaal met je eens maar hoe verklaar je dan de 2e plaats bij de vorige opdracht van verborgen natuur??
groet Vincent |
Quote: |
# De foto moet in Nederland of Belgie zijn gemaakt (Voor gebruikers die buiten de Lage Landen wonen is hierop een uitzondering gemaakt; het onderwerp (de soort) had ook in Nederland of Belgie gefotografeerd kunnen worden.); |
Wandelaar wrote: |
Waar worden de foto's van vorige seizoensopdrachten opgeborgen. Zijn die als album nog beschikbaar? |
Jaap Schelvis wrote: |
de foto's dienen gemaakt te zijn tussen 11 januari en 29 februari 2008. Van 1 t/m 7 maart kunnen er dan commentaren en nominaties worden uitgedeeld |