hendrik-jan wrote: |
ik heb twee maanden geleden een nieuwe vip op birdpix gedaan, dus als ik nu een PixPas Plus wil , betaal ik 1 jaar birdpix dubel of ik mooet een jaar wachten op nederpix , ik denk dat ik dan maar een jaar wachte en dan de PixPas Plus of kan het ander , gr hendri-jan |
Arie T. van Werkhoven wrote: |
Want drie foto's is toch echt wel weinig... |
Quote: |
Maar je maakt toch niet meer dan drie topfoto's per week? |
Aad Verkuijl wrote: |
Wanneer je geen eigen website hebt is dit de enige manier om te laten zien wat je die dag hebt geschoten. |
jwchess wrote: |
Van de 2550 gebruikers zijn 559 gebruikers de laatste maand ingelogd geweest (dus min of meer actief). Op nederpix hebben zich 47 gebruikers zich tot nu toe aangemeld voor de PixPas. Dat is dus al bijna 10%. Wat mij betreft dus niet slecht. |
Jan Hendriks wrote: | ||
Even een aanvullend vraagje. Waarvoor is het opgeven van de geboortedatum nodig? |
jepickx wrote: |
Nu kan ik me nog wel voorstellen dat je aan uploadcapaciteit grenzen stelt.
Wat ik echter altijd al raar gevonden heb (en nog steeds vind) is dat je geen toegang hebt tot eigen commentaren (zowel gegeven als ontvangen). Daarmee wordt je eigen bijdrage voor jou zelf onvindbaar, dat geldt met name voor de commentaren op andermans foto's. Commentaren op eigen foto's zijn via een omweg nog wel terug te vinden. Dit alles terwijl je als betalend lid (op je core-site) wel snelle toegang hebt tot de commentaren van alle niet-betalende leden. Ik stel dan ook voor om deze functionaliteit voor alle betalende leden open te stellen. |
jwchess wrote: | ||
We hebben hier eens over nagedacht en we zijn tot de conclusie gekomen dat het beter/gebruiksvriendelijker is als dit idd voor iedereen bruikbaar is. Dat hebben we nu gewijzigd (dit betreft dus Birdpix, op Nederpix was dit al zo). Verder hebben we nu PixPas gebruikers de mogelijkheid gegeven om een bestand met de max. grootte van 200 kB te kunnen uploaden (i.p.v. 150 kB). PS (Dit was al aanwezig voor Pixpassers, maar klik eens op een willekeurige foto.... ![]() |
Verder hebben we nu PixPas gebruikers de mogelijkheid gegeven om een bestand met de max. grootte van 200 kB te kunnen uploaden (i.p.v. 150 kB). |
jwchess wrote: |
Verder hebben we nu PixPas gebruikers de mogelijkheid gegeven om een bestand met de max. grootte van 200 kB te kunnen uploaden (i.p.v. 150 kB). |
Even een aanvullend vraagje. Waarvoor is het opgeven van de geboortedatum nodig? |
Landauer92 wrote: | ||
Kon ik (konden wij) dit al eerder weten? |
jwchess wrote: | ||||
Nee, dat heb ik vandaag aangepast. |
jwchess wrote: | ||
We hebben hier eens over nagedacht en we zijn tot de conclusie gekomen dat het beter/gebruiksvriendelijker is als dit idd voor iedereen bruikbaar is. Dat hebben we nu gewijzigd (dit betreft dus Birdpix, op Nederpix was dit al zo). Verder hebben we nu PixPas gebruikers de mogelijkheid gegeven om een bestand met de max. grootte van 200 kB te kunnen uploaden (i.p.v. 150 kB). PS (Dit was al aanwezig voor Pixpassers, maar klik eens op een willekeurige foto.... ![]() |
bwesterink wrote: |
200 kb kan inderdaad handig zijn bij sommige foto's. Nog een ander vraagje. Voorheen kreeg je de melding bij opslaan als 'het copyright van deze foto ligt bij de auteur (of zoiets), maar dat zie ik nu niet meer. Is dit bewust. Of is dat ook een privilege van de pixpasser? ![]() Bendiks |
bwesterink wrote: |
200 kb kan inderdaad handig zijn bij sommige foto's. Nog een ander vraagje. Voorheen kreeg je de melding bij opslaan als 'het copyright van deze foto ligt bij de auteur (of zoiets), maar dat zie ik nu niet meer. Is dit bewust. Of is dat ook een privilege van de pixpasser? ![]() |