Gender: Male Age: 67 Joined: 16 Oct 2005 Posts: 97 Location: Barneveld
Posted: Sat 20 Sep 2008, 19:38 Post subject: Paddenstoelenplaatdag
Het is bijna weer zover, de paddo's beginnen al weer uit de grond tevoorschijn te komen. Voor degene die een dag gezamelijk willen platen, willen wij op 11 Oktober weer een gezellige dag in de Flevopolder naar het Horsterwold gaan. Er kunnen 20 aanmeldingen komen, dan hebben wij een mooie groep, dus vol is vol. De volgorde van aanmelding in dit Topic houden wij aan. Na aanmelding wordt de routebeschrijving en verdere informatie naar je toegemaild.
Groet Cees. _________________ FUJI Finepix S9500,
Cannon EOS 400D, Kitlens, 200mm lens, Tamron 90 mm 2.8 macrolens.
Leuk Cees, ik heb er nu al weer zin in! Fijn dat je weer de moeite neemt om dit te organiseren.
Groet,
Jaap _________________ Jaap Schelvis
Feel free to visit my [url=http://jaapschelvis.nl/[/url]
Eindelijk weer een paddodag.
Ik ga graag mee, dus als er nog plaats is, graag
O ja, Cor gaat ook graag mee.
Cor heeft geen internet verbinding meer, dus mag ?! ik hem bij deze aanmelden.
Fijn dat je de organistatie van de paddestoelendag weer op je neemt, Cees! Graag zou ik net als de vorige keren mee gaan in de hoop dat het net zo geslaagd wordt als in de voorgaande jaren.
Groet,
Maarten
P.S. kan ik weer vanuit Barneveld met je meerijden?
Cees ik ben weer van de partij !! Meldt meteen nog 3 andere personen aan (de namen stuur ik even via een pb'tje)
LEUK !!!!!
groetjes Sonja _________________ Sinds februari 2010 Canon 7D. Divers glaswerk.
Voor "andere" foto's kijk ook eens op:
https://www.facebook.com/sonja.olthof?ref=tn_tnmn
Graag wil ik me deze keer aanmelden voor de paddodag als er nog plaats is.
Andere jaren zaten we de maand oktober meestal in Spanje (ook niet verkeerd), maar dit jaar gaat het niet door.
Hopelijk zien we elkaar op de paddodag.
Gr. Henk _________________ Canon 6D met wat tele en macro glaswerk. Plus de Panasonic Lumix DC-G80 , Leica DG 100-400mm, macro 60cm . Monopod en Manfrotto driepoot.
Posted: Sat 20 Sep 2008, 19:58 Post subject: Paddenstoelenplaatdag
Ik ga héél graag weer mee ,zag dat Sonja gelukkig al had aangegeven.
Erg leuk Cees dat je het weer wilt organiseren !
En nu maar hopen op net zulk weer als deze week .
Posted: Sat 20 Sep 2008, 20:01 Post subject:
Zet mij er ook maar weer op Cees, erg gezellig elke keer!! _________________ De snelste manier om geld te verdienen met fotografie is je camera verkopen!
Had graag een keer mee gegaan, maar zit dan tussen de paddestoelen in Barcelona
vr.gr. Benedictus _________________ Canon EOS 400D/canon efs18-55mm/canon ef 75-300mm/sigma 150mm-f2.8 /Bilora Perfect Pro/-canon extender 1.4-canon ef 300 mm/ canon 5 d mark ll/canon 17-40mm/canon ef 24-105
Gender: Male Age: 69 Joined: 31 Jul 2006 Posts: 222 Location: Best
Posted: Sat 20 Sep 2008, 22:00 Post subject:
Wel, als ik nog binnen de eerste 20 val wil ik dit jaar ook graag mee.
Ik moet gezien de thuissituatie nog wel een voorbehoud plaatsen. Maar ik zal deze dag er graag voor vrijhouden. _________________ Jaap Blom
Canon R7, 17-85 mm IS USM, 10-22 mm,
100-400 EF II mm IS USM, 100mm 2.8
Soligor tussenringen
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum