Posted: Wed 25 Jun 2008, 17:57 Post subject: Welke Natuur is er te vinden in Frankrijk - Ardèche
Hoi allemaal,
ik heb een topic gezien waarin gevraagt werd wat voor natuur er in oosterijk te vinden was. Er waren daar erg leuke reacties waren be ik op het idee gekomen om ook zo'n topic te starten.
Ik ga dit jaar op vakantie naar de Ardèche in Frankrijk, We gaan in dat gebied een beetje rondtrekken. Wat zijn de leuke dingen om te fotograferen daar en hebben jullie nog andere tips voor mij?
Gender: Male Age: 68 Joined: 20 Nov 2007 Posts: 68 Location: Putten
Posted: Tue 01 Jul 2008, 22:01 Post subject:
je moet dan zeker naar de pont dárc gaan dat is een schitterend gebied en dan rij je daar vandaan in zuidelijke richting dan kom je over een weg met hele mooie ver gezichten en diepe kloven en of ravijnen, ik ben er vorig jaar geweest en heb in dat gebied mijn ogen uitgekeken.
fijne vakantie alvast _________________ Canon 1D Mark II en Canon EOS 50D
Canon EF 70-200 mm F2.8 USM,Canon EF Macro 100mm f 2.8 L IS USM
Posted: Thu 03 Jul 2008, 6:19 Post subject:
Op de plateaus zitten erg veel vlinders en langs de rivier zelf kom je veel libelle soorten tegen. Namen weet ik niet want het is al weer een tijdje terug dat ik er geweest ben. _________________ De snelste manier om geld te verdienen met fotografie is je camera verkopen!
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum