nick2 wrote: |
Laten we gwoon veel mooie plaatjes schieten , lijkt mij beter |
luc hoogenstein wrote: |
Ik betwijfel helaas of dit aan zal slaan in het Amerika van nu...ik heb ooit eens in een tentje geslapen aan de rand van een bos op de avond dat het jachtseizoen daar geopend werd, en we zijn ons de pleuris geschrokken. Lichtbakken, jeeps, bier, guns en veel geschreeuw. Die mannen zullen die avond niet veel geraakt hebben, maar de houding was typerend en ademde in veel dorpen en steden door (grote vlaggen met "Welcome hunters ![]() ![]() |
Als het de bedoeling is om mensen hier af te zeiken , laat het me dan even weten en ik maak zelf wel uit wat ik schrijf . Ik denk zelf dat hier een paar lui zijn die alleen maar een beetje onrust willen zaaien . |
. Wat ik zie wat door diverse zogenaamde natuurfotografen aan schade word aangebracht aan onze mooie natuur . Daar hoor je deze mensen niet over . Kijk en dat vind ik nou jammer . |
Laten we gwoon veel mooie plaatjes schieten , lijkt mij beter |
Bart40 wrote: |
Uiteraard is die Palin knettergek maar daar kunnen wij weinig aan doen.
En kijk eens even naar Nederland, ons eigen koninklijk huis heeft jarenlang aan de drijfjacht gedaan hier en dat doen ze nog alleen dan in het buitenland. Die trekken zich helemaal weinig aan van welke natuurliefhebber dan ook. |