| Wat was jouw fotografisch hoogtepunt van 2008? | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Total Votes : 123 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Quote: | 
| nu je erover bent begonnen Luc lijkt me dat dit wel enige uitleg verdient. | 

. Vele mooie ervaringen meegemaakt, maar als ik dan toch iets moet kiezen dan is het de fotografische ontmoeting met een mannetjes beer bij de berenlodge in Finland. Na 3 nachten vruchteloos wachten in een kleine hut in lekker koude omstandigheden, lukte het tijdens nacht 4. Sandra en Max, die mij de ochtend daarop weer zagen tijdens het ontbijt, weten nog altijd hoe blij papa was ...... http://www.nederpix.nl/album_page.php?pic_id=59763
. Vele mooie ervaringen meegemaakt, maar als ik dan toch iets moet kiezen dan is het de fotografische ontmoeting met een mannetjes beer bij de berenlodge in Finland. Na 3 nachten vruchteloos wachten in een kleine hut in lekker koude omstandigheden, lukte het tijdens nacht 4. Sandra en Max, die mij de ochtend daarop weer zagen tijdens het ontbijt, weten nog altijd hoe blij papa was ...... http://www.nederpix.nl/album_page.php?pic_id=59763

| Quote: | 
| Maar laat ik even afwachten op de uitleg van Luc | 

| Rudi Debruyne wrote: | 
| het betekend niet veel tov hét hoogtepunt....   | 
 Die andere hoogtepunten zijn vaak belangrijker, maar toch iets minder van toepassing op dit forum (al zou er in dit geval nog wel een verband kunnen zijn
 Die andere hoogtepunten zijn vaak belangrijker, maar toch iets minder van toepassing op dit forum (al zou er in dit geval nog wel een verband kunnen zijn  ).
). ), maar of je jouw bedoeling in een foto kon leggen (die bedoeling moest je dus wel hebben!), en of die bedoeling in de foto - in ieder geval bij sommige mensen - ook overgekomen is. dat is mij op nederpix nog niet gelukt dit jaar.
 ), maar of je jouw bedoeling in een foto kon leggen (die bedoeling moest je dus wel hebben!), en of die bedoeling in de foto - in ieder geval bij sommige mensen - ook overgekomen is. dat is mij op nederpix nog niet gelukt dit jaar. 
| peter wijn wrote: | 
| dat is mij op nederpix nog niet gelukt dit jaar. | 

| Arjen Drost wrote: | ||
| 
 Dan heb je daar nog precies 1 maand de tijd voor   Maar verder ben ik het helemaal met je eens! | 

)
 )