Gender: Male Age: 62 Joined: 25 Jun 2007 Posts: 6 Location: Wassenaar
Posted: Tue 19 Feb 2008, 15:12 Post subject: regenhoes cq Raincover voor camera met lens
Het is mij nu al een paar keer overkomen dat ik werd overvallen door de regen en dat ik mijn spullen moest opruimen (jullie allemaal wel bekent). Nu heb ik begrepen dat er een mogelijkheid is om een hoes of cover over je camera heen te plaatsen. Nu met een beetje googlen ben ik wel het een en ander tegen gekomen, maar kom niet weg met de kwaliteit hiervan.
Mijn vraag is dan, hebben jullie ervaring met een bepaalde hoes waar jullie erg over te spreken zijn, en waar kan ik dat dan kopen of bestellen.
Ik fotografeer met een Nikon D80 + Nikon 300mm F\4. _________________ Nikon D80
Sigma 18-50 1:2.8
Nikon 300 F4
Nikon converter 1,7
Tokina Macro 100 F2.8
Feisol CT-3371 + Manfrotto 501 Video Head HDV
Ik heb zelf een hele mooie hoes (met van onder drukknopen en klitteband), maar die heb ik 2e hands gekocht, dus ik zou je niet kunnnen vertellen waar je die kunt halen.
Wel heb ik gehoord dat men daar een pijp van een regenbroek voor gebruikt. Dat klinkt ook als een prima oplossing, een beetje met een schaar en wat elastiek prutsen en je hebt volgens mij een prima systeem.
Gender: Male Age: 62 Joined: 25 Jun 2007 Posts: 6 Location: Wassenaar
Posted: Wed 20 Feb 2008, 13:10 Post subject: Re: regenhoes cq Raincover voor camera met lens
Quote:
Ik fotografeer met een Nikon D80 + Nikon 300mm F\4.
Het blijkt dat deze ook erg goed is "Kata Elements Cover E-702" voor 60,00 euro te koop bij een Camera Internet bedrijf. En tevens geschikt voor de lengte waar ik mee zit.
Heeft iemand hiermee evaring ? Ik begreep wel dat het wat krakerig overkwam?
Peter _________________ Nikon D80
Sigma 18-50 1:2.8
Nikon 300 F4
Nikon converter 1,7
Tokina Macro 100 F2.8
Feisol CT-3371 + Manfrotto 501 Video Head HDV
Gender: Male Age: 44 Joined: 20 Aug 2011 Posts: 3 Location: BARNEVELD
Posted: Sat 20 Aug 2011, 19:56 Post subject: Rain covers SLR camera met objectief
Ik kan voor elk type body met objectief een rain cover laten maken.
Van een body met een standaard kitlens tot een body met een telelens 800mm. Deze rain covers zijn 100% waterdicht en kunnen geleverd worden in vele uitvoeringen zoals o.a. : wit, zwart, camouflage, olijf groen, bruin, rood,etc.
Ik heb al vele mensen to grote tevredenheid voorzien van een of meerdere rain covers of stormcovers (die ik ook kan leveren).
Mocht u wat foto's willen zien dan kunt u dit bijv. op marktplaats bekijken door te zoeken naar : rain cover/stormcover , of mij een mail sturen naar: roelof123@gmail.com.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum