Gender: Male Age: 51 Joined: 21 May 2006 Posts: 168 Location: Weert
Posted: Tue 13 Jan 2009, 20:45 Post subject: Fotorugzak met 2 gedeelten
Hallo
Ben op zoek naar een fotorugzak waarbij ik
een gedeelte fotospullen (macro,landschapssetj) kan opbergen en een gedeelte brood/koffie etc .
Ik zat zelf al aan de Lowepro Rover te denken.
Weet iem nog andere alternatieven?
Waar zijn de lowe pro tassen tegenwoordig goedkoop te bestellen?
Waar zijn de lowe pro tassen tegenwoordig goedkoop te bestellen?
Gr
Jeroen
Goedkoop en Lowepro gaan volgens mij niet echt samen Zelf heb ik vorig jaar bij de ANWB een rugzak gekocht zoals jij hem beschrijft (apart onderste gedeelte voor brood etc.etc. en 2 vakjes aan de zijkanten voor water/fris flesjes) Middendeel doe ik m'n camera/lens in. Er zit bij mij standaard een handdoek in m'n rugzak (strand, natte voeten, en ga zo maar door). Dus die beschermd meteen mijn camera. Moet zeggen dat het tot nu toe perfect bevalt. Rugzak is niet zwaar en kostte maar 25 euries. Ik ben ook niet zo "gooiderig" met m'n rugzak, dat scheelt natuurlijk. Want zo beschermd als in een Lowepro is het natuurlijk niet. Maar het is zéker een overweging waard denk ik. Succes !!
groetjes Sonja _________________ Sinds februari 2010 Canon 7D. Divers glaswerk.
Voor "andere" foto's kijk ook eens op:
https://www.facebook.com/sonja.olthof?ref=tn_tnmn
Jeroen, ken je deze: M Rock Olympic & Arches? Ik ken m niet, maar het voldoet aardig aan je beschrijving. Bij Technolyt te bestellen, en over het algemeen hebben die zeer degelijk materiaal.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum