Gender: Male Age: 59 Joined: 18 Oct 2006 Posts: 158 Location: 's-Gravenpolder
Posted: Sat 01 Nov 2008, 15:22 Post subject: Foto's Vlinderstichting: Luc Hoogenstein
Recent werd door de vlinderstichting een fotowedstrijd gehouden.
Onder de deelnemers waren ondergetekende (geen prijs) en Luc met wel een prijs en, ik meen, een eervolle vermelding.
Kijk op vlinderstichting.nl en klik door naar fotowedstrijd.
Luc: Nogmaals gefeliciteerd!!
Gr. Kees _________________ Canon 7D met Canon 100mm (macro)
Ook ik had meegedaan aan de wedstrijd, maar waarschijnlijk was mijn zakdragertje toch niet vlinder genoeg
Onder de prijswinnaars trouwens nog een Nederpixer, namelijk Arjan Troost met een knappe opname van een vliegende Citroenvlinder in de categorie "Bezige vlinders".
Arjan en Luc (en Hannah), gefeliciteerd! _________________ Jaap Schelvis
Feel free to visit my [url=http://jaapschelvis.nl/[/url]
(ondertussen via diverse mails en pb's te horen gekregen dat ik in de prijzen was gevallen, dus daarom: ) Vanuit het buitenland: dankjewel voor dit spontane topic en de reacties! Eigenlijk was ik erg verbaasd dat deze foto in de prijzen viel, omdat ik naar mijn mening veel en veel sterkere platen had aangeboden. De winnende foto was er eigenlijk eentje in de categorie van "misschien vindt de jury deze ook wel leuk" (soort opvulplaat). Conclusie: kennis van de jury is belangrijk, als je weet hoe ze denken kun je veel beter je selectie samenstellen. Nu ik de uitslag gezien heb had ik beter (op deze ene na) een compleet andere selectie in kunnen sturen .
Gender: Male Age: 59 Joined: 18 Oct 2006 Posts: 158 Location: 's-Gravenpolder
Posted: Mon 03 Nov 2008, 18:27 Post subject:
Sorry Arjan, dat ik jou was vergeten!
Ik herinner me nu je foto weer van NP.
En Ron, misschien is een gezamenlijk uitstapje met je plaatsgenoot wel een aanrader? Niet dat jouw foto minder zijn of zo maar die plaatsgenoot maakt wel erg mooie foto's.
Gr. Kees _________________ Canon 7D met Canon 100mm (macro)
Gender: Male Age: 58 Joined: 23 Nov 2005 Posts: 2331 Location: Utrecht
Posted: Tue 04 Nov 2008, 9:19 Post subject:
Compliment, prijswinnaars!
beetje raar dat 1 persoon zoveel prijzen in de wacht sleept. Mooie foto's, zeker. Maar zo'n one-man show suggereert dat er te weinig andere mooie foto's zijn ingezonden, of juist dat de fotografie van deze man toevallig goed bij de smaak van de jury past. Beide is niet goed voor de de wedstrijd. _________________ Ik ben niet dik, ik ben een vrachtwagen.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum